علوم مهندسی معماری و عمران

آجر درمعماری داخلی

brick

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 28 اسلاید این پاور پوینت سعی در نشان دادن چگونگی استفاده و اجرای متریال کاربردی به نام آجر رادرد با نمونه های بسیار و نگاه کوچکی دارد به نمونه هایی فوقوالعاده ی اجرایی با آجر در دنیا.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
681 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آجر درمعماری داخلی”

آجر درمعماری داخلی

اسلاید 1: آجر brickآجر در معماری داخلی

اسلاید 2: آجر متریالی که از دیرباز در نمای ساختمان مورد توجه بوده است، امروزه راه خود به فضای داخلی ساختمان نیز باز کرده است و برای طراحی و دکوراسیون داخلی، بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته است. به نحوی که امروزه این متریال دوست داشتنی یک پای ثابت کارهای مدرن شده است و بصورت اکسپوز در این فضاها مورد توجه قرار می گیرد. و با اینکه یک متریال کلاسیک است در دیزاین مدرن هم حرف زیادی برای گفتن دارد.آجر چه بصورت خام در فضا مورد استفاده قرار گیرد و چه رنگ شود، در فضا جایگاه ویژه ای برای خود خواهد داشت. از طرف دیگر ترکیب آجر با متریال هایی نظیر چوب، حسی گرما و انرژی خاصی ایجاد می نماید که برای بسیاری از افراد دلنشین ودوست داشتنی است.

اسلاید 3: در کجا از آجر استفاده کنیم؟1. دیوارهای آجری مهمان آشپزخانه شما 2. طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن با دیوارهای آجری3. ستون های آجری در طراحی دکوراسیون داخلی خانه 4. تزیین دیوار پشت تلویزیون با آجر 5. آجرها، کفپوش های زیبای فضای بیرونی خانه 6. شومینه های اجری برای دکوراسیون داخلی منزل 7. فرورفتگی ها و بیرون زدگی های خانه را آجر پوش کنید 

4,400 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید