علوم مهندسی مکانیک، هوافضا و مهندسی پزشکی

کلاچ هیدرولیکی و ترمز هیدرولیکی

kelaach-va-tormoz-hidrolici

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت : ۲۹ اسلاید پاورپوینت معرفی کلاچ و ترمز هیدرولیک قابل استفاده به عنوان سمینار دانشجویان کارشناسی مکانیک خودرو، بیو سیستم مناسب برای تدریس مدرسان فنی و حرفه ای مناسب برای علاقه مندان به مکانیک خودرو
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1230 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کلاچ هیدرولیکی و ترمز هیدرولیکی”

کلاچ هیدرولیکی و ترمز هیدرولیکی

اسلاید 1: ترمز هیدرولیکی(روغنی)کلاچ هیدرولیکی

اسلاید 2: هیدرولیکعلم استفاده از فشار مایعات برای انتقال نیرو یا حرکت یا افزایش نیروی اعمالی.فشار هیدرولیکی : فشار وارد بر هر مایع.همین فشار هیدرولیکی است که کفشکها یا لنت ترمزها را به تماس با کاسه یا دیسک چرخان وادار میکند تا عمل ترمز گیری انجام شود.

اسلاید 3: میله بندی کلاچقطعاتی که پدال کلاچ را به بلبرینگ کلاچ متصل می کنند میله بندی کلاچ را تشکیل میدهند.میله بندی کلاچ مکانیکی یا هیدرولیکی است.نیروی اندکی که به پدال کلنچ وارد میشود را به نیروی زیاد تبدیل میکند،که بلبرینگ کلاچ را به حرکت در می آورد.اتوموبیل های دیفرانسیل جلو میله بندی سیمی خودتنظیم دارند،در بعضی خودروها هم میله بندی هیدرولیکی استفاده میشود.

اسلاید 4: میله بندی هیدرولیکیهنگامی به کار میرود که :کلاچ در جایی نصب شده باشد که رساندن میله یا سیم به آن دشوار باشد.استفاده در موتورهای پرقدرت.

اسلاید 5: نحوه کار کلاچ

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید