kar-afrini

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 107 اسلاید کسب وکار با نیازهای ابزاری:ساخت و تولید،تعمیرات و.. کسب و کار با گرایش انسانی:مشاوره،اطلاع رسانی،آموزش و... کسب و کار با گرایش اطلاعاتی:تجزیه وتحلیل،ارزیابی،سازماندهی و..
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1714 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کار آفرینی”

کار آفرینی

اسلاید 1: کارآفرینی در خانه

اسلاید 2: تعریف کسب و کارخرید و فروش کالاها،تولید یا عرضه خدمات،به منظور بدست آوردن سود

اسلاید 3: انواع کسب و کارکسب و کار خانگیکسب و کار خانوادگیکسب و کار روستاییکسب و کار اینترنتیکسب و کار کوچک و متوسطکسب و کار های بزرگ

اسلاید 4: طبقه بندی کسب و کارهاکسب وکار با نیازهای ابزاری:ساخت و تولید،تعمیرات و..کسب و کار با گرایش انسانی:مشاوره،اطلاع رسانی،آموزش و...کسب و کار با گرایش اطلاعاتی:تجزیه وتحلیل،ارزیابی،سازماندهی و..

اسلاید 5: چه نوع کسب و کارهایی واقعا موفق هستند؟چه افرادی قابلیت موفقیت در این کسب و کارها را دارند؟مقدار هزینه راه اندازی این گونه کسب و کارها چقدر است؟مقدار درآمدزایی این کسب و کارها جقدر است؟آیا در آینده بازاری برای این کسب و کارها وجود دارد؟

اسلاید 6: مهارت های اساسی لازم برای کسب و کارمهارتهای مالیذهنیت بازاریابیمدیریت بر خودمدیریت زمانمدیریت اداری

اسلاید 7: انواع مالکیت ها درکسب و کارمالکیت انفرادیمالکیت مشارکتیمالکیت تعاونی

اسلاید 8: تعریف کسب و کار خانگیبه هر نوع فعاليت اقتصادي در محل سكونت شخصي كه با استفاده از امكانات و وسايل منزل راه اندازي شود كسب و كار خانگي ميگويند.فعاليت اقتصادي خانگي (Home Business): به آن گروه از فعاليتهاي اقتصادي اطلاق مي گردد که امرار معاش خانواده از طريق يکسري فعاليتهاي اقتصادي در فضاي موجود زندگي تامين گردد.

اسلاید 9: اهمیت کسب و کار خانگیامروزه كسب و كارهاي خانگي از بخشهاي حياتي و ضروري فعاليتهاي اقتصادي كشورهاي پيشرفته محسوب ميشوند. كسب و كار خانگي از نظر ايجاد شغل ، نوآوري در عرضه محصول يا خدمات ، موجب تنوع و دگرگوني زيادي در اجتماع و اقتصاد هر كشور ميشوند. همچنين براي جوانان ، كسب و كارهاي خانگي نقطه شروع مناسبي براي راه اندازي كسب و كار شخصي است، زيرا راه اندازي آن در مقايسه با ديگر انواع كسب و كار ساده و آسان است. به عنوان نمونه شما ميتوانيد با يك دستگاه رايانه و يك خط تلفن ، يك كسب و كار اينترنتي راه بيندازيد و كارها و خدمات مختلفي را به مردم عرضه و ازاين راه براي خود درآمد كسب كنيد.

اسلاید 10: )EntrepreneurshipHome– based کارآفريني خانگي( تبديل يک ايده به فعاليت اقتصادي با استفاده از سرمايه انساني (HC)، امکانات فيزيکي و فضاي کاري موجود در خانه، کارآفريني خانگي ناميده مي شود. با توجه به اينکه زمان و هزينه هاي تبديل ايده به محصول در فضاي خانه با استفاده از منابع موجود به حداقل کاهش مي يابد، ضريب ريسک پذيري و شکست فعاليتهاي کارآفرينانه در منازل کاهش يافته و بسترسازي مناسبي براي فعاليتهاي بعدي فراهم مي گردد.

اسلاید 11:   کارگاههاي خانوادگي (Family Workshop) وقتي ميزان گردش مالي و نقدينگي يک کسب وکار خانگي به علت موفقيت در فعاليتهاي اوليه اقتصادي در منزل از حد ظرفيت و کشش فضاي خانگي فراتر رود، فضاي فعاليتهاي اقتصادي از منزل به کارگاههاي کوچک در شهرکهاي صنعتي يا ساير جاها منتقل مي گردد. چنين کارگاههايي که تمامي کارکنان آن اعضاء خانواده و بستگان درجه 1 فاميل محسوب مي شوند، کارگاههاي خانوادگي ناميده ميشوند.

اسلاید 12: مزایای کسب و کار خانگی1- آزادي و استقلال عمل بيشتر 2-ساعات كاري انعطاف پذير 3-ايجاد تعادل و موازنه بيشتر بين كار و زندگي 4-پايين بودن هزينه راه اندازي 5-پايين بودن ميزان ريسك 6-امكان كاركردن پاره وقت 7-راحت تر بودن تربيت بچه ها 8-داشتن فرصت و زمان بيشتر 9-تناسب با ويژگيهاي جسمي افراد معلول و كم توان 10-احتمال موفقيت بيشتر 11-تناسب با اقشار مختلف 12-احساس راحتي بيشتر 13-عدم نياز به مجوز در ابتدای کار

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید