سایر تحقیق و پژوهش

پروژه هارپ ( تحقیق و بررسی)

proge-harp

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پروژه هارپ ( تحقیق و بررسی)”

پروژه هارپ ( تحقیق و بررسی)

اسلاید 1: پروژه هارپ درس دین و زندگی 12جنگ ستارگان

اسلاید 2: جنگ ­ستارگان نام ديگر پروژه اي بنام«ابتكار­ دفاع­ استراتژيك» است. در تاريخ 23مارس1983، رونالد­ريگان رييس­جمهور آمريكا ضمن سخنراني، اين طرح­ تسليحاتي را به اطلاع جهانيان رساند. جنگ ستارگان، نام شش‌گانهٔ به یاد ماندنی جورج لوکاس است که با فیلم تهدید شبح جای پای خود را در فرهنگ عامه بسیار محکم کرده و تبدیل به یک پدیدهٔ فرهنگی قرن بیستم و بیست و یکم میلادی شده‌است.پروژه ی ابتكار دفاع استراتژيك يا دفاع ملي موشكي كه از آن به عنوان جنگ­ستارگان ياد مي شود با بودجهی 60ميليارد دلاري قرار است اقدام به ايجاد چتر دفاعي به روي ايالات متحده در مقابل حملات موشكي احتمالي كشورهاي ديگر بكند. مغز متفكر اين پروژه يك مجتمع بزرگ كامپيوتري در محل ستاد دفاع موشكي شمال آمريكا موسوم به نوراد است، كه اطلاعات بدست آمده توسط ماهواره­ها و ايستگاه­هاي زميني را دريافت كرده و با پردازش آنها و تعيين مسير موشك­هاي پرتاب شده نوع پاسخ­گويي به آنها را انتخاب مي كند. پروژه شامل3سيستم بزرگ مي شود كه عبارتند از: سيستم هدف­يابي، رديابي و انهدام. اين سيستم­ها در تمامي مراحلي كه يك موشك بالستيك قبل از رسيدن به هدف طي مي کند، آمادگي دارد؛

اسلاید 3:

اسلاید 4:

اسلاید 5: اسلحه مدرن x29سیستم شناسایی هدف/کنترل آتش این اسلحه پیچیده ترین و گران ترین بخش این سلاح است.این بخش از سلاح تشکیل شده از دوربین های دید روز و شب که امکان دید را در تاریکی مطلق به میزان 60 در صد امکان پذیر میسازد،تصویر ساز حرارت هدف،تنظیم کننده ی فیوز سر جنگی،حس گر های گرمای محیطی،قطب نما،مسافت یاب لیزری و کامپیوتر بالستیک که توانایی جستجو و نشانه گیری را در 24 ساعت شبانه روز و در تمامی شرایط آب و هوایی دارد.

اسلاید 6:

اسلاید 7: مدل تغییر یافته ای از سلاح مخصوص نیروهای ویژه آمریکا به نام SCARاین اسلحه کاملاً دیجیتالی است به گونه ای که با رمز گزاری فقط صاحب خود را می شناسد .

اسلاید 8:

اسلاید 9: هواپيماهاي بدون سرنشين (Unmanned Aerial Vehicle)

اسلاید 10: بزرگترین کارخانه اسلحه سازی آمریکا

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید