علوم انسانی و علوم اجتماعی الهیات، دین و معنویت

پاورپوینت آشنایی با اخلاص (جامع‌ترین پاورپوینت در اینترنت)

powerpoint-ekhlas

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت آشنایی با اخلاص(جامع‌ترین پاورپوینت در اینترنت) در 16 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی پاورپوینت حاضر کامل‌ترین پاورپوینت با توضیحات کامل در اینترنت می باشد. فهرست مطالب پاورپوینت: - مقدمه - تعریف اخلاص - اسباب و عوامل اخلاص - نشانه های اخلاص - تذکر در مسئله اخلاص - ریا در مبحث اخلاص - اخلاص در منظر قرآن و سنت - مراتب اخلاص - فواید اخلاص - منابع دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 16 فرمت: قابل ویرایش تهیه و تنظیم: صالح عبادی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
900 بازدید, 4 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت آشنایی با اخلاص (جامع‌ترین پاورپوینت در اینترنت)”

پاورپوینت آشنایی با اخلاص (جامع‌ترین پاورپوینت در اینترنت)

اسلاید 1: آشنایی با مفهوم اخلاص در اسلام

اسلاید 2:

اسلاید 3: مقدمهاخلاص یعنی پاك و خالص ساختن قصد و نيت و عمل را فقط برای خدا انجام دادن. از نظر اسلام اساس و شالوده و زيربناى سعادت انسان بندگى مخلصانه اوست. در معارف اسلامی عوامل دست یابی به اخلاص به عنوان فضیلت متعالی تشریح شده است و نشانه های برای تشخیص وجود یا نبود آن در انسان بیان گردیده است.

اسلاید 4: تعریف اخلاصتعريف لغوي: اخلاص در لغت ويژه كردن را گويند؛ يعنى پاك كردن چيزى از هر چيزى كه غير آن باشد و با آن درآميخته باشدتعريف اصطلاحي: در بيان انديشمندان اسلامي اخلاص عبارت است از پاك و خالص ساختن قصد و نيت از غيرخدا. به عبارت ديگر حقيقت اخلاص آن است كه نيت انسان از هر گونه شرك خفى و جلىّ پاك باشد. پس هر كسى كه طاعتى را بجا آورد و قصد قربت داشته باشد ولي با آن غرضى دنيوى بياميزد عملش خالص نمي باشد، مثلاً براي رسيدن به سلامتي بدن و پالايش آن از چربي هاي اضافي روزه بگيرد و هدف اصلي و محرك واقعي او براي روزه گرفتن چنين قصدي باشد

اسلاید 5: اسباب و عوامل اخلاصدر آموزه هاي ديني ما عواملي براي كسب اين فضيلت ارزشمند بيان شده است كه به مواردي از آنها اشاره مي شود:يقين منشأ اخلاص است.اخلاص عمل از يقين قوى و نيك انديشى سرچشمه مى‌گيرد.اخلاص ميوه علم و معرفت است.سرآغاز اخلاص نااميدى از ما سوى اللّه استآرزوهايت را كم كن تا اعمالت خالص شوداخلاص ميوه عبادت است.نتيجهآن كه اخلاص محصول يقين، قدرت ايمان، علم، قطع اميد از مردم، كم كردن آرزوها و عبادت پروردگار است.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید