کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

پاورپوینت فوق حرفه ای ارز دیجیتال

crypto0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت فوق حرفه ای ارز دیجیتال”

پاورپوینت فوق حرفه ای ارز دیجیتال

اسلاید 1: ارز دیجیتال چیست؟ارز دیجیتال یا رمز ارز Cryptocurrency شکل خاصی از پول دیجیتال است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است. بیشتر ارزهای دیجیتال برای بهره‌مند شدن از ویژگی‌های اساسی مانند غیرمتمرکز بودن، شفافیت و تغییرناپذیر بودن از بلاک چین استفاده می‌کنند.

اسلاید 2: غیر متمرکزماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال به این معنی است که هیچ نهاد، گروه یا سازمانی آن‌ها را کنترل نمی‌کند.به صورت مستقیم و بدون دخالت هرگونه واسطه‌ای در اینترنت به شخص دیگری ارسال کرد.بدون واسطهبرخی مانند بیت کوین به واسطه استخراج و ماینینگ و برخی با تعداد مشخص و بدون استخراج شکل میگیرند.کسب ارز

اسلاید 3: رمزارزها چگونه کار می‌کنند؟رمز ارزها برای اجرای تراکنش‌های خود، مدل‌های مختلفی را به کار می‌گیرند. به عنوان نمونه بیت کوین از مدل اثبات کار استفاده می‌کند که طی آن استخراج‌کنندگان یا ماینرها تراکنش‌ها را تایید می‌کنند.این مدل‌های مختلف در بلاک چین‌ها که با نام«الگوریتم‌های اجماع» یا سازوکارهای توافق جمعی شناخته می‌شود، نحوه به اتفاق نظر رسیدن مشارکت‌کنندگان شبکه را در مورد تایید کردن یا نکردن یک تراکنش در شبکه تعیین می‌کنند.

اسلاید 4: تراکنش‌ ارزهای دیجیتال به صورت همتا به همتا P2P عمل می‌کند و براساس مدل استفاده شده، نیاز به واسطه‌ها را از بین می‌برند.تراکنش هامسئولیت نظارت بر شبکه ارزهای دیجیتال و تامین امنیت آن توسط نودها تامین می‌شود. نُودها در شبکه‌های مختلف به روش‌های مختلفی انتخاب می‌شوند. برای مثال در بیت کوین، استخراج‌کنندگان یا ماینرها هستند که این مسئولیت را بر عهده دارند، در ایاس و ترون درباره انتخاب این نُودها رای‌گیری می‌شود و...

اسلاید 5: دفتر کل توزیع شده Distributed Ledgerرشد قدرت محاسبات و توسعه رمزنگاری، همراه با کشف و استفاده از الگوریتم های جدید، موجب پدید آمدن مفهومی به نام «دفتر کل توزیع شده»شد. در ساده ترین توضیح، یک دفتر کل توزیع شده، پایگاه داده ای است که اطلاعات ثبت شده در آن، توسط هر (شرکت کننده یا گِره ) Nodeبه‌روز و نگهداری می‌شود که تغییر یا حذف اطلاعات توسط یک فرد خاص را تقریبا غیرممکن می‌کند و امنیت اطلاعات را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

اسلاید 6: پرونده ها توسط یک سازمان مرکزی ثبت و به‌روزرسانی نمی‌شوند، بلکه به طور مستقل توسط هر گره (کامیپوتر) ساخته و نگهداری می شوند. به این معنی که هر فرد در شبکه، هر تراکنش را پردازش می‌کند و سپس درباره ثبت شدن یا نشدن اطلاعات رای می‌دهد. در صورت تایید اکثریت، آن اطلاعات ثبت می‌شود.با وجود این توافق، دفتر کل توزیع شده همیشه به روز است، و تمام گره ها از پایگاه داده اصلی یک کپی کامل دارند. این معماری اجازه می دهد تا به عنوان یک سیستم تهیه گزارش، دفتر کل توزیع شده فراتر از یک پایگاه داده ساده باشد.

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید