علوم پایه محیط زیست و زیست‌شناسی

کدبندی پلاستیکها در بازیافت

tabgh-bandi-plaastic-dr-baziyaft

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کدبندی پلاستیکها در بازیافت”

کدبندی پلاستیکها در بازیافت

اسلاید 1: طبقه بندی پلاستیک ها در بازیافتآشنایی با انواع کدهای پلاستیک ها و ویژگی و کاربرد هرکدام

اسلاید 2: تاریخچهانجمن صنعت پلاستیک(SPI) در سال 1988 یک سیستم طبقه بندی ایجاد کرد تا مصرف کنندگان و بازیافت کنندگان بتوانند انواع مختلف پلاستیک را شناسایی کنند. تولید کنندگان کدSPI یا شماره ای را روی هر محصول پلاستیکی که معمولاً در قسمت پایین قالب بندی می شود، قرار می دهند.

اسلاید 3: پلی اتیلن ترفتالات PET, PETEبعضی اوقات بو و طعم دهنده های غذایی و نوشیدنی هایی را که در آنها ذخیره شده است جذب می کند. موارد ساخته شده از این پلاستیک معمولاً بازیافت می شوند. پلاستیک PET (E) برای ساخت بسیاری از وسایل خانگی رایج مانند بطری های نوشیدنی ، بطری دارویی ، طناب ، لباس و الیاف فرش استفاده می شود.

اسلاید 4: چگالی: g/cm3 1.40-1.37خواص: نسبت استحکام به وزن بالا.ضد آب، شفاف، سبک، نفوذ ناپذیر در برابر CO2.مقاوم در برابر خرد شدن، غیر سمی. پلی اتیلن ترفتالات PET, PETE

اسلاید 5:

اسلاید 6: پلی اتیلن با دانسیته بالا HDPEمحصولات پلی اتیلن با چگالی بالا بسیار بی خطر هستند و مشخص نشده که مواد شیمیایی را به مواد غذایی یا نوشیدنی منتقل کنند. محصولاتHDPE معمولاً بازیافت می شوند. موارد ساخته شده از این پلاستیک شامل ظروف شیر ، روغن موتور ، شامپو و تهویه مطبوع ، بطری مایع صابون، مواد شوینده و سفید کننده ها می باشد. استفاده دوباره از بطری HDPE به عنوان یک ظرف غذا یا نوشیدنی در صورتی که قبلا حاوی مواد غذایی یا نوشیدنی نبوده ، هرگز صحیح نیست.

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان