پزشکی و سلامت دامپزشکی

نژاد های زنبور

znboor

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نژاد های زنبور”

نژاد های زنبور

اسلاید 1: انواع نژاد های زنبوررضا یاوری

اسلاید 2:

اسلاید 3: زنبور عسل به آن دسته از زنبورها اطلاق می شود که به حالت اجتماعی زندگی کرده نوزادان خود را پس از تفریخ از تخم با گرده و نوش گل ها پرورش می دهند و تا موقعی که به صورت حشره کامل در آیند از آنها نگهداری می کنند. زنبور عسل از نظر رده بندی جزء شاخه بند پایان، زیر شاخه تراشه داران، رده یا کلاس حشرات، زیر رده بالداران، گروه حشرات با دگردیسی کامل، راسته بالغشائیان، زیر راسته نیش داران، بالاخانواده اپوئیده، زیر تیره اپینه و جنس اپیس یا زنبور می باشد.

اسلاید 4: زنبور عسل بدون نیشیر خانواده هایی از زنبورعسل به صورت اجتماعی زندگی می کنند که بر خلاف زیر خانواده اپینه (زنبور عسل معمولی) نیش ندارند. جنس ها و گونه های متفاوت این نوع زنبورها به صورت بومی در مناطق استوایی آسیا،افریقا،استرالیا و امریکا زندگی می کنند. معمولا این نوع زنبورها از نظر شکل ظاهری و اندازه بدن تفاوت دارند.

اسلاید 5: زنبور هندی:زنبور هندی Aspis Indica کمی کوچکتر از زنبور عسل معمولی بوده ، قدر کارگرش 13 میلیمتر می‌باشد. سلولهایی را که با موم در روی شانها درست می‌نماید از سلولهای زنبور عسل کوچکتر هستند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید