علوم انسانی و علوم اجتماعی حسابداری

پاورپوینت استاندارد ۳۵ حسابداری مالیات بردرآمد

hesabdari-maliat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت استاندارد ۳۵ حسابداری مالیات بردرآمد”

پاورپوینت استاندارد ۳۵ حسابداری مالیات بردرآمد

اسلاید 1: مالیات بر درآمداستاندارد 35 حسابداریاستاد :دکتر مرتضی کردمدانلو دانشگاه علم و فرهنگ بهار :1400

اسلاید 2: مالیات چیست ؟پول‌هایی که باید پرداخت شود.پیش پرداختی که افراد برای استفاده از انتظامات عمومی می دهند.(1)«مالیات» پرداختی است الزامی و بلاعوض . سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)برداشت قسمتی از دارایی یا درآمد افراد بر حسب توانایی پرداخت آنان برای تامین مخارج دولتی(2)مالیات در واقع انتقال بخشی از درآمدهای جامعه به دولت یا بخشی از سود فعالیت های اقتصادی است که نصیب دولت می شود، زیرا ابزار و امکانات دست یابی به درآمد و سودها را دولت فراهم ساخته است.

اسلاید 3: تاریخچهاستاندارد 35 (ایران )استاندارد بین المللی حسابداری 12 (IAS 12 )

اسلاید 4: نکته کلیدی :استاندارد حسابداری 35 تفاوت میان استانداردهای حسابداری و قوانین مالیاتی ، حساب موازنه کننده دو دیدگاه متفاوت . هزینه مالیات (رویکرد حسابداری-سود و زیان ) مالیات پرداختنی (رویکرد مالیاتی – ترازنامه ای ) دارایی مالیات انتقالی بدهی مالیات انتقالی

اسلاید 5: هدف این استاندارد، تجویز نحوه حسابداری مالیات بر درآمد می‌باشدحوزه های آثار مالیاتی معاملات و سایر رویداد‌های دوره جاری كه در صورتهای مالی واحد تجاری شناسایی می‌شوند.بازیافت (تسویه) آتی مبلغ دفتری داراییهایی (بدهیهایی) كه در صورت وضعیت مالی واحد تجاری شناسایی می‌شوند.موضوع اصلی در حسابداری مالیات بر درآمد ، چگونگی به حساب گرفتن آثار مالیاتی جاری و آتی است .

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید