کسب و کار اقتصاد و مالی

پاورپوینت آشنایی با سوئیفت (تعاریف،مفاهیم،کارکردها،مزایا،چالش ها)

powerpoint-ashnaei-ba-soift

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت آشنایی با سوئیفت(تعاریف،مفاهیم،کارکردها،مزایا،چالش ها) در 33 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به شکل کامل به موارد زیر پرداخته می شود: - مقدمه - سوئیفت - شبکه سوئیفت چیست؟ - سوئیفت چگونه کار می کند؟ - انواع پیام های مالی که از طریق سیستم سوئیفت مبادله می شوند - سوئیفت در ایران - مزایای سوئیفت - سوئیفت کد چیست؟ - چه کسانی از سوئیفت استفاده می کنند؟ - شیوه عملکرد سوئیفت - راه کسب درآمد سوئیفت چیست؟ - انواع خدمات سوئیفت - چالش های پیش روی سوئیفت دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 33 فرمت: قابل ویرایش تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر مناسب و کاربردی برای دانشجویان رشته های مدیریت،اقتصاد و حسابداری
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1411 بازدید, 14 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت آشنایی با سوئیفت (تعاریف،مفاهیم،کارکردها،مزایا،چالش ها)”

پاورپوینت آشنایی با سوئیفت (تعاریف،مفاهیم،کارکردها،مزایا،چالش ها)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: آشنایی با سوئیفت(تعاریف،مفاهیم،کارکردها،مزایا،چالش ها) استاد: دانشجو: بهار 97

اسلاید 3:

اسلاید 4: اگر در چند سال اخیر پیگیر اخبار اقتصادی و بانکی کشور بوده باشید، حتما در مورد سیستم سوئیفت و تاثیر تحریم‌های آن بر ایران و روند مبادلات خارجی کشور شنیده‌اید. ما در این مقاله سعی داریم توضیح دهیم سوئفت چیست و چگونه کار می‌کند و چه مزایایی دارد.

اسلاید 5: سوئیفت چیست ؟سوئیفت (SWIFT) در واقع مخففSociety for Worldwide Interbank Financial Telecommunication یا همان جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی است. پس از پایان جنگ جهانی دوم و در اواخر دهه ۱۹۵۰، تجارت جهانی به سرعت شروع به رشد و شکوفایی کرد.در این حالت نیاز به یک سیستم صدور حواله بین بانکی استاندارد شدیدا احساس می‌شد. در اوایل دهه ۱۹۶۰ نمایندگان بانک‌های بزرگ اروپایی و آمریکایی تصمیم گرفتند تا با اتخاذ روش نوینی تبادل پیام‌های بین بانکی را به صورتی طرح‌ریزی کنند که اتوماسیون سیستم بانکی بین‌المللی را به همراه داشته باشد.

اسلاید 6: پس از برنامه‌ریزی‌های فراوان، سرانجام سوئیفت در ماه مه ۱۹۷۳ میلادی طی یک تفاهم‌نامه بین ۲۳۹ بانک از پانزده کشور اروپایی و آمریکای شمالی در شهر بروکسل تاسیس شد. هدف از راه‌اندازی سوئیفت جایگزینی روش‌های ارتباطی غیر استاندارد در سطح بین‌المللی با یک روش استاندارد جهانی بود. البته این سیستم در همان سال آغاز به کار نکرد و پس از چند سال در ۱۹۷۷ میلادی با عضویت ۵۱۸ بانک از ۲۲ کشور با ارسال پنج هزار پیام در اولین روز راه‌اندازی شد.

اسلاید 7: درحال حاضر بیش از ۹۷۰۰ بانک و موسسه مالی در ۲۰۹ کشور جهان عضو سیستم SWIFT هستند. گفتنی است در سال ۲۰۱۳، سوییفت توانست نقل و انتقال میلیاردها دلار پول را بین ۱۰ هزار و ۵۰۰ بانک و شرکت که عضو این انجمن هستند را تحت حواله سوئیفت، تسهیل کند.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید