زمین‌شناسی و مهندسی معدن

آتشفشان های ایران

Active-volcanos-in-Iran_97

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آتشفشان های ایران”

آتشفشان های ایران

اسلاید 1: Active volcanoes in Iran

اسلاید 2: 2آتشفشان های ایران : ۱- دماوند۲ – تفتان۳ – بزمان۴ – سهند۵ - سبلان

اسلاید 3: 3۱ ـ دماوند

اسلاید 4: 4

اسلاید 5: 5ارتفاع : ۵٬۶۱۰ مترواقع در : رشته کوه البرزنوع آتشفشان : استراتوولکاننوع گدازه : بازالتی فعالیت : نیمه فعالحداقل سن : ۳۸۵۰۰ سالآخرین فوران : ۷۳۰۰ سال قبلبزرگ ترین فوران : هولوسن(۱۰۰۰۰ سال پیش)

اسلاید 6: 6در ضلع جنوبی آن گازها و فومرولها نمایان هستند.قطر دهانه آتشفشان در حدود 400 متر است. قسمت مرکزی دهانه ، بوسیله دریاچه‌ای از یخ پوشیده شده.شواهدی از دهانه های قدیمی را می توان دید. یکی از این دهانه های قدیمی در پهلوی جنوبی قرار دارد که در حال حاضر ، محل خروج گازها است. در پهلوی شمالی دماوند اثر دیگری از یک دهانه قدیمی به قطر حدود 9 کیلومتر دیده می شود که امروزه رودخانه نونال در آن جریان دارد.جریانهای گدازه آن زیاد و مواد پیروکلاستیک آن نسبتا کم و شامل پومیس ، توف و رسوبات لاهار می باشد.فراوانترین گدازه دماوند ، تراکیت است.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید