کسب و کار فروش و بازاریابی

هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده

hayjan-va-mantgh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.

  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 50 اسلاید رفتار مصرف کننده مطالعه این است که افراد چگونه و چرا محصولات و خدمات را مصرف کنند. به کمک این پاورپوینت تمامی مطالب مرتبط با تاثیر هیجان و منطق بر رفتار مصرف کننده را میتوانید دریافت کنید. با تشکر
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
16 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده”

هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده

اسلاید 1: به نام خدا..هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده

اسلاید 2: مقدمه:رفتار مصرف کننده مطالعه این است که افراد چگونه و چرا محصولات و خدمات را مصرف کنند. تمام رفتارها را می توان در کل به سه عامل بارز نسبت داد: ویژگی های خاص فرد محیطی که او را احاطه می کند خصوصیات ارثی که ساختار زیستی فرد را به وجود آورده است. (منبع: چادهوری، ارجان، (1391). هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده. ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده، انتشارات سیته، تهران. ص14. ف.ن: دالیا نجفلو)

اسلاید 3: نمونه ای از رفتار مصرف کنندهویژگی های فردشخصیتادراک هانگرش هانیازهامحیطفرهنگخرده فرهنگخانواده، دوستانوراثتمحرک هاپاسخهیجانیمنطقیرفتار(منبع: چادهوری، ارجان، (1391). هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده. ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده، انتشارات سیته، تهران. ص16. ف.ن: دالیا نجفلو)

اسلاید 4: نمونه ای از رفتار مصرف کنندهاز میان ویژگی های فرد می توان به شخصیت، ادراک ها، نگرش ها، نیازها و انگیزه ها اشاره کرد. محیط فرد عبارت است از فرهنگ، خرده فرهنگ، خانواده، دوستان و عرف جامعه ای که فرد در آن زندگی می کند. وراثت فرد رمزینه های هستند که برای هر کس منحصر به فرد است و به فرزندانش به ارث می رسد.

اسلاید 5: تعریف هیجان و منطق هیجان هایی مثل شادی و غم، انگیزه های اصلی و اولیه ی وضعیت انسان و نیز عوامل مؤثر و تعیین کننده ای در انتخاب ما از خدمات و محصولات می باشند. به علاوه، انتخاب محصولات و خدمات بر اساس استدلال و منطق است. پس از آنجا که مصرف کنندگان هم ارزش های هیجانی و هم ارزش های منطقی را به خدمات و محصولات نسبت می دهند، مطالعه ی این ارزش ها برای درک بازاریابی و رفتار مصرف کننده ضروری است.(منبع: چادهوری، ارجان، (1391). هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده. ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده، انتشارات سیته، تهران. ص14. ف.ن: دالیا نجفلو)

اسلاید 6: هیجانمنطقدانش از طریق آشنایی دانش از طریق توصیف تجربه ی ذهنی بی واسطه و مستقیمتفسیر داده های حسی قضاوت درباره ی پدیده ها را دربرمیگیرد

اسلاید 7: بنابراین به نظر می رسد مغز دو روش عملکردی متفاوت برای دانستن داشته باشد. دانش از طریق آشنایی (هیجان) ، تلفیق کل نگرانه و ترکیبی داده های حسی از محیط های واقعی داخلی و خارجی است. برعکس، دانش از طریق توصیف (منطق)، پردازش پیاپی و تحلیلی اطلاعات بر اساس ارزیابی محیط است.(منبع: چادهوری، ارجان، (1391). هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده. ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده، انتشارات سیته، تهران. ص14. ف.ن: دالیا نجفلو)

اسلاید 8: انتقال هیجان و منطق هیجان و منطق هر دو روش های دانستن و درک واقعیت هستند؛ اما عملکرد بسیار متفاوتی دارند. همان گونه ﻛﻪ ﺑﺎك ﺷﺮح داده ﻫﻴﺠﺎن ﻣﻤﻜﻦ اﺳﺖ ﺧﻮداﻧﮕﻴﺨﺘﻪ منتقل بشود، در حالی که پیام های منطقی به صورت نمادین اﻧﺘﻘﺎل ﻣﻲ ﻳﺎﺑﻨﺪ. پس انتقال هر محرک دو جنبه دارد:خودانگیختهنمادین(منبع: چادهوری، ارجان، (1391). هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده. ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده، انتشارات سیته، تهران. ص18. ف.ن: دالیا نجفلو)

اسلاید 9: (منبع: چادهوری، ارجان، (1391). هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده. ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده، انتشارات سیته، تهران. ص18. ف.ن: دالیا نجفلو)انتقال هیجان و منطق خودانگیختهبه تک تک افراد جداگانه اختصاص داده می شودغیر عمد یا خود به خود و حسی استﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ داﻧﺶ از ﻃﺮﻳﻖ آﺷﻨﺎﻳﻲ ﻧﻴﺎز دارد از ﻃﺮﻳﻖ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﺷﺮح داده ﻣﻲ ﺷﻮدنمادینﺑﻪ ﺗﻤﺎم ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺗﻌﻠﻖ داردﻋﻤﺪى و ﻏﻴﺮ ﺣﺴﻲ اﺳﺖﺑﻪ داﻧﺶ از ﻃﺮﻳﻖ ﺗﻮﺻﻴﻒ ﻧﻴﺎز داردﺑﺮ اﺳﺎس ﻧﻤﺎدﻫﺎى آﻣﻮﺧﺘﻪ ﺷﺪه ﺑﻨﺎ ﺷﺪه اﺳﺖاین ها معمولا اثری متقابل روی هم دارند و یکدیگر را اصلاح می کنند

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

افزودن به سبد خرید