کسب و کار مهارت‌های شخصی

کاربرد برنامه ریزی در سازمان ها

barnameh-rizi-dr-sazman-ha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کاربرد برنامه ریزی در سازمان ها”

کاربرد برنامه ریزی در سازمان ها

اسلاید 1: کاربرد برنامه ریزی در سازمان هاپیشرفت سازمان نیازمند برنامه ریزی استراتژیک است. تعریف برنامه ریزی استراتژیک از دیدگاه اواسئویک:مدیران ارشد سازمانها درصد برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت استراتژیک هستند.برنامه ریزی استراتژیک شامل فرآیند ارزیابی محیط درحال تغییر سازمان به منظور ابداع رسالتی برای آینده سازمان است و برنامه ریزی استراتژیک را فرایند تدوین دقیق و روش خط مشی ها و برنامه های اجرایی و تحقق بخشیدن به استراتژی های انتخابی دانست.

اسلاید 2: اهمیت و ضرورت: برنامه ریزی استراتژیک ظرفیت و توان مدیریت استراتژیک را بالا برده وحدت، هماهنگی و مشارکت فعال مدیریت عالی از جمله مهمترین عوامل در اجرای استراتژی های سازمان است.

اسلاید 3: لزوم برنامه ریزی استراتژیک:برنامه ریزی استراتژیک یک نوع برنامه ریزی برای تغییر در محیط های دشواراست.برنامه ریزی استراتژیک مدیریتی برای حصول نتایج استبرنامه ریزی استراتژیک یک ابزار مدیریتی ضروری است.برنامه ریزی استراتژیک آینده مدار است.برنامه ریزی استراتژیک قابلیت سازگاری دارد.

اسلاید 4: برنامه ریزی استراتژیک درصد پاسخگوئی به سه سؤال اصلی سازمان می باشد: سازمان کجاست؟آرزو دارد به کجا برود؟چگونه خواهد رفت؟ در پاسخ با این سوالات:چارچوب فعالیت سازمان و کارکنان مشخص می شود.بسیج کردن انرژی سازمان در جهت تحقق اهداف در نهایت انجام بهتر کارها در سازمان بعبارتی انتخاب بهترین راه حل در پاسخ به شرایط محیط خارجی سازمانبرنامه ریزی استراتژیک مدیریتی برای حصول نتایج است.برنامه ریزی استراتژیک یک ابزار مدیریتی ضروری است.برنامه ریزی استراتژیک آینده مدار است.برنامه ریزی استراتژیک یک قابلیت سازگاری دارد.

اسلاید 5: در برنامه ریزی استراتژیک اصول زیر بایست رعایت شود:اولویت ها مد نظر باشدهمراه با آینده نگری باشدایجاد توازن و هماهنگی بین بخش های مختلف سازماناستفاده از نیروی انسانی برنامه ریز در صورتبرنامه در واحدها جزئی از برنامه کلی باشدلزوم رعایت معیارهای استاندارد کمی و کیفی در تدوین برنامه ها و اهدافتوازن در رشد کمی و کیفی تداوم و انعطاف پذیری مبتنی بر آمار و اطلاعات

اسلاید 6: استفاده از یافته های پژوهشی در اجرای برنامه هاداشتن ضمانت اجرایی با در نظرگرفتن عوامل داخلی و خارجی پیش بینی ابزارهای لازم برای کنترل و ارزیابی برنامهبیان اهداف کیفی بصورت کمیتجلیل هزینه – فایده در برنامهحرکت در جهت هدف های اصلیرعایت اصل سرعت و دقت علاوه بر کیفیت

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید