کسب و کار مدیریت و رهبری

پاورپوینت آشنایی با FATF (مفهوم،اعضاء FATF،مقررات،دستورالعمل ها،کارکردها،اقدامات و راهبردهای ایران)

powerpoint-jame-FATF

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت آشنایی با FATF(مفهوم،اعضاء FATF،مقررات،دستورالعمل ها،کارکردها،اقدامات و راهبردهای ایران) در 20 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به شکل کامل به موارد زیر پرداخته می شود: - گروه ویژه اقدام مالی چیست؟ - وظایف - مقررات مبارزه با پولشویی - اعضای FATF - کشورهای عضو FATF - دستورالعمل اتحادیه بین المللی مبارزه با پولشویی - لیست سیاه FATF - نظر FATF در مورد ایران - اقدامات ایران - تعلیق فرمان FATF درباره ایران به مدت یکسال - راهبردهای دولت ایران دسته بندی: پاورپوینت تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر تعداد اسلاید: 20 فرمت: قابل ویرایش مناسب و کاربردی برای دانشجویان و عموم
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
933 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت آشنایی با FATF (مفهوم،اعضاء FATF،مقررات،دستورالعمل ها،کارکردها،اقدامات و راهبردهای ایران)”

پاورپوینت آشنایی با FATF (مفهوم،اعضاء FATF،مقررات،دستورالعمل ها،کارکردها،اقدامات و راهبردهای ایران)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2:

اسلاید 3: آشنایی با FATFاستاد:.................دانشجو:................دی ماه96

اسلاید 4: اف ای تی اف مخفف Financial Action Task Force on Money Laundering می باشد و سازمانی است که در رابطه با امور مالی تشکیل شده است. FATF  یک قرارداد نیست، یک سازمان بین دولتی است. گروه ویژه اقدام مالی(Financial Action Task Force  – FATF): در سال 1989 به ابتکار کشورهای عضو گروه «جی 7» تشکیل شد تا بررسی‌هایی درباره وضعیت قوانین مبارزه با پول‌شویی در بازارهای مختلف مالی را در سرتاسر جهان انجام دهد و نتیجه آن را در جلسات هر چهار ماه یک بار خود به اطلاع کشورهای عضو برساند تا این کشورها بتوانند ریسک سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی هدف را بررسی و در مورد سرمایه‌گذارانی که به «کشورهای مشکوک» می‌روند احتیاط کنند.FATF چیست؟

اسلاید 5: وظایفدر این زمان گروه ویژه اقدام مالی تنها 16 عضو رسمی داشت و وظیفه‌ای که برایش در نظر گرفته شده بود. این بود که روند پو‌شویی در دنیا را بررسی کنند، در سطح ملی و بین‌المللی بر نحوه اجرای قوانین و فعالیت‌های مالی کشورها نظارت و استانداردهایی برای مبارزه با پولشویی طراحی کند.

اسلاید 6: مقررات مبارزه با پولشویی شامل قوانینی است که اشخاص و شرکت‌ها را موظف می‌کند در مورد نحوه کسب درآمدشان به دولت‌ها توضیح دهند، از این راه پول‌هایی که از راه‌های نامشروع مانند قاچاق، رشوه و تخلف‌های مالی به دست آمده است، برای ورود به بازارهای مالی با دشواری بیشتری رو به رو می‌شود و سلامت نظام مالی و اقتصادی قابل تضمین‌تر خواهد بود.مقررات مبارزه با پولشویی چیست ؟

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید