nbovt-m

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جهاد تبیین”

جهاد تبیین

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمجایگاه و فلسفه نبوت

اسلاید 2: پیش گفتارهدف ارسال پیامبران ،تزکیه و تعلیم انسانها و فراهم آوردن زمینه‌های حرکت تکاملی آنها به سوی خدای متعال و رساندن آنان به مقام بندگی است. هدف خداوند متعال از تشریع شرایع آن است که بینش‌ها و ارزش‌های انسان‌ها را از نادرست به درست تغییر داده و بر اساس آن الگوی رفتارهای آنها در همه عرصه‌های زندگی برای تحقق حرکت تکاملی همه انسان‌ها سامان یابد. مجموعه آموزه‌های اسلام در قرآن و سیره و سنت پیامبر(ص) و ائمه معصومین(س)برای تحقق چنین هدفی از سوی شارع مقدس بیان شده است. و نظامند و مرتبط با هم هستند که مبانی فکری امامین انقلاب اسلامی برگرفته از آن است.در این درس تلاش بر این است که به گوشه‌هایی از منظومه فکری امام خامنه‌ای پرداخته شود.

اسلاید 3: نبوت منصب و سمتی از سوی پروردگار است که هرگز با کوشش انسانی به دست نمی آید، بلکه تنها خداوند سبحان، آن را به هر که شایسته بداند عطا می کند.تفاوت بین رسول و نبی چیست؟ آیا این دو با هم فرق دارند؟ در حدیث آمده است که پیامبران 124 هزار نفر و رسولان از آنها فقط 313 نفر بودند.واژه «نبوت» در لغت به معنای پیامبری، و واژه «نبی» به معنای پیامبر است

اسلاید 4: امام علی(ع): خداوند پیامبران را فرستاد تا انسان را به میثاق وپیمان فطرت خودپایبند کنند. ونعمت های فراموش شده را به یادش بیاورند.پیامبران آمدندکه عقل و شعورو خرد دفن شده توسط فرعونها و نمرودها را بیرون بیاورندهدایت تشریعی

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید