کسب و کار فروش و بازاریابی

نمودار شاخه‌ای – Dendrogram

75-Dendrogram

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نمودار شاخه‌ای – Dendrogram”

نمودار شاخه‌ای – Dendrogram

اسلاید 1: نمودار شاخه ایDendrogramMGTools.ir

اسلاید 2: عنواننمودار شاخه اینوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعتصمیم گیری و حل مساله / مدیریت دانش و اطلاعات / بازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحگروهیپیچیدگیکم

اسلاید 3: روش ديگري كه براي توصيف داده‌هاي كمي به كار برده مي‌شود، استفاده از نمودار شاخه و برگ مي‌باشد. رسم نمودار شاخه و برگ به دليل از دست ندادن اطلاعات به نمودارهاي فراواني ترجيح داده مي‌شود. براي رسم نمودار شاخه و برگ، هر مقدار كمي بدست آمده را به دو بخش تقسيم نموده، يك بخش را شاخه و بخش ديگر را برگ مي ناميم. آنگاه براي هر شاخه، برگهاي مربوطه را به طور جداگانه در مقابل آن مي‌نويسيم. شكل حاصل را نمودار شاخه و برگ داده‌ها مي‌نامند. نمودار شاخه‌ای يك ساختار دسته‌بندي درختي مي‌باشد كه ايده‌هايي را كه بايد براي طراحي و توسعه محصول آناليز شوند دسته‌بندي مي‌كند. همچنين مي‌تواند براي مشخص كردن جزئيات جواب‌هاي ممكن براي يك مسئله مورد استفاده قرار گيرد. فرایند اجرای این تکنیک به شرح زیر می‌باشد: 1- نمودار شاخه‌ای براي تيم شرح داده مي‌شود و از تيم خواسته مي‌شود طوفان ذهني انجام دهند. 2- نمودار شاخه‌ای بر روي وايت برد ترسيم مي‌شود و از اعضاي تيم خواسته مي‌شود که دياگرام درختي را با جزييات بيشتر توسعه دهند. 3- اعضاي تيم در مورد ترجيحات بحث مي‌كنند و يكي را به عنوان نوآوري يا حل مشكل انتخاب مي‌كنند. 4- عوامل نمودار شاخه‌ای مورد بازنگري قرار مي‌گيرند و تاريخ‌گذاري مي‌شوند. این تکنیک کیفی ، چند متغیره و عملیاتی می‌باشد و ارزیابی آن چندمرحله‌ای و روندی صورت می‌پذیرد. همچنین جمع‌آوری و مدیریت داده از دیگر قابلیت‌های نمودار شاخه‌ای است. از جمله تکنیک‌ها و ابزارهای مشابه با نمودار شاخه‌ای می‌توان به تحلیل دسته‌ای، خانه‌ی کیفیت، روش دلفی، گروه کانونی، تحلیل فعالیت اشاره کرد که در موارد با نمودار شاخه‌ای هم جهت و مرتبط بوده است.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطتحلیل فعالیتActivity Analysis گروه کانونیFocus Group خانه کیفیتHouse of Quality روش دلفیDelphi method مزایاساده و قابل اجرامعایب•براي تحقيق در مورد نوآوري‌هاي بالقوه محصول •براي شكستن و دسته‌بندي مجموعه داده‌هاي بزرگ •براي بازبيني روش‌هاي حل مسئله يا بهبود فرآيندکاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان