علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

vagheit-majazi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۰ اسلاید واقعیت مجازی اصطلاحی است که برای توصیف محیط سه بعدی تولید شده توسط کامپیوتر به کار می رود که این محیط قابلیت تعامل با کاربر خود (انسان) را دارا است. سایت vrs.org.uk
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1288 بازدید, 16 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “واقعیت مجازی و واقعیت افزوده”

واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

اسلاید 1: بسمه تعالیواقعیت مجازی و واقعیت افزودهمنابع:باشگاه فناوری سلامتمعاونت پژوهشهاي زيربنايي و امور تولیديدفتر مطالعات ارتباطات و فناوريهاي نوين

اسلاید 2: واقعیت مجازی صفحه 2◄ واقعیت مجازی چیست؟Virtual Realityواقعیت مجازی اصطلاحی است که برای توصیف محیط سه بعدی تولید شده توسط کامپیوتر به کار می رود که این محیط قابلیت تعامل با کاربر خود (انسان) را دارا است. سایت vrs.org.uk

اسلاید 3: واقعیت مجازی صفحه 3◄ دلیل به وجود آمدن؟دلیل اصلی این موضوع به خواسته دیرینه انسان مبنی کنار زدن مرزهای محدودیت های زمان و مکان و همینطور داشتن قابلیت انجام کارهای خارق العاده است.واقعیت مجازی در واقع تبلور ذهن انسان در محیط شبیه سازی شده است و در مرز بینتصورات و واقعیات قرار می گیرد.

اسلاید 4: واقعیت مجازی صفحه 4◄ کاربرد سرگرمیدر دنیای مجازی می توان محدودیت مکان را از بین برد. مثلا می توان در یک چشم بر هم زدن از یک شهر شبیه سازی شده به شهر دیگری سفر کرد کاری که در بازی های رایانه ای به دفعات انجام می شود.

اسلاید 5: واقعیت مجازی صفحه 5◄ کاربرد تاریخیدر دنیای مجازی انسان قابلیت انجام دادن کارهایی دارد که محدودیت زمان را از بین می برد. مثلا شرکت در جنگ های شبیه سازی شده تاریخی بدون آسیب جسمی

اسلاید 6: واقعیت مجازی صفحه 6◄ کاربرد سینماییدر تئاتر های با موضوعات غیرواقعی همواره بازیگرها سعی داشته اند که با حرکات و حرفهای خود وجود یک کوجود غیرواقعی را در صحنه به بیننده بقبولانند.اما با استفاده از واقعیت مجازی به راحتی میتوان تئاتری متشکل از بازیگران و موجودات شبیه سازی شده داشت.

اسلاید 7: واقعیت مجازی صفحه 7◄ کاربرد سفرقابلیت دیگری که در دنیای مجازی انجام کارهایی است که در دنیای واقعی انجام آن امکان پذیر نیست. مثلا راه رفتن به صورت عمودی برروی دیوار یک ساختمان و یا پرواز بدون هیچ وسیله جانبی.

اسلاید 8: واقعیت مجازی صفحه 8◄ کاربرد نظامیواقعیت مجازی در صنایع نظامی آمریکا به خوبی جای خود را پیدا کرده است و در هر سه شاخه نیروی زمینی، نیروی هوایی و نیروی دریایی مورد استفاده قرار می گیرد. قسمت عمده استفاده، به آموزش و تمرین سربازان بر می گردد. سران نظامی در مورد استفاده از واقعیت مجازی معتقند که این کار هم هزینه پایین تری برای آنها دارد، هم ریسک آسیب رسانی جسمی برای سربازان ندارد و هم استرس آنها را در مواقع بحرانی کاهش می دهد چرا که قبلا در محیط شبیه سازی شده آن قرارگرفته اند.

اسلاید 9: واقعیت مجازی صفحه 9◄ کاربرد آموزشآموزش یکی دیگر از حوزه هایی است که از واقعیت مجازی استفاده می کند. یکی از برتری های این موضوع این است که قابلیت تعامل تعداد زیادی از دانش آموزان را در یک محیط سه بعدی فراهم می کند.همچنین این قابلیت را دارد که داده های پیچیده را در قالب قابل دسترس به طوری که برای دانش آموزان هم سرگرم کننده و هم اموزنده باشد فراهم کند. همین طور دانش آموزان می توانند با اشیای مورد نظرشان تعامل داشته و چیزهای بیشتری درباره شان یاد بگیرند.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید