کسب و کار اقتصاد و مالی

پاورپوینت آشنایی با کارگزاری ها (با توضیحات کامل)

powerpoint-ashnaei-ba-kargozariha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت آشنایی با کارگزاری ها(با توضیحات کامل) در 27 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به شکل کامل به موازد زیر پرداخته می شود: - تعاریف - تاریخچه فعالیت کارگزاران در بازار سرمایه ایران - انواع شرکت های کارگزاری - کارگزاری با خدمات کامل - کارگزاری با تخفیف - خدمات شرکت های کارگزاری - درآمدهای کارگزاران - مهمترین شرایط اخذ مجوز کارگزاری - مجوزهای شرکت های کارگزاری - کارمزد خدمات شرکت های کارگزاری - تغییر کارمزدهای سازمان بورس و اوراق بهادار - آمار ماه های اخیر - برترین های حوزه آنلاین خدمات کارگزاری - منابع دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 26 فرمت: قابل ویرایش مناسب و کاربردی برای دانشجویان رشته مدیریت،اقتصاد و حسابداری
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1085 بازدید, 8 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت آشنایی با کارگزاری ها (با توضیحات کامل)”

پاورپوینت آشنایی با کارگزاری ها (با توضیحات کامل)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: کارگزاری‌ها

اسلاید 3: «کارگزاری‌ها»استاد مربوطه:..........نگارش:..............پاییز96

اسلاید 4: تعاریفطبق قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ا «کارگزار شخصی حقوقی است که اوراق بهادار را برای دیگران و به حساب آن ها معامله می کند».کارگزار شخصی حقيقي يا حقوقي است که به عنوان واسطه بين خريدار و فروشنده عمل مي کند و در قبال این خدمت، کارمزد دريافت مي نمايد. معمولاً براي اشخاص حقيقي از عبارت كارگزار و براي اشخاص حقوقي از عبارت شركت كارگزاري استفاده مي شود.

اسلاید 5: تاريخچه ی فعاليت كارگزاران در بازار سرمايه ی ايران سازمان كارگزاران بورس اوراق بهادار تهران، در اول آبان 1346تأسيس شد و از 15 بهمن همان سال رسماً آغاز به كار نمود.اعضاي هيات مديره ی آن كه از بين كارگزاران انتخاب شده بود عبارت بودند از: بانك هاي توسعه صنعتي و معدني ايران، اعتبارات صنعتي، ملي، تجارت خارجي ايران، بازرگاني، پارس و سپه. در اواخر سال 1348 نخستين كارگزاران خصوصي وارد بورس شدند.

اسلاید 6: تاريخچه ی فعاليت كارگزاران در بازار سرمايه ی ايران در سال 1370كارگزاران عضو سازمان كارگزاران بورس اوراق بهادار تهران براي گسترش فعاليت هاي خود اقدامات مفيدي انجام دادند و امكان ورود اعضاي جديد را فراهم نمودند.در سال 1384، قانون جديد بازار اوراق بهادار در مجلس شوراي اسلامي تصويب و اجرايي گرديد و طي آن (نهاد ناظر) سازمان بورس و اوراق بهادار از (نهاد اجرايی) شركت بورس اوراق بهادار تهران، شركت بورس كالاي ايران و شركت فرابورس مجزا گرديد.

اسلاید 7: انواع شرکت هاي کارگزاري کارگزاري با خدمات کامل(Full Service Broker):به مشتریان خود اطلاعات و مشاوره نیز می دهند.بر اساس خدماتی که ارائه می دهند و ارتباط نزدیکی که با مشتریان برقرار می کنند، خود را متمایز می سازند.مبالغ زیادی را برای آموزش نیروی انسانی، تحقیقات و بازاریابی و فروش، هزینه می کنند. ولی در عوض، کمیسیون بالاتری نیز می گیرند. آن ها براساس اصلی مشتری مداری، خدمات مشاورهای مختص هر شخصی را ارائه می دهند.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید