علوم انسانی و علوم اجتماعی سیاست و قانون‌گذاری

پاورپوینت اندیشه سیاسی استاد مطهری

andishe-siasi-ostad-motahari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت اندیشه سیاسی استاد مطهری در 15 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به موارد زیر پرداخته می شود: - مقدمه - ساست و استاد مطهری - ساختار حکومت در اسلام از نگاه استاد مطهری - توضیحات پیرامون اندیشه استاد مطهری - کلام آخر - منابع دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 15 فرمت: قابل ویرایش قابل ارائه در سمینارهای کلاسی و دانشجویی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
731 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت اندیشه سیاسی استاد مطهری”

پاورپوینت اندیشه سیاسی استاد مطهری

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: اندیشه سیاسی استاد مطهری

اسلاید 3:

اسلاید 4: حکومت و نوع حکمرانی یکی از اساسی ترین ارکان یک کشور محسوب می شود. از این رو موضوع دولت و حکومت در اسلام از پیچیده ترین مباحث است. به جهت این اهمیت خاص، شهید مطهری همواره بر این جریان و شفاف سازی آن تاکید داشته است.

اسلاید 5: وی برای تدوین منسجم اندیشه سیاسی خود در این باره به صورت مستقل فرصت پیدا نکرد؛ البته برخی یادداشت های وی نشانگر آن است که درصدد آن بوده است. در حال حاضر فقط می توان با استناد به مجموعه آثار و یادداشت ها، به بازسازی اندیشه آن استاد درباره دولت پرداخت. آن چه مسلم است، به نظر استاد مطهری،بین بنای سیاسی اجتماعی اسلام (حکومت و نظام سیاسی) و زیر بنای فکری اعتقادی اسلام، پیوند وجود دارد. از طریق مطالعه آثار اعتقادی و فکری شهید مطهری، می توان به اندیشه وی درباره حکومت و دولت در اسلام نزدیک تر شد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید