کسب و کار مدیریت و رهبری

نظریه آشوب(نظم در بی نظمی)

nazarie-ashoob

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نظریه آشوب(نظم در بی نظمی)”

نظریه آشوب(نظم در بی نظمی)

اسلاید 1: به نام خداعنوان سمينار:تئوری آشوب ( نظریه نظم در بی نظمی )

اسلاید 2: نظم در بی نظمیمطمئنا تا به حال به دفعات به نظاره در آسمان شب نشسته اید،اگر با دقت به آسمان بنگرید،مجموعه ای از ستارگان را خواهید یافت که در نگاه اول،ظاهرا با حالتی تصادفی پراکنده شده اند، اما اگر بازهم دقیقتر به آسمان خیره شوید،در خواهید یافت که نه تنها،ستارگان حالتی تصادفی ندارند،بلکه مجموعه ای منظمی را ایجاد کرده اند که آنها را کهکشان می نامند و در واقع هر آنچه که به نظر تصادفی می رسد،دارای نظمی مستتر است.این است مفهوم کلی نظم در بی نظمی،3

اسلاید 3: نظریه آشوب4CHAOS در لغت به معنی در هم ریختگی و آشوب است.در محاورات روزمره،نشانه بی نظمی و سازمان نیافتگی می باشد و جنبه منفی دارد.اما با پیدایش نگرش علمی امروزه،دیگر بی نظمی و آشوب به مفهوم سازمان نیافتگی،ناکارائی و در هم ریختگی تلقی نمی شود،بلکه نوعی نظم در بی نظمی و یا بی نظمی منظم در نظر گرفته می شود.عبارت نظم در بی نظمی به این معناست که نباید نظم را تنها در یک مقیاس جستجو کرد،بلکه پدیده ای که در مقیاس محلی،کاملا تصادفی و غیر قابل پیش بینی به نظر می رسد چه بسا در مقیاس بزرگتر کاملا قابل پیش بینی باشد. بی نظمی وجود جنبه های غیرقابل پیش بینی واتفاقی درپدیده های پویاست که ویژگی خاص خود را داراست . بی نظمی نوعی نظم غائی دربی نظمی است.

اسلاید 4: نظریه آشوبجریان تکاملی زندگی بشر، نشان از حرکت از سادگی فراگیر به پیچیدگی فراگیر دارد. ما در عصری زندگی می کنیم که پیچیدگی جزو جدایی ناپذیر آن است آدمی پیچیده تر می شود، همچنانکه حوزه اندیشه، دانش و علوم، فناوري، و سیستم هاي اجتماعی پیچیده تر می شوند. در این سیر تکاملی، همه چیز با هم حرکت می کند؛ به همین دلیل وقتی بشر به درك نیوتنی می رسد، سیستم هاي اجتماعی نیز در مرحله ماشینی به سر می برند و وقتی به درك بی نظمی و آشوب می رسد، این سیستم ها به مرحله پیچیدگی و پیش بینی ناپذیري رسیده اند. به همین دلیل است که برای رویارویی با مسائل امروز، به رویکردی متفاوت با شیوه های معمول نیاز است.دوران ما، عصر تغییرات سریع و پیچیدگیهاي روز افزون است. اداره سازمانهاي پیچیده، مسائل پیچیده، اهداف پیچیده و دنیاي پیچیده، به انسانهاي پیچیده نیاز دارد. انسانهاي پیچیده نیز درسازمانهاي پیچیده پرورش می یابند. سیستم هاي اجتماعی که مرزهاي خود به را روي این تغییرات سریع و تحولات بزرگ باز می کنند، به خود فرصت می دهند که به بلوغ درك پیچیدگی دست یابند. سیستم هاي بسته، همچنان ساده باقی می مانند در نتیجه اعضاي آنها نیز فرصت یادگیري براي اداره جهان پیچیده را نخواهندداشت. نظریه نظم در بی نظمی به ما ابزار حل مسائل پیچیده را در محیط پر آشوب و آکنده از تغییر و تحول امروز و فردا را می دهد.نظریه نظم در بی نظمی پس از دو نظریه نسبیت و کوانتوم،سومین انقلاب علمی عصر حاضر است.نظریه نسبیت،توهم نیوتونی را در هم ریخت و زمان و فضای مطلق را به سخره گرفت،نظریه کوانتوم،رویای سنجش های دقیق و قابل کنترل را بر هم زد و نظریه نظم در بی نظمی پیش بینی های یقینی را زیر سوال برد.5

اسلاید 5: 6

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید