کسب و کار فروش و بازاریابی

پاورپوینت سامانه ارسال و دریافت پیامک

samane_daryaft_va_ersale_payamake_lokopok

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلايدهاي پاورپوينت: 17 اسلايد از گذشته بازاریابی مستقیم بهترین شیوه برای فروش محصولات، خدمات و ارتباط با مشتریان بوده است، دیگر روش هایی از قبیل پخش آگهی، پست الکترونیکی کارساز نیست و یا راهکارهای پرهزینه تری از قبیل تبلیغات روزنامه ها و رسانه جمعی به قدر هزینه های آنها اثر گذار نمی باشد. اکنون پیامک جزء بهترین راهکارها برای ارتباط با مشتریان فعلی و ترغیب مشتریان بالقوه می باشد، دلیل خیلی ساده است، زیرا همه کسانی که مشتریان شما می باشند و یا به صورت بالقوه می توانند مشتری شما گردند، به تلفن همراه دسترسی دارند. سامانه پیامک لوکوپوک به شما این امکان را می دهد که به سادگی این ارتباط موثر را با مشتریان خود برقرار نمایید
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1257 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت سامانه ارسال و دریافت پیامک”

پاورپوینت سامانه ارسال و دریافت پیامک

اسلاید 1: چرا پیامک؟از گذشته بازاریابی مستقیم بهترین شیوه برای فروش محصولات، خدمات و ارتباط با مشتریان بوده است، دیگر روش هایی از قبیل پخش آگهی، پست الکترونیکی کارساز نیست و یا راهکارهای پرهزینه تری از قبیل تبلیغات روزنامه ها و رسانه جمعی به قدر هزینه های آنها اثر گذار نمی باشد. اکنون پیامک جزء بهترین راهکارها برای ارتباط با مشتریان فعلی و ترغیب مشتریان بالقوه می باشد، دلیل خیلی ساده است، زیرا همه کسانی که مشتریان شما می باشند و یا به صورت بالقوه می توانند مشتری شما گردند، به تلفن همراه دسترسی دارند. سامانه پیامک لوکوپوک به شما این امکان را می دهد که به سادگی این ارتباط موثر را با مشتریان خود برقرار نمایید.

اسلاید 2: ارسال و دریافت پیامکسامانه پیامک لوکوپوک، با فعال شدن عضویت شما، یک شماره منحصر به فرد به شما تخصیص می دهد که شما از طریق این شماره می توانید پیامک های خود را به صورت فردی و گروهی ارسال نموده و یا پیامک های ارسال شده به این شماره را از طریق لوکوپوک دریافت نمایید.

اسلاید 3: رابط کاربر سریع، ساده و آسانسامانه پیامک لوکوپوک یک رابط کاربر سریع، ساده و دوست داشتنی را در اختیار شما قرار می دهد تا از لحظات توسعه کسب و کار خود لذت ببرید! همین شاید برای توضیح این سادگی کافی باشد که شما می توانید از طریق این سامانه: در عرض کمتر از یک دقیقه به 1000 نفر با نام شخصی آنها پیامک بفرستید.در عرض 10 ثانیه یک عضو جدید به اعضای دفترچه تلفن خود بیافزایید.با یک کلیک سامانه را به گونه ای تنظیم نمایید که پیامک های تبریک و تسلیت کلیه رخدادهای سال را به تمام اعضای دفترچه تلفن شما یا گروه های خاصی از آن ارسال نماید و ...

اسلاید 4: گزارش کامل پیامک های ارسالیشما حق دارید از وضعیت ارسال 1000 پیامک ارسالی خود مطلع شوید، آیا گیرنده ها، پیامک شما را دریافت نموده اند، پیامک لوکوپوک به شما این امکان را می دهد که گزارش کاملی از پیامک های ارسالی خود را مشاهده نمایید.

اسلاید 5: ارسال پیامک در آیندهمی خواهید پیامکی را در روز شنبه سه ماه آینده، ساعت 11:30 دقیقه صبح به شخصی ارسال نمایید. یا تبریک های تولد تمامی دوستان خود را از هم اکنون آماده ارسال نمایید، نگران نباشید لوکوپوک به سادگی این کار را برای شما انجام می دهد، با یک تیک ساده شما می توانید به سادگی پیامک های را برای ارسال در آینده آماده نمایید. سامانه پیامک لوکوپوک موتور زمانبد همیشه بیداری دارد که گوش به فرمان دستورات شما در همه حال فعال خواهد بود.

اسلاید 6: ارسال پیامک براساس قوانین تعریف شده شمامی خواهید وقتی شخصی به شماره شما عدد 1 را ارسال نمود، اطلاعات معرفی شرکت شما برای ایشان ارسال گردد.یا در قبال ارسال عدد 2 اطلاعات محصولات شما برای ارسال کننده فرستاده شود.یا می خواهید کسانی که عدد 3 را به شماره شما ارسال می نمایند در دفترچه تلفن شما افزوده شده و در گروه شرکت کنندگان در قرعه کشی قرار گیرند.ممکن است بخواهید یک نظر سنجی پیامکی برگزار کنید. و یا در نهایت ممکن است ایده های متفاوتی برای پیامک های خود داشته باشید که اکنون به ذهن ما نرسیده است.برای تمام این نیازمندی ها، شما می توانید از تعریف قوانین ساده در سامانه پیامک لوکوپوک استفاده نمایید. این قوانین بعد از تعریف به صورت اتوماتیک اجرا خواهند شد.

اسلاید 7: ارسال اتوماتیک پیامک در رخدادهای مهمدیگر شما هیچ رخدادی را فراموش نخواهید کرد! و مشتریان شما از احساس مسئولیت و زمان شناسی شما خشنود خواهند بود، به کسی نگویید، پیامک لوکوپوک با یک تیک ساده این مسئولیت را به عهده خواهد گرفت. لوکوپوک در تمامی رخدادهای مهم سال تولد حضرت علی، عید فطر، نوروز و ... پیامک های متناسبی را با نام شخصی افراد از طرف شما ارسال خواهد نمود.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید