علوم انسانی و علوم اجتماعی فلسفه و حقوق

وضعیت حقوق زنان،نوجوانان و معلولین

hoghog-znan-nojavanan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “وضعیت حقوق زنان،نوجوانان و معلولین”

وضعیت حقوق زنان،نوجوانان و معلولین

اسلاید 1: وضعیت حقوق زنان،نوجوانان و معلولیناستاد:دانشجو:

اسلاید 2: مقدمهمردان و زنان هر دو کار می کنند،ولی کار آنها از نظر کل ساعات کار،نوع کار،میزان پرداخت،سن مشرکت متفاوت است.در واقع زنان فعالیت های مختلف داخل از خانه دارند که اگر کار را معنای معمول آن،هر نوع اشتغال که مبتنی بر پاداش مالی است،در نظر بگیریم،بسیاری از فعالیت های زنان در این مقوله نمی گنجد.

اسلاید 3: دو سوم کار انجام شده(داخل و خارج منزل)به ززنان اختصاص داشت،درحالی که یک سوم ساعات کار به نام آنان ثبت شده بود.همچنین زنان فقط یک دهم درآمد جهانی و یک صدم مالکیت ثبت شده اموال و دارایی ها را در اختیار داشتند.

اسلاید 4: بعد از دهه 1985-1975 که دهه بین المللی زن گرفته بود بین الملل شاخه ای تحت عنوان زنان در توسعه (WID) در سال 1987 در برنامه ی عمران سازمان ملل متحد تاسیس شد و اطلاعات زیر را به دست آورد.

اسلاید 5: بیوریچ ریپورت در مورد زن چنین اظهار می کند:«شاغل به کاری حیاتی،اما بدون مزد است،کاری که شوهر او نمی تواند بدون آن،کار فردی خود را انجام دهد و بدون آن ملت استقرار داشت.»

اسلاید 6: موانع استغال زنان1-موانع فیزیولوژیکی2-موانع فرهنگی3-موانع اجتماعی4-موانع اقتصادی

اسلاید 7: موانع فیزیکیاین نظر که زنان موجودات ضعیف ترنت و مردان باید بر زندگی آنان مسلط باشند،نه تنها در اذهان مردان ،بلکه در ذهنیت بسیاری از زنان نیز مطرح است .همین تصور داوری نسبت به توانایی زنان و سوق دادن آنان به سوی خانه داری و بچه داری،بسیاری از امکانات آموزشی و تفریحی،اشتغال ،رشد و ترقی را از آنان سلب نموده است.

اسلاید 8: موانع فرهنگیدر همه جوامع نقش اصلی برای زنان نقش مادری و همسری است. لذا با قراردادن این اصل،مسائل دیگر چون اشتغال تابع این مسئله می باشد. امکان یافتن شغل برای دختران در زنان تحت تاثیر عوامل مختلف از جمله تربیت آنها و نحوی اجتماعی شدنشان می باشد. آنان از همان کودکی می آموزند که با پسران در کسب موقعیت ها و امتیازات اجتماعی یکسان نیستند.

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید