10000 تومانی

پوشش های سوسیس و کالباس

sosis-caalbaas

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پوشش های سوسیس و کالباس”

پوشش های سوسیس و کالباس

اسلاید 1: پوشش های سوسیس و کالباسبسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: تاریخچه پوشش های طبیعی:سوسیس ها به عنوان قدیمی ترین ومقاومترین شکل ازگوشت های فرایند شده هستند. در تعداد زیادی از مراجع این محصول بعنوان اولین “غذای آماده” دردنیا محسوب می شود. درحقیقت اززمانی که بشرازحیوانات گوشت خواراستفاده می کرد ناحیه گوارشی حیوانات گوشتی برای پوشش سوسیس استفاده می شد و  موارد استفاده دیگری از این قسمت ذکرنشده است. تنها درطی 1000 سال اخیر، سازندگان سوسیس به عنوان افرادی مقدس بوده اند واین صنعت به عنوان هنری توسعه یافته معرفی شد. افراد شاغل در این صنعت، سنت غنی را به وجود آوردند که بلافاصله بصورت پیشرفته و حتی امروزه بصورت شخصی درآمده است. درتعداد زیادی ازموارد ، خانواده ها ساخت ویژه سوسیس را بعنوان یک هنربالغ برچندین نسل به فرزندان خود منتقل کردند. البته این هنرتحت تاثیربازاروقابلیت دسترسی به اجزای متفاوتی که درون سوسیس ها بکار می رفت قرارداشته است. قرن بیستم انقلابی صنعتی را ایجاد نمود که همراه با انفجارتکنولوژی جدیدی بود. درابتدا هدف ازتولید انبوه معادل “کیفیت” و” سرعت” بود اما بتدریج ” کیفیت” بطرف تکنولوژی جدید قدم برداشت. صنعت فرایند گوشت با رقابتهای منسجم وگسترده ای درمورد کشتار، فرایند وایمنی غذایی مواجه شد. ” کارایی” و ” کیفیت ” برای فرایندکنندگان بصورت طبیعی ونرمال درآمد ورقابتهایی را ایجاد نمود واین محصولات توانستند آزمایشات زمانی را نیز تحمل کنند وازمقاومت کافی برخورداربودند.

اسلاید 3: ساخت سوسیس اکنون به عنوان یک تجارت بسیارخاص و ویژه درآمده است و ساخت این محصول بصورت مستقل دراندازه های مختلف درمغازه های mom & popدیده می شود و فرایند کنندگان زیادی به تولید میلیون ها پوند از هر محصول در هر هفته می نمایند. امروزه انواع مختلفی ازپوشش های سوسیس که بصورت طبیعی ومصنوعی است مثل کلاژن ، سلولز وپلاستیک دیده می شود. در مورد پوشش های طبیعی سوسیس ، اطلاعات کمی و کیفی کمی برای فرایندکنندگان این محصول قابل دسترس است INSCA .  در تلاش برای پرکردن این فاصله اطلاعاتی است. عضویت گسترده جهانی INSCA معمولا همراه با این عقیده است که همه سوسیس های با کیفیت بالاتر باید از پوشش های طبیعی استفاده کنند و برنامه ریزی مربوط به تولید براساس دلایل اشتباه مثل فقدان اطلاعات نباید به آن خدشه وارد شود. تکنولوژی اخیردارای همه مزایای مربوطه است ومشکلات آن کم شده وافزایش قابل ملاحظه ای در سود رسانی مربوط به سوسیس های با پوشش طبیعی دیده می شود. چالش های گسترده ای درمورد دسترسی آزادانه به اطلاعات برای سازندگان وشرکت های گوشت فرایند شده وجود دارد. بروشور اطلاعاتی وهمه موارد آموزشی    INSCAبصورت آزادانه یا صرف هزینه قابل دسترس است. اهداف ما تشویق به تولید سوسیس های با بالاترین کیفیت دراکثرموارد عملی همراه با روش های سودآور است.

اسلاید 4: کیفیت های خاص پوشش های طبیعیپوشش های طبیعی بهترین انتخاب برای سازندگان سوسیس هستند زیرا پوشش های طبیعی به سرعت اجازه نفوذ دود را فراهم می کنند.پوشش های طبیعی دارای خصوصیات عالی از نظر الاستیته و کش هستند و تولیدی با کارایی بالا درزمان پرکردن دارند.پوشش طبیعی سبب حمایت ازطعم لذیذ سوسیس شده بدون آنکه سبب ایجاد طعم متضاد و ناسازگار شود.سوسیس های با پوشش طبیعی دارای قابلیت خاص برای گاززدن هستند و تقاضای زیادی امروزه از طریق مصرف کنندگان دیده می شود.سوسیس ها در پوشش طبیعی به صورت آبدار و ترد باقی می مانند.کیفیت تراوشی واسمزی پوشش های طبیعی سبب ایجاد پختی عالی می شود.واژه ” طبیعی ” یکی از قدرتمندترین کلمات تاثیرگذاربرتصمیم گیری خریدارمی باشد.

اسلاید 5: برای سازندگان سوسیس، این خصوصیات سبب ایجاد محصولاتی با کیفیت بالا می شود ویکنواختی درطعم آنها دیده می شود. برای افراد خرده فروش، کیفیت گرماپذیری پوشش طبیعی بدان معنا است که پوشش ها، حرارت را ازسوسیس گرفته وآنها را سردترازدرجه حرارت هوای اطراف نگهداشته و در نتیجه عمر ماندگاری بهتر را  ایجاد کرده و محصول به صورت آبدار باقی مانده و ظاهر آن تازه تر به نظر می رسد. برای مصرف کنندگان، کیفیت گرماپذیری سبب ایجاد مخلوطی ازطعم ها درداخل وبیرون سوسیس می شود درحالی که سوسیس ها در دیگ های پخت، صدای جلزو ولز کردن شان در می آید. هم چنین بوی قوی سوسیس ها سبب افزایش اشتها می شود درحالیکه پخت درداخل دیگها انجام می گیرد یا حتی برروی شعله بازدرحال سرخ کردن وکبابی شدن است.

اسلاید 6: خصوصیات پوشش های طبیعی:

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید