علوم انسانی و علوم اجتماعی حسابداری

پاورپوینت با ارزش ترین پول های دنیا (با توضیحات کامل)

powerpoint-ba-arzeshtarin-pole-donya

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت با ارزش ترین پول های دنیا(با توضیحات کامل) در 17 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. بخش هایی از پاورپوینت اسلاید اول نرخ ارز یا (نرخ تسعیر) بیان کننده مقدار پولی است که یک کشور در ازای خرید یا مبادله یک واحد پول خارجی مرجع مانند دلار ( یا ارزهای جهانروای دیگر نظیر یورو، پوند انگلیس، فرانک سوئیس و حق برداشت مخصوص) می پردازد. اسلاید دوم پول هر کشوری به عنوان بخش مهمی از اقتصاد آن کشور به شمار می رود و ارزش پول یعنی افزایش نرخ ارز(افزایش کمیت های پول داخلی درمقابل یک واحد ارز خارجی). وقتی ارزش پول داخلی یک کشورکاهش پیدا می کند (قیمت ارزخارجی گران می شود)صادرات آن کشور برای خارجی ها ارزان و واردات آن برای اتباع داخلی، گران می شود. اسلاید سوم لذا این امر در نهایت منجر به کاهش واردات و افزایش صادرات می گردد. مسلما کشورهایی که صادرات آنها بیشتر از واردات است،یعنی با مازاد تجاری (مثبت بودن نرخ صادرات نسبت به واردات) روبه رو هستند،واحد پولی آنها تقاضای بیشتری دارد و کشورهای وارد کننده مجبور به تهیه ارز کشورهای صادرکننده می شوند. دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 17 تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر فرمت: قابل ویرایش
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1056 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت با ارزش ترین پول های دنیا (با توضیحات کامل)”

پاورپوینت با ارزش ترین پول های دنیا (با توضیحات کامل)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: با ارزش ترین پول های دنیااستاد : ....................محققین : .................................

اسلاید 3: نرخ ارز یا (نرخ تسعیر) بیان کننده مقدار پولی است که یک کشور در ازای خرید یا مبادله یک واحد پول خارجی مرجع مانند دلار ( یا ارزهای جهانروای دیگر نظیر یورو، پوند انگلیس، فرانک سوئیس و حق برداشت مخصوص) می پردازد.

اسلاید 4: پول هر کشوری به عنوان بخش مهمی از اقتصاد آن کشور به شمار می رود و ارزش پول یعنی افزایش نرخ ارز(افزایش کمیت های پول داخلی درمقابل یک واحد ارز خارجی). وقتی ارزش پول داخلی یک کشورکاهش پیدا می کند (قیمت ارزخارجی گران می شود)صادرات آن کشور برای خارجی ها ارزان و واردات آن برای اتباع داخلی، گران می شود.

اسلاید 5: لذا این امر در نهایت منجر به کاهش واردات و افزایش صادرات می گردد. مسلما کشورهایی که صادرات آنها بیشتر از واردات است،یعنی با مازاد تجاری (مثبت بودن نرخ صادرات نسبت به واردات) روبه رو هستند،واحد پولی آنها تقاضای بیشتری دارد و کشورهای وارد کننده مجبور به تهیه ارز کشورهای صادرکننده می شوند.

اسلاید 6: برعکس کشور وارد کننده با کاهش ارزش پولی خود مواجه است،در نتیجه قیمت کالاهای وارداتی برای مصرف کننده داخلی گرانتر تمام می شود. بنابراین واردات محدودتر خواهد شد.این امر می تواند به افزایش صادرات آن کشور و کاهش واردات آن کمک کرده و درنتیجه به کاهش کسری بودجه موجود کمک کند.در زیر 10 ارز با ارزش جهان را معرفی می کنیم.

اسلاید 7: 1- دینار کویتیک دینار کویت:3.42 دلاردینار کویت واحد رسمی پول کویت و با ارزش ترین ارز جهان است. این واحد پولی نخستین بار در در سال 1961 معرفی شد. کویت به دلیل منابع غنی نفتی و صادرات این طلای سیاه، کشور ثروتمندی در جهان شناخته می شود. خیلی افراد برای به دست آوردن پول زیاد آمریکا را برای کار انتخاب می کنند در حالی که ارزش پول کویت بیش از دیگر کشورهاست.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید