کشاورزی و دامپروری باغبانی و زراعت

آبیاری عمومی، تعیین نیاز آبی گیاهان (تبخیر و تعرق)

abyary_omomy

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آبیاری عمومی، تعیین نیاز آبی گیاهان (تبخیر و تعرق)”

آبیاری عمومی، تعیین نیاز آبی گیاهان (تبخیر و تعرق)

اسلاید 1: آبياری عمومی تعيين نياز آبی گياهان (تبخير و تعرق)جلسه هشتم:

اسلاید 2: در زنجيره آب-خاک-گياه-اتمسفر، آب متسقيماً از سطح خاک و يا توسط گياه وارد اتمسفر می شود.تعرق:تبخير: انتقال آب از سطح خاک به اتمسفر انتقال آب از گياه به اتمسفربه دليل ماهيت يکسان تبخير و تعرق و اثرات متقابل آنها بر يکديگر، تفکيک آنها به سختی صورت می گيرد.تبخير و تعرق (Evapo Transpiration)

اسلاید 3: تبخير و تعرق تبخير و تعرق مقدار آبی است که بايد به مزرعه اضافه شود تا گياه در طول دوره رشد صرف تبخير و تعرق نموده و بدون مواجه با تنش آبی دوره رشد را تکميل و حداکثر عملکرد را توليد نمايد. مستقيم محاسبه ایروش محاسبه تبخير و تعرق:

اسلاید 4: تعيين تبخير و تعرق با استفاده از بيلان آب در يک حجم کنترل شده خاک روش مستقيم:

اسلاید 5: IPLoSFILIGWETRODPDدر بازه زمانی مشخص

اسلاید 6: IPETDPDلايسيمتر

اسلاید 7: روش محاسبه ای تبخير و تعرق گياه مرجع: حداکثر مقدار آبی که توسط سطح خاک و گياه مرجع يونجه يا چمن در شرايط بدون محدوديت رطوبتی از خاک خارج می شود. پنمن- مانتيث ترنت وايت هارگريوز بلانی کريدل تشت تبخيرمحاسبه تبخير و تعرق گياه مرجع: ضريب گياهیتبخير و تعرق گياه مرجع ضريب گياهی: ضريبی که به نوع گياه و مرحله رشد بستگی دارد.

اسلاید 8: روش بلانی کريدل aو b: ضرايب اقليمP: نسبت ساعات روشنايی هر روز در ماه مورد نظر به کل ساعات روشنايی سالT: متوسط ماهانه درجه حرارت

اسلاید 9: روش بلانی کريدل aو b: ضرايب اقليمP: نسبت ساعات روشنايی هر روز در ماه مورد نظر به کل ساعات روشنايی سالT: متوسط ماهانه درجه حرارت درصد حداقل رطوبتحداکثر ساعات تابشساعات واقعی آفتابسرعت باد (m/s)

اسلاید 10: ضريب گياهیدوره رشد1234مرحله 1: کاشت تا پوشش 10 درصد سطح زمينمرحله 2: انتهای مرحله 1 تا پوشش 80 درصدی زمينمرحله 3: انتهای مرحله 2 تا رشد کاملمرحله 4: انتهای مرحله 3 تا برداشت محصولارتفاع گياه (متر)سرعت باد در ارتفاع 2 متری (متر بر ثانيه)134

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید