کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

مقررات آپارتمان نشینی و ۴۰ توصیه مهم

ز

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۸ اسلاید به نام خداوند پاکی ها مشکلات زندگی آپارتمانی از آنجا شروع شد که خانواده ها همچنان پیرو زندگی خود در خانه های حیاط دار بودند؛ به نحوی که با صدای بلند صحبت کردن ، رفت و آمد در هر زمان از شبانه روز، بلندی صدای تلویزیون، رادیو و ضبط صوت تا آن میزان که تمایل دارند و بسیاری از نمونه های دیگر، ، بدون آن که توجه به حقوق همسایه دیوار به دیوار یا همسایه طبقه پایین یا بالایی خود داشته باشند!!! مواردی از این دسته مشکلات مارابر آن داشت که بخشی از وظایفی را که در چهار چوب زندگی آپارتمانی میبایست به تمامی عزیزان آپارتمان نشین اطلاع رسانی و آموزش داده شود را دراین پاور پوینت خدمت دوستان ارائه نمایم ضمنا مبلغ ناچیز خرید برای دانلود صرف کار خیریه خواهد شد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2194 بازدید, 13 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مقررات آپارتمان نشینی و ۴۰ توصیه مهم”

مقررات آپارتمان نشینی و ۴۰ توصیه مهم

اسلاید 1: 1مقررات آپارتمان نشيني و40 توصیه مهم

اسلاید 2: 2افزايش جمعیت شهری باگذر زمان در چند دهه گذشته تغییرات بنیادی و اساسی در نحوه و شکل زندگی مردم به وجود آورده است ، این تغییرات به مرور زمان درگذشته جامعه، همانند جایگزین شدن ماشین به جای درشکه، استفاده از تلفن همراه به جای باجه های تلفن، وآپارتمان نشيني بجاي ويلا نشيني يا ساختمانهاي حياط دار دربخش اسكان نيز از سر اجبار ونياز جامعه نمود پيدا كرده است که دیگر چاره ای برای رفع آن وجود نداشته و باید به آن تن داده می شد. خارج شدن خانه ها از فضایی که وسعت آن امروزه برای نسل جدید کمتر قابل تصور است ،و تبدیل شدن آنها به خانه هایی در ابعاد کوچک تر، به گونه ای که هر خانه روی خانه ای دیگر بنا شده، مدلی از زندگی را در خانه هایی به نام آپارتمان به وجود آورده است. مدلی که زندگی در آن خلاف زندگی در خانه های حیاط دار و بزرگ تابع قواعد و قانون خاص خودش است.نزدیک به چندین سال تجربه زندگی آپارتمان نشینی در مجموعه های شهری،بر آن شدیم تا نکاتی درباره سبک زندگی، بهتر زیستن و حسن همجواری و آگاهی از حقوق و قوانین سبک زندگیِ آپارتمان نشینی را یادآور شویم.مقررات آپارتمان نشيني

اسلاید 3: 3مقررات آپارتمان نشيني قانون در کنار آپارتمان نشینیآپارتمان، یک واحد از مجموعه ساختمان هايی هستند که در عرصه واحد، از یک پلاک ثبتی خاص با واحدهای مستقل با سند تفکیکی خاص و مجزا بنا شده اند. با آغازساخت و ساز مجتمع های آپارتمانی از دهه 40، قانون تملک آپارتمان ها در سال 1343 به تصویب رسید و آیین نامه اجرایی آن نیز چهار سال بعد، در سال 1347 تدوین شد. اصلاح آیین نامه اجرایی آپارتمان ها در دهه 60 در حالی مورد بازبینی مجدد قرار گرفت که مردم در این دهه به زندگی در آپارتمان روی آورده و در کشاکش زندگی در آنها با مشکلات مختلفی روبه رو شده بودند. تبیین و تعریف قوانین آپارتمان نشینی را گذرا مرور کرده و40 نکته مهم و کلیدی را براي آپارتمان نشيني یادآور می شویم.

اسلاید 4: 4مقررات آپارتمان نشيني فرهنگ آپارتمان نشینیفرهنگ آپارتمان نشینی شامل استفاده درست و مناسب از قسمت های مشاع و مشترک و پرداخت هزینه های مشترک مربوط به آنها، احترام به حقوق همسایگان رعایت مقررات مربوط به آپارتمان نشینی و تمام مواردی است که باعث می شود که زندگی صلح آمیزی در کنار آدم هایی که تنها به اندازه یک دیوار با آنها فاصله داریم، داشته باشیم.

اسلاید 5: 5مقررات آپارتمان نشيني حق شارژ چیست و برای چه دریافت می شود؟هر ساختمان دارای هزینه هایی مشترک است که تمامی مالکان و استفاده کنندگان از آپارتمان ملزم به پرداخت آن هستند. این هزینه ها شامل نگهبانی و حفاظت فیزیکی مجموعه، تاسیسات، نگهداری فضای سبز و... می باشد و البته ممکن است که در برخی از آپارتمان ها یک و یا چند و یا همه موارد را در برگیرد.هزینه شارژ‍ طبق محاسبات و پیشنهاد هیأت مدیره، و تصویب ساکنین که مجمع عمومی آن آپارتمان محسوب می شوند برای همه اهالی لازم الاجرا می باشد. در ماده 4 قانون تملک آپارتمان ها مصوب اسفند 1343 در سطر آخر می گوید: پرداخت هزینه های مشترک اعم از اینکه مورد استفاده قرار گیرد و یا نگیرد الزامی است كه البته نحوه مصرف آن ميبايست كاملا شفاف و به اطلاع اهالي ساختمان برسد.

اسلاید 6: 6

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید