علوم پایه علوم تجربی

پاورپوینت نحوه پرورش درخت گواوا (با توضیحات کامل)

powerpoint-nahveh-parvaresh-miveh-goavaa

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
دانلود پاورپوینت نحوه پرورش درخت گواوا(با توضیحات کامل) در 20 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به شکل کامل به موارد زیر پرداخته می شود: - آشنایی با میوه گواوا(توضیحات کامل) - کاشت درخت گواوا از بذر(توضیحات کامل) - برداشت میوه - آفات - بیماری ها - تکثیر - خوابانیدن - پیوند زدن - آبیاری - خاک - نور و دما - خواص - پرورش گواوا در جهان - نحوه نگهداری از گیاه گواوا - خواص میوه گواوا دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 20 فرمت: قابل ویرایش تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر مناسب و کاربردی برای علاقمندان به پرورش میوه گواوا
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
675 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت نحوه پرورش درخت گواوا (با توضیحات کامل)”

پاورپوینت نحوه پرورش درخت گواوا (با توضیحات کامل)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: نحوه پرورش درخت گواوا

اسلاید 3: آشنایی با میوه گواوا میوه گواوا بومی مکزیک و آمریکای شمالی است. میوه گواوا در آمریکای شمالی به صورت گسترده رشد می کند و برای رشد نیاز به یک زیستگاه گرمسیری دارد. میوه گواوا در ایلات متحده، در هاوایی، جزایر ویرجین، فلوریدا و چند منطقه در کالیفرنیا و تگزاس وجود دارد. درختان جوان گواوا به سرما حساس هستند ولی درختان بالغ تا حدی تحمل سرما را دارند.

اسلاید 4: میوه گواوا بسیار خوشمزه است و یک منبع غنی از ویتامین ها به خصوص ویتامین C و مواد معدنی می باشد. میوه طعم شیرینی دارد و برای درست کردن دسر، مربا، نوشیدنی ها و...... بسیار عالی می باشد. در صورت امکان بهتر است این درخت در گلخانه، اتاق های آفتابی یا در بالکن نگه داری شود. درخت گواوا یکی از گیاهان مناسب برای کاشت در گلدان است.

اسلاید 5: میوه گواوا بر روی یک درخت کوتاه با یک تاج کوتاه و گسترده رشد می کند، درخت تنه محکمیی دارد که چندین شاخه را تحمل می کند. ارتفاع درخت گواوا 1 تا 3 متر است، اما گاهی اوقات بلند تر هم می شود. درخت گواوا یک درخت جالب است که جنبه زینتی هم دارد. برگ ها بلند هستند و 8 تا 18 سانتی متر طول دارند و دندانه دار می باشند. درخت گواوا گل های کوچک سفید رنگی تولید می کند که این گل ها در نهایت به میوه ها کوچک، زرد رنگ، بیضی شکل یا شبیه گلابی هستند. گواوا چندین نوع دارد که گوشت میوه ممکن است سفید، صورتی، زرد و یا قرمز باشد و در طعم های ترش، شیرین و ملس وجود دارند که طعم آن بستگی به نوع گواوا دارد. در کل مزه آن تقریباً شبیه توت فرنگی است.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید