فروش و بازاریابی

پاورپوینت آشنایی با برند مجید (مروژ)

powerpoint-brand-varzeshi-majid

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت آشنایی با برند ورزشی مجید در 30 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی پاورپوینت حاضر کامل ترین و جامع ترین پاورپوینت اینترنت می باشد در پاورپوینت حاضر به موارد زیر پرداخته می‌شود: - معرفی برند مجید - محصولات فروشگاهی مجید - مدیر عامل برند مجید - نحوه شکل گیری برند مجید - نحوه معرفی، برندسازی و بین المللی کردن برند مجید - خط تولید برند مجید - تیم های ورزشی متقاضی برند مجید - سهم مروژ از بازار داخلی(به همراه چارت نمایش) - همکاری با کشورهای جهان - سهم کمپانی های پوشاک ورزشی در پیروزی تیم ها - نحوه همکاری تامین کنندگان با باشگاه ها - تعداد فروشگاه ها و نمایندگی های مجید - اشتغال زایی برند مجید - تفاوت همکاری با ایران و کشورهای دیگر - آینده برند مجید - افتخارات - مشتریان داخلی برند مجید - چشم انداز برند مجید - منابع تهیه و تنظیم: صالح عبادی تعداد اسلاید: 30 فرمت: قابل ویرایش
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1875 بازدید, 6 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت آشنایی با برند مجید (مروژ)”

پاورپوینت آشنایی با برند مجید (مروژ)

اسلاید 1: آشنایی با برند ورزشی مجید(مروژ)

اسلاید 2:

اسلاید 3: معرفی مروژ(Merooj) یک شرکت ایرانی است که در امر تولید پوشاک ورزشی فعالیت می‌کند. مروژ(به معنای مورچه در زبان لری) توسط شخصی بنام مجید ساعدی‌فر در سان ‌برناردینوکالیفرنیا معرفی شد.مجید ساعدی‌فر فیزیوتراپیست اسبق تیم ملی ایران این شرکت را براساس تولید و تهیه پوشاک و تجهیزات ورزشی پایه‌گذاری کرد. در مقاطعی تهیه لباس‌های تیم ملی والیبال مردان ایران و تیم ملی فوتبال ایران و تعداد زیادی از تیم‌های لیگ برتر فوتبال از جمله استقلال تهران، تیم تراکتورسازی تبریز، ماشین سازی تبریز، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، پارس جنوبی جم، صنعت نفت آبادان و نیز لیگ والیبال ایران در اختیار این شرکت بوده‌است. پوشیدن لباس‌های این شرکت توسط برخی افراد و تیم‌ها در مواردی، جنجالی و خبرساز شده‌است. کارخانه تولیدی این شرکت در شهر اندیمشک در استان خوزستان واقع شده‌است و همچنین یک واحد تولیدی در شهر سلمان شهر از این شرکت مشغول به تولید لوازم ورزشی می‌باشد.

اسلاید 4: برند مجید با به کارگیری پیشرفته‌ترین ماشین آلات و دستگاه ها به سرعت بین برندهای مطرح دنیا جا باز کرد. در حال حاضر برند مجید 14 سال است همپای برندهای تجاری معتبر در بازار این محصولات پرفروش خودنمایی می کند. ماهانه بیش از 10هزار کیف، کفش، کوله و انواع پوشاک و تجهیزات مرغوب در کارخانه و نمایندگی های فروش در چند شهر تولید و روانه بازار داخل و خارج می‌کند. مجید ساعدی‌فرمدیرعامل برند مجید از این طریق بیش از 300 شغل ایجاد کرد.این شرکت هم اکنون با 25 کشور قرارداد خرید ثابت و به 35 کشور مانند آذزبایجان، گرجستان، مجارستان، ایتالیا، ترکیه، رومانی، لهستان، پاکستان، بنگلادش، نپال و آسیای میانه صادرات دارد.

اسلاید 5: برند مروژ هم اکنون با نام تجاری مجید در ایران شناخته می شود و بیش از ۱۷ نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد که فعالانه محصولات مجید را به علاقمندان عرضه می‎کنند. مجید ساعدی‌فر اولین نمایندگی و فروشگاه زنجیره ای شرکت خود را در اندیمشک(به مدیریت برادرش سعید ساعدی فر) تاسیس کرد.

اسلاید 6: منظور از مروژ چیست؟لوگوی پوشاک مروج که حرف M انگلیسی است، ابتدای کلمه MEROOJ است که در زبان بین المللی به معنی ما قرمزها می باشد ودر زبان لری خودمان به معنی مورچه می باشد و از طرف دیگر اگر بر عکس لوگوی انتخاب شده را مشاهده کنید به صورت یک پرنده می باشد.

اسلاید 7: فرانک استابلر قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۱۷ پاریس با دو بنده برند مروژ

اسلاید 8: محصولات فروشگاه اینترنتی مروژ:گرم کن ورزشی، تی شرت ورزشی، گرمکن و شلوار، پیراهن شورت والیبال، کفش ورزشی، کوله ورزشی، ساک ورزشی، اسباب بازی خانه سازی، مت یوگا، هیت بال، دمپایی انگشتی، کمربند شنا، تخته شنا

اسلاید 9: مروژ تنها برند ایرانی در عرصه پوشاک ورزشی است که توانسته در عرصه رقابت با برندهای معتبر دنیا در بازار پوشاک ورزشی به رقابت بپردازد.

اسلاید 10: مدیرعامل برند مجید مجید ساعدی فر بیش از ۹ سال در تیم ملی فوتبال ایران مشغول فعالیت بود. وی در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه به عنوان پزشک فیزیوتراپ، تیم ملی فوتبال ایران را همراهی کرد. ساعدی فر پس از جام جهانی ۹۸ بصورت جدی وارد عرصه تولید پوشاک شد. شرکت وی در مقاطعی تهیه البسه تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت. در حال حاضر نیز تعداد زیادی از تیم های مطرح لیگ برتر کشور در رشته های فوتبال،بسکتبال،والیبال،کشتی و ... با آرم مجید(M) در مسابقات شرکت می کنند.آرمی که برخی مربیان و بازیکنان مشهور داخلی مانند قلعه نوعی؛خداداد عزیزی، علی کریمی و کریم باقری بیشتر از دیگران تمایل دارند با لباس های تولیدی مجید در اذهان ظاهر شوند.

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید