کسب و کار فروش و بازاریابی

پاورپوینت آشنایی با فروشگاه زنجیره ای وال مارت (wal Mart)

powerpoint-walmart

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت آشنایی با فروشگاه زنجیره ای وال مارت(wal Mart) در 23 صفحه و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به موارد زیر پرداخته می شود: - تاریخچه - بنیانگذار - مدیرعامل - سه باور اصلی سام والتون - حوزه فعالیت - ویژگی ها - فرهنگ و ارزش های سازمانی - منابع انسانی - فروش - چشم انداز آینده - چه چیزی می توان آموخت - منابع دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 23 فرمت: قابل ویرایش مناسب و کاربردی برای دانشجویان رشته مدیریت
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1039 بازدید, 3 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت آشنایی با فروشگاه زنجیره ای وال مارت (wal Mart)”

پاورپوینت آشنایی با فروشگاه زنجیره ای وال مارت (wal Mart)

اسلاید 1: آشنایی با فروشگاه زنجیره ای wal- mart تهیه و تنظیم:.....

اسلاید 2: تاریخچه با افتتاح اولین فروشگاه در آركانزاس آمریكا در سال ۱۹۶۲ توسط سام والتون، شركت او آغاز به كار كرد. پنج سال بعد كه سهام شركت در بورس نیویورك عرضه شد تعداد فروشگاهها به ۳۸، فروش به ۲/۴۴ میلیون دلار و تعداد كاركنان به ۱۵۰۰ نفر رسیده بود. در سال ۱۹۶۹ شركت رسما به عنوان «شركت فروشگاههای وال مارت (WAL-MART STORES Inc) به ثبت رسید. در سال ۱۹۷۹ وال مارت به عنوان اولین شركتی كه به فروش بیش از یك میلیارد دست یافته بود شناخته شد. در این هنگام تعداد فروشگاهها به ۱۲۵ و تعداد كاركنان در ۱۱ ایالت به ۲۱ هزار نفر رسیده بود. در ۱۹۸۴ دیوید گلس به ریاست شركت رسید و از ۱۹۸۸ به عنوان مدیرعامل مشغول كار شد. در ۱۹۹۰ وال مارت به عنوان برترین فروشگاه ملی شناخته شد. در سال ۱۹۹۲ با مرگ سام والتون، فرزند او رابسون به عنوان رئیس هیئت مدیره برگزیده شد.

اسلاید 3: در سال ۱۹۹۷ كه برای اولین بار فروش وال مارت از مرز ۱۰۰ میلیارد دلار گذشت،تعداد كاركنان داخلی به ۶۸۰ هزار و تعداد كاركنان بین المللی به ۱۱۵ هزار نفر رسیده بود. در آستانه ورود به هزاره جدید، وال مارت با یك میلیون و ۱۴۰ هزار نفر، بزرگترین شركت خصوصی جهان از لحاظ تعداد نفرات شناخته شد. در سال ۲۰۰۰ نیز وال مارت در رده بندی مجله فورچون به عنوان تحسین‌برانگیزترین شركت جهان معرفی شد. درهمین سال لی اسكات به عنوان رئیس و مدیرعامل شركت برگزیده شد. در سال ۲۰۰۲ وال مارت درصدر جدول ۵۰۰ شركت برتر جهانی این مجله قرار گرفت. با این حال، سطح پیچیدگی این روند برای شركت به منظور ارتقا و بهبود روابط بین فروشگاه و مشتری به طرز چشمگیری افزایش یافته است.به طوری كه این شركت، به‌رغم دارابودن بیش از 6200شعبه، تقریبا با فروش 405 میلیارد دلاری (در سراسر دنیا) در سال 2009 همچنان بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای دنیا به حساب می‌آید.

اسلاید 4: بنیانگذار سام والتون خرد فروش افسانه ای در سال ۱۹۶۲ وال مارت را بنیان نهاد. او در ۱۹۱۸ به دنیا آمد و از همان كودكی مهمان نواز بود و بعدها نیز همین «مهمان نوازی پشتكارانه» را در مورد مشتریان شركت به همكاران یادآوری می كرد. والتون معتقد بود «راز موفقیت خرده فروشی آن است كه آنچه مشتری می خواهد به او بدهی. شما وقتی به فروشگاهی وارد می شوید كه بیش از آنچه انتظار دارید فراهم است به آن گرایش خواهید یافت و اگر به فروشگاهی بروید كه راحت نیستید و به شما سخت می گذرد و یا فروشندگان آن متظاهر و پرمدعا هستند از آن متنفر خواهیدشد»

اسلاید 5: والتون بهترین حالت دوستانه، یك لبخند خوشامدگویی، ارائه كمك و نیز احترام را اساس كار می دانست. او به همكاران خود می گفت «ما با یكدیگر كار می كنیم. این راز پایداری ماست. ما هزینه زندگی را برای همه افراد كاهش خواهیم داد، فرصتی فراهم خواهیم آورد كه همه دنیا مزایای آن را ببینند و زندگی بهتری داشته باشند. ما به آنچه انجام می دهیم افتخار می كنیم». والتون اصول باورهای خود را دركتاب «ساخت آمریكا (MADE IN AMERICA) عرضه كرد.در سال ۱۹۹۲ سام والتون در آخرین سال زندگی خود ۱۰ قانون برای كسب وكار ارائه داد:

اسلاید 6: 1- به کسب و کار خود تعهد داشته باشید ۲ _ منافع خود را با همكاران خود به شراكت بگذارید و با آنان مانند شریك رفتار كنید ۳ _ به شركای خود انگیزه بدهید ۴ _ با شركای خود ارتباط برقرار كنید ۵ _ هرچه را كه به انجام بهتر كسب وكار كمك می كند ارج نهید و قدر بدانید ۶ _ موفقیتهای خود را جشن بگیرید ۷ _ به حرف همه در شركت گوش دهید ۸ _ احترام مشتریان را نگه دارید ۹ _ كنترل هزینه ها بهتر از آن است كه در دام رقابت با دیگران گرفتار شوید ۱۰ _ خلاف جهت آب شنا كنید. روشهای سنتی را كنار بگذارید و راه دیگر بروید.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید