علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

پول گرم و پول سرد در فرایند توان افزایی محلی

pol-grm-pol-srd

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 11 اسلاید این پاورپوینت مناسب حال تسهیلگرانی است که در روستاها فعالیت می کنند و صندوق های محلی یا صندوق های خرد اعتباری را شکل می دهند. آنان لازم است که با دو مفهوم پول گرم و پول سرد آشنا باشند. این پاورپوینت به آنان کمک می کند که با مفهوم بهتر آشنا شوند و با احتیاط بیشتری تسهیل کنند. این پاورپوینت یک پاورپوینت علمی آموزشی عمیق نیست بلکه یک آشنایی اولیه با این دو مفهوم است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
652 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پول گرم و پول سرد در فرایند توان افزایی محلی”

پول گرم و پول سرد در فرایند توان افزایی محلی

اسلاید 1: پول گرم پول سرد در فرآیند توان افزایی محلیسعید نوری نشاط اردیبهشت 1399

اسلاید 2: پول گرم چیست؟پول گرم حاصل دسترنج افراد است. درآمد حاصله از فعالیت اقتصادی که انجام می دهیم. یک گروه محلی در یک روستا عروسک محلی تولید می کند و از طریق یکی از اهالی روستا که در شیراز زندگی می کند، عروسک های خود را می فروشد. درآمد حاصله از این تلاش اقتصادی، پول گرم محسوب می شود.تصور کنید که امروز شما کاری را آغاز کرده اید و به واسطه انجام آن، دستمزدی به شما پرداخت شده است. این دستمزد حاصل فعالیت عملی یا فکری شما بوده است. از اینکه این دستمزد را به دست آورده اید خوشحالید و همین ممکن است انگیزه ای باشد که کارتان را ادامه دهید.

اسلاید 3: چند نمونه از پول گرمگروه کشاورزانی که محصولات سالم تولید می کنند و مازاد محصولات خود را در بازار می فروشد. گروه دامدارانی که پنیر تولیدی گروه خود را به فروش می رسانند. گروه تولیدکننده صنایع دستی - که حاصل فعالیت های دستان خود را می فروشند.گروه محلی برای خود یک صندوق اعتباری خرد راه اندازی کرده است و از منابع آن به اعضا وام می دهد تا آنان بتوانند کسب و کار خود را راه اندازی یا تقویت کنند. این هم پول گرم است چون حاصل اعتماد اعضا به یکدیگر است.

اسلاید 4: دقت کنیم: پول گرم: اشتیاق به کار و فعالیت را در گروه بیشتر می کند. انگیزه بخش و گرما بخش است. احساس مسئولیت بیشتری می بخشد.

اسلاید 5: پول سرد چیست؟پول سرد پولی است که از بیرون از اجتماع محلی به اجتماع یا اعضای آن تزریق می شود.مثال: صندوق یک گروه محلی در روستا یا محله شهری موفق می شود وامی بگیرد یا اینکه فردی در یک شهر بزرگ قرار است که قرضی به صندوق گروه دهد یا اینکه بنیادی تصمیم می گیرد که به کمکی به صندوق محلی گروه کند، در این نمونه ها. بابت پول سرد زحمتی کشیده نشده است و یا اگر کشیده شده است بیشتر برای تسهیل پرداخت آن است تا کسب درآمد.

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید