علوم انسانی و علوم اجتماعی سبک زندگی

آرامش و امنیت های انسان و مسئولیت های مشترک میان زن و مرد

aramesh_va_amniyate_ensan_va_zan_va_mard

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آرامش و امنیت های انسان و مسئولیت های مشترک میان زن و مرد”

آرامش و امنیت های انسان و مسئولیت های مشترک میان زن و مرد

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: ما دراین برنامه سعی داریم که شما رابا:آرامش و امنیت های انسانومسـٔولیت های مشترک میان زن و مرد آشنا کنیم.

اسلاید 3: 1)آرامش وامنیت های انسان:مهم ترین فایده حجاب،درامان ماندن از آزار و اذیت افراد سودجو و وهوسران است. نگاهی به آمار ها نشان می دهدکه بیشترین آزار واذیت درباره دختران و زنانی است که پوشش مناسبی ندارند وخودرا در معرض دید مردان نامحرم قرار می دهند. این افراد بدون آنکه خود شان توجه داشته باشند باتحریک انسان های سست اراده و مریض، خود را در دامی می اندازند که سرانجام جز حسرت وپشیمانی دارد.

اسلاید 4: مسیٔولیت های مشترک میان زن و مرد: تااین جا دانستیم که حفظ حجاب از دستورات مهم اسلام است وهیچ مانعی برا ی رشدو پیشرفت نیست؛لذا امروزه درمیان نخبه های علمی کشور،دختران عفیف و محجبه بسیاری دیده میشود که گواه براین مدعاست . اما آیا این تنها مسیولیت زنان است ومردان برای حفظ سلامتی وپاکدامنی جامعه مسیو لیتی ندارند؟ یکی از مسیولیت های مردان، همانندزنان باید پوشش مناسب داشته باشند؟بله،همانطورکه زنان حدود پوشش دارند، مردان نیز حدود پوشش دارند.دین اسلام،هرکاری که مردان وزنان را به گناه بیندازد، حرام می داند.پوشیدن لباس های تنگ وبدن نما،سخن گفتن با لحنی که دیگران را تحریک کند،پوشیدن لباس هایی که انسان را در جامعه انگشت نما می کند وانجام هر رفتاری که توجه نامحرمان رابه سوی خود جلب کند حرام است ودرتمام این موارد فرقی بین مردان وزنان نیست.علاوه براین مردان وزنان به یک امر توصیه شده اند.

اسلاید 5: یکی از دستور های حکیمانه خداوند که سلامتی روح ما انسان ها را در پی دارد،حکم حجاب است. آفریدگار دانا وتوانا که از هر شخص دیگری به نقاط قوت وضعف ما آگاه تر است، می فر ماید:یا ایها النبی ای پیامبر قل لا زوا جک و بناتک ونساء المومنینبه زنان و دختران خود و زنان مومنان بگویدنین علیهن من جلا بیبنهن که پوشش خود را بر خود فرو پوشند.ذلک ادنی ادنی ان یعرفن این مناسب تر است،تا[به عفت] شناخته شوندفلا یوذین و مورد آزار واقع نگردند.وکان الله غفورًا رحیما وخدا آمرزنده و مهربان است.

اسلاید 6: خداوند در قرآن کریم می فرماید:«قل للمومنین [ای پیامبر] به مردان مومن بگویغضوا من ابصارهم چشم های خود را [از نگاه به نامحرم]فروگیرند ویحفظوا فروجهم ودامان خود را از[ گناه] حفظ نمایند ذالک ازلهم که این برای آنان پا کیزه تر است؛ ان الله خبیر بما یصنعون زیرا خداوند به آنچه می کنندآگاه است. وقل للمومنات وبه زنان مومن [نیز] بگو یغضضن من ابصارهن چشم های خودرا[ازنگاه به نامحرمان]فرو گیرند، ویحفظن فروجهن ودامان خود را[ازگناه]حفظ نمایند، ولا یبدین زینتهن وزینت خود را آشکار نکنند، الا ما ظهرمنها...» جز آن مقدار[مانند گردی صورت]که نمایان است.

اسلاید 7: خودت را امتحان کن 1)باتوجه به آیات قرآن کریم،مهمترین فایده حجاب برای بانوان چیست؟ 2)مسیٔولیت مشترک مردان وزنان برای حفظ پاکی جامعه چیست؟

اسلاید 8: طراح:امیرحسین ارزانینویسنده:محمد امینی

اسلاید 9: باتشکرازهمراهی شما!پایان

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید