کسب و کار

مفاهیم و اصطلاحات برند

mafahim_va_eslahate_brand

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مفاهیم و اصطلاحات برند”

مفاهیم و اصطلاحات برند

اسلاید 1: مدیریت جامع برندفصل اولمفاهیم و واژگان کلیدی در مدیریت برندزمستان 97

اسلاید 2: مباحث اصلی:مفهوم برندتاریخچه برندمزایا و معایب برندعلل شکست برندواژگان کلیدی در مدیریت برندروانشناسی رنگ هاعلامت های برندشعار برنددام های برندسازیرقابت برند

اسلاید 3: مفهوم برند:برند یعنی یک نام، عبارت، نماد، طرح، نشانه، علامت یا ترکیبی از اینهاست که با هدف متمایز کردن یک کالا یا خدمت از سایر کالاها و خدمات یک فروشنده یا برای ایجاد تمایز میان کالا و خدمت یک فروشنده با کالا و خدمات سایر فروشندگان به کار گرفته شود.

اسلاید 4: برند سازییک محصول می تواند به راحتی توسط رقبا و بازیگران بازار تقلید و کپی برداری گردد. اما یک برند همیشه منحصر به فرد است.برندسازی قدرتی است که یک برند به کالاها و یا خدمات اعطا می کند. این کار با ایجاد و شکل دهی برند در ذهن مصرف کنندگان صورت می پذیرد. 

اسلاید 5: تاریخچه برند:نام تجاری رشته ای در بازاریابی است که در قرن نوزدهم با ورود محصولات بسته بندی شده به وجود آمد. صنعتی شدن، تولید صابون محلّی را به کارخانه های متمرکز تولیدکننده صابون تغییر داد. زمانیکه تولیدات حمل می شدند، کارخانجات باید آرم و نشان خود را بر روی محموله ها حک می کردند تا مشخص شود محصولات مربوط به کدام تولید کننده است. تولیدات بصورت انبوه در آمد و تولیدی با این حجم، نیازمند این بود که به بازار وسیعتری فروخته شود.  تولید کنندگان به زودی دریافتند که بسته بندی یک شکلِ صابون، توان رقابت با محصولات تولیدی محلّی را ندارد و نیاز به یک بسته بندی متفاوت وجود دارد. کالاهای بسته بندی شده نیازمند متقاعد کردن بازار بودند که این کالاها بهترازکالاهای تولید محلّی می توانند نیاز مصرف کننده را برطرف نمایند. برای تمایز قایل شدن بین محصولات تولیدی محلّی و محصولات تولید انبوه که غیر محلّی بودند، شرکتها اقدام به نام گذاری محصولات خود کردند و بدین ترتیب اولین نام های تجاری به وجود آمدند. صابون کامپ بل، نوشابه کوکاکولا و جو کواکر  از جمله اولین محصولاتی بودند که برای آشنایی بیشتر مصرف کننده با محصول، نامگذاری تجاری شدند.  حدود سالهای 1900 والتر تامپسون  یک آگهی تبلیغاتی را طراحی کرد. این آگهی، آن چیزی را که ماهم اکنون ازنامگذاری تجاری می دانیم، تفسیرمی کرد. شرکتها به سرعت شعارها ونام های تجاری خود را طراحی کردند که این امر نیز به طراحی تبلیغات رادیویی وتلویزیونی منجر گردید. دردهه ی 1940، تولید کنندگان به شناسایی راههایی پرداختندکه بتوانند به وسیله ی نام تجاری خود، با مصرف کنندگان ارتباطی را برقرار نمایند و این ارتباطات نیز به چیزی منجر شد که ما امروزه آنرا وفاداری به نام و در مفهوم وسیعتر، بازاریابی رابطه ای می نامیم.

اسلاید 6: مزایای برند:

اسلاید 7: علل شکست برند ها:

اسلاید 8: واژگان کلیدی در مدیریت برندمعماری برند: Brand Architecture «ساختاری که یک مجموعه به وسیله آن، سبد برندهای خود یا پورتفولیوی برندهای خود را سازماندهی می‌کند».

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید