علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

هک و جرایم اینترنتی (سایبر)

HACK2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “هک و جرایم اینترنتی (سایبر)”

هک و جرایم اینترنتی (سایبر)

اسلاید 1: hack & cyber crimes تهیه کنندگان سنازرین پور . مریم طیار زهرا مقدم . لاریسا رمضانی بنام خداموضوع ارائههک و جرایم اینترنتی بهار 98استاد مربوطه: دکتر خلیلی

اسلاید 2:

اسلاید 3: تاریخچه هک و هکرهاهک احتمالا عمری به اندازه عمر کامپیوتر دارد. MIT اولین گروه از هکرهای کامپیوتری را معرفی کرد. هک بیشتر بعنوان یک هویت مستقل ظهور کرد. معمولا کاربران از ارتباطات خطوط تلفن برای دستیابی به شرکتهای بزرگ دولتی و ارتشی استفاده می‌کردند. و بقیه نیز پشت ترمینالهایی می‌نشستند که مستقیما به سیستمهایی وصل بودند که آنها در حال هک کردنشان بودند. این سیستمها از ماشینهای Main Frame بزرگ و درایوهای نواری تشکیل می‌شدند.

اسلاید 4: اوایل برنامه‌های کوچکی توسط برنامه‌نویسان بنام HACKS نوشته میشد که شوخی‌های بی‌ضرر و دسترسی‌های بی‌اجازه بود اما اکنون تبدیل به زیان‌های جدی شده است که به سیستمها وارد می‌شودHACK به زبان ساده و شاید عامیانه ترین تعبیر آن دزدیده شدن کلمه عبور یک سیستم یا account می باشد. به طور کلی نفوذ به هر سیستم امنیتی کامپیوتری را HACK می گویند. هک چیست؟

اسلاید 5: بعضی اوقات، هکرها برای سازمان‌ها مفید هستند و به عنوان محافظ عمل می‌کنند. اگر هکرها نمی بودند مطمئنا سیستمهای امنیتی به کاملی سیستمهای امروزی نمی بود. پس هکرها مفیدند. در این میان افرادی هستند که با سوء استفاده از معلومات خود و یا دیگران هدفشان از هک کردن ضربه زدن به اشخاص است یا به دنبال پرکردن جیب خود می باشند.

اسلاید 6: در گذشته مردم فکر می کردند که هک کردن یک عمل کاملا قانونی است و هکر به معنی کسی است که ضعف های امنیتی را کشف کرده و آنها را برطرف می کند. این فرد را می شد یک هکر واقعی نامید.اما امروزه مردم بدون اینکه حقیقت را بدانند، فکر می کنند که هک کردن فقط یک کار غیر قانونی است و هکر یک مجرم است. و همچنین رسانه های الکترونیک همیشه در تعقیب هکرها هستند بدون اینکه حتی بدانند که آنها چه کار میکنند .

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید