neshanehaye_zohore_emam_mahdi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نشانه های ظهور حضرت مهدی (ع)”

نشانه های ظهور حضرت مهدی (ع)

اسلاید 1: نشانهای ظهور حضرتولی عصر (عج)

اسلاید 2: رسول بزرگ اسلام و امامان ما شیعان در رابطه با آخرالزمان و منجی آن روایت ها و احادیث زیادی نقل کرده اند تا راهنمای خوبی برایمان باشد.

اسلاید 3: از جمله ی آنها علائم ظهور حضرت مهدی می باشد.که به دو دسته تقسیم می شوند.حتمی ها احتمالی ها

اسلاید 4: حال حتمی ها چه می باشند؟خروج سید خراسانی.خروج سید یمانی.خروج صفیانی.کشته شدن نفس زکیه.صیحه ی آسمانی.و در نهایت ظهور پر نور آن حضرت.

اسلاید 5: خروج سفیانیفردی است، از خاندان ابوسفیان که همچون جدّش با ائیمه می‌جنگد. مانند معاویه با امام علی یزید با امام حسین و در نهایب سفیانی که باامام مهدی به ستیز می‌پردازد.او در جنگ با یاران امام زمان در بیابانی در بین مکه و مدینه همراه با یارانش در زمین فرو می روند.

اسلاید 6: خروج سید خراسانیسید خراسانی فردی است که رهبری افرادی در خراسان و ایران در جنگ علیه سفیانی که فساد می‌کند را بر عهده دارد.و آماده‌ی پیشروی عظیم به سوی فلسطین(اسرائیل)است. ویژگی‌هایش: شخصی است از نسل امام حسین. و صورتی نورانی و نشانی بر گونه‌ای راستش یا دست راستش وجود دارد.

اسلاید 7: به نظر شخصی‌ام او کسی نیست جز:

اسلاید 8: سید یمانی او به یاری سید خراسانی بر علیه سفیانی قیام می‌کند. و شخصیّت او پنهان است ولی با توجه به اینکه او از شیعان است و در جنگ با سفیانی ایرانیان را یاری می‌کند و اهل یمن هم می‌باشد می‌توان این احتمال را داد که وی سید حسن نصر الله است. و او در کودکی در یمن بزرگ شده است.

اسلاید 9:

اسلاید 10: کشته شدن نفس زکیهوی از نزد امام مهدی (عج) برای اهل زمین در مسجد الحرام کنار کعبه پیام می‌آورد که در حین این پیام رسانی او کشته می‌شود.

اسلاید 11: صیحه‌ی آسمانیندایی آسمانی است،که حقانیت امام عصر را اثبات کرده و مومنان را برای جمع شدن در مسجد الحرام دعوت می‌نماید.این ندا از نزد فرشته‌ی امین جبرئیل میباشد.

اسلاید 12: و در نهایت حضرت با شکوه و جلال بر کعبه تکیه می‌زند، و خود را معرفی می‌کند.و آن روز است که ما طعم شیرین بندگی را می‌چشیم.

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان