علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

پروژه طراحی واسط کاربری

rabt-kaarbri

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پروژه طراحی واسط کاربری”

پروژه طراحی واسط کاربری

اسلاید 1: عنوان ارائه: بررسی طراحی واسط کاربرینام و نام خانوادگی تهیه کننده : حدیث عبودیرشته : مهندسی کامپیوتراستاد مربوطه : سرکار فاطمه فخاردرس : طراحی واسط کاربری

اسلاید 2: رابط کاربری (UI)رابط کاربری User Interface) ) یا به اختصار (UI) فضایی است که تعامل میان انسان و ماشین در آن رخ می‌دهد.رابط کاربری، بخش دیدنی و قابل لمس یک ابزار است که کاربر مستقیماً با آن سر و کار دارد.

اسلاید 3: هر محصولی که امروز در دنیای فیزیکی و مجازی از آن استفاده می‌کنیم، دو بعد دارد. یک بعد ظاهری که ما با آن تعامل برقرار می‌کنیم و بعد دوم، بخشی است که هدف و نحوه استفاده از ابزار در آن خلاصه می‌شود که مانند ظاهر، قابل دیدن نیست اما حس می‌شود؛ به طور مثال، یک چاقو را در نظر بگیرید. دسته چاقو که برای برقراری تعامل با این ابزار ضروری است، قابل مشاهده بوده و رابط کاربری محسوب می‌شود.هر چقدر دسته چاقو سبک‌تر و ایمن‌تر باشد، کار با آن راحت‌تر است. این بخش رابط کاربری است. دقیقا تمام آن چیزی که از محصول می‌بینیم و به کمک آن با هدف محصول ارتباط برقرار می‌کنیم، در بخش رابط کاربری یا UI قرار می‌گیرد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید