کسب و کار مدیریت و رهبری

پاورپوینت نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی

powerpoint-eftetahe-hesabe-perfect-money

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت آموزش تصویری افتتاح حساب پرفکت مانی و نحوه کار با آن(با توضیحات کامل) در 15 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به موارد زیر پرداخته می شود: - مقدمه - نکات مهم در مورد پرفکت مانی - افتتاح حساب پرفکت مانی - نحوه پر کردن فرم ثبت نامه(تصویری) - معرفی بخش های مهم حساب پرفکت مانی - روش های موجود برای خارج کردن پول از حساب پرفکت مانی - آموزش استفاده از e-voucher - منابع دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 15 فرمت: قابل ویرایش تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر مناسب و کاربردی برای عموم
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
727 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی”

پاورپوینت نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی

اسلاید 1: آموزش تصویری افتتاح حساب پرفکت مانی و نحوه کار با آن تهیه و تنظیم:..............

اسلاید 2:

اسلاید 3: پرفکت مانی یک حساب اینترنتی جهانی و یک بانک اینترنتی است. این بانک دارای زبان فارسی نیز می باشد و کار با آن بسیار آسان است. این بانک دارای چهار نوع حساب دلار، یورو، طلا و بیت کوین است، که تبدیل موجودی شما به هر یک از ارزهای فوق، در حساب کاربری شما قابل انجام است. پرفکت مانی(Perfect Money) در سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد و در پاناما به ثبت رسیده است.

اسلاید 4: با ساخت این حساب می توانید درآمدهای دلاری خود را از سایت های مختلفی که با این بانک کار می کنند، دریافت نمایید و همچنین خریدهای خود را در اینترنت از فروشگاه هایی که دارای درگاه پرداخت پرفکت مانی می باشند، انجام دهید.

اسلاید 5: نکات مهم در مورد پرفکت مانیپرفکت مانی هیچگونه تحریمی را در قبال ایرانی ها اعمال نکرده و از محبوبیت بالایی در کشور ما برخوردار است.مترجم موجود روی این سایت به زبان فارسی مجهز می باشد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید