منابع انسانی و مشاغل

آتش بر در حریق‌های جنگل و مراتع

atash_dar_harighhaye_jangal

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آتش بر در حریق‌های جنگل و مراتع”

آتش بر در حریق‌های جنگل و مراتع

اسلاید 1: آتش بر در حریقهای جنگل و مراتع

اسلاید 2: در هر منطقه از جنگل بین درختان ، فاصله ای به صورت نوار یا جاده ای بدون درخت ایجاد می کنند و یا نوارهایی از درختان پهن برگ که در جنگلهای سوزنی برگ کاشته می شود. که این نوار یا جاده را آتش بر می گویند. آتش بر از پیشروی آتش به قسمت های دیگر جنگل جلوگیری می کند .آتش بر

اسلاید 3: آتش بُر بر چند نوع است که هر نوع آن را با توجه به وضع منطقه باید قبل از زمان آتش سوزی در جنگل ایجاد کرد. آتش بر را به طریقه های زیر ایجاد می کنند : 1ـ کاشت گونه هایی از درختان پهن برگ که در برابر آتش سوزی مقاومت دارند . ( گونه هایی همانند اقاقیا ، آیلان ، ارغوان ، بلوط و . . . )انواع آتش بُر :

اسلاید 4: 2ـ احداث جاده : معمولاً احداث جاده علاوه بر جلوگیری از سرایت آتش به سایر نقاط جنگل ، سبب تسریع در نقل و انتقال افراد و بازدید های لازم در جنگل می شود. احداث جاده

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید