پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

پاورپوینت آموزش سی پی آر (CPR) کودک و نوزاد براساس دستورالعمل قلب آمریکا

cpr-koodak-va-nojavan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت آموزش سی پی آر(CPR) کودک و نوزاد براساس دستورالعمل قلب آمریکا در 15 اسلاید و با بیانی ساده به همراه فیلم آموزشی کوتاه و تصاویر آموزشی تمامی آموزش ها براساس دستورالعمل قلب آمریکا می باشد. توجه مهم: یادگیری نحوه cpr کودکان و نوزادان برای همه خانواده ها ضروری و لازم می‌باشد بسته حاضر شامل فیلم آموزشی می باشد که توسط متخصص اورژانس کودکان به صورت علمی و عملی به شما آموزش داده می‌شود. بسته حاضر شامل عکس های نمونه CPR می باشد که برای تفهیم بهتری آموزش ها ضروری و مفید می باشد. در پاورپوینت حاضر به شکل جامع و کامل به نحوه سی‌پی‌آر کودکان و نوزادان پرداخته می‌شود. ویژگی منحصر به فرد این بسته، فیلم آموزشی متخصص اورژانس کودکان و نیز تصاویر آموزشی برای درک و آموزش بهتر عمل CPR در کودکان و نوزادان می باشد. تمامی خانواده های ایرانی می بایست با نحوه CPR کودکان و نوزادان آشنایی کاملی داشته باشند.تا در مواقع بروز خطر اقدام مناسب را به عمل بیاورند. هرگونه کپی برداری از محتویات پاورپوینت به لحاظ شرعی و اخلاقی صحیح نمی‌باشد دسته بندی: پاورپوینت 15 صفحه فرمت فایل: قابل ویراش محتویات بسته: پاورپوینت آموزش سی‌پی‌آز کودکان به همراه فیلم و عکس های آموزشی برای افزایش کارایی عمل کاری از: صالح عبادی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1282 بازدید, 14 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت آموزش سی پی آر (CPR) کودک و نوزاد براساس دستورالعمل قلب آمریکا”

پاورپوینت آموزش سی پی آر (CPR) کودک و نوزاد براساس دستورالعمل قلب آمریکا

اسلاید 1: آموزش سی پی آر(CPR) کودک و نوزاد (براساس دستورالعمل قلب آمریکا)

اسلاید 2:

اسلاید 3: شاید خبرهای متعدد در مورد غرق شدن کودکان در استخر را شنیده اید، یا احتمالا اخبار تلخی در مورد خفگی نوزادان به گوشتان رسیده باشد. اگر هنگام وقوع چنین حوادثی فردی توانایی انجام سی‌پی‌آر کودک را داشته باشد مطمئنا از وقوع حادثه جلوگیری خواهد شد برای همین اکثر متخصصان پیشنهاد می کنند تا همه ی والدین باید CPR را یاد بگیرند تا در شرایط ضروری بتوانند آنرا اجرا کنند. هنگامی که کودک نفس نمی کشد و هوشیار نمی باشد، زمان بسیار مهم است. آسیب رسیدن به مغز 4دقیقه بعد از قطع تنفس شروع می شود و مرگ قطعی می تواند پس از 4 الی 6 دقیقه صورت گیرد.

اسلاید 4: سی پی آر کودک چیست و چه زمانی باید انجام شود؟CPR یک روش نجات است و زمانی که تنفس نوزاد یا ضربان قلب او متوقف شود و یا شرایطی مانند موارد غرق شدن، خفگی و یا صدمات دیگر اتفاق بیافتد، برای نجات جان کودکان کاربرد دارد.که اگر جریان خون قطع شود در عرض چند دقیقه میتواند منجر به سکته مغزی شود. بنابراین شما باید این روش را یاد بگیرید تا بتوانید ضربان قلب و تنفس کودک را به حالت عادی و اولیه بازگردانید.

اسلاید 5: علائمی که می گویند کودک نیاز به سی پی آر دارد:بدون تنفسبدون تپش قلببی هوشی کامل

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید