azmon-narm-afzar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

  1. m

    بسیار عالی

نظر خود را بنویسید

آزمون نرم افزار

اسلاید 1: به نام خداآزمون نرم افزار

اسلاید 2: درگزاره p = a ↔ bاگر وقتی که a ، true است، ما برای b ، true را انتخاب کنیم، و وقتی که a false است، ما برای b، false را انتخاب کنیم. در نهایت ما، فقط دو تست ورودی داریم: 𝑇𝑇، 𝐹𝐹 . برای هر دو این حالت ها p به true ارزیابی می شود ، بنابراین پوشش گزاره دست نیافتنی است.پوشش عبارت فعال عمومی:(GACC) برای هرp∈P و هر عبارت اصلی 𝑐 𝑖 ∈ 𝑐 𝑝 ، عبارت های فرعی 𝑐 𝑗 ، j≠𝑖 را انتخاب کنید بطوریکه 𝑐 𝑖 ،p را تعیین می کند . TRدو نیازمندی برای هر 𝑐 𝑖 دارد: 𝑐 𝑖 ارزیابی به true و 𝑐 𝑖 ارزیابی به false می شود. مقدارهایی که برای عبارت فرعی 𝑐 𝑗 انتخاب می شوند نیاز نیست یکسان باشد وقتی که true 𝑐 𝑖 است یا وقتی که 𝑐 𝑖 false است. 2 از 22

اسلاید 3: پوشش عبارت فعال همبسته:(CACC) برای هر p∈P و هر عبارت اصلی 𝑐 𝑖 ∈ 𝑐 𝑝 ، عبارت های فرعی 𝑐 𝑗 ، j≠𝑖 را انتخاب کنید بطوریکه 𝑐 𝑖 ،p را تعیین می کند . TRدو نیازمندی برای هر 𝑐 𝑖 دارد: 𝑐 𝑖 ارزیابی به true و 𝑐 𝑖 ارزیابی به false می شود. مقدارهایی که برای عبارت فرعی 𝑐 𝑗 انتخاب می شوند باید باعث شود p ، برای یک مقدار از عبارت اصلی 𝑐 𝑖 ، true باشد و برای دیگری false باشد.  3 از 22بنابراین برای گزاره p = a ↔ b، CACC می تواند با مراجعه به عبارت a با مجموعه تست 𝑇𝑇، 𝐹𝑇 و با مراجعه به عبارت b با مجموعه تست 𝑇𝑇، 𝑇𝐹 ارضا شود. ادغام کردن اینها مجموعه تستCACC 𝑇𝑇، 𝑇𝐹، 𝐹𝑇 را حاصل می کند.

اسلاید 4: مثال: p = a ∧ (b ∨ c) برای اینکه a مقدار p را تعیین کند، عبارت (b ∨c) باید true باشد. از سه روش این می تواند انجام شود: b true و c false ، false b و c true و هر دو b و c true باشند. بنابراین ممکن است برای ارضا کردن CACC با مراجعه به عبارت a با دو ورودی آزمون 𝑇𝑇𝐹، 𝐹𝐹𝑇 متمایل باشد. CACC می تواند ارضا شود برای a با انتخاب یک شرط تست از سطرهای 1،2 و 3 و دومی از سطرهای 5،6 و 7. البته نه روش ممکن برای انجام این کار وجود دارد.4 از 22

اسلاید 5: پوشش عبارت فعال محصور:(RACC) برای هر p∈P و هر عبارت اصلی 𝑐 𝑖 ∈ 𝑐 𝑝 ، عبارت های فرعی 𝑐 𝑗 ، j≠𝑖 را انتخاب کنید بطوریکه 𝑐 𝑖 ،p را تعیین می کند . TRدو نیازمندی برای هر 𝑐 𝑖 دارد: 𝑐 𝑖 ارزیابی به true و ارزیابی به false می شود. مقدارهایی که برای عبارت های فرعی 𝑐 𝑗 انتخاب می شوند وقتی که ،true 𝑐 𝑖 است مثل وقتی که ،false 𝑐 𝑖 است، باید یکسان باشند. 5 از 22برای مثال p = a ∧ (b ∨ c) ، فقط سه تا از نه مجموعه شرط تست که CACC با مراجعه به عبارت a را ارضا می کند RACC با مراجعه به عبارت a را ارضا خواهد کرد.

اسلاید 6: 6 از 22سطر 1 با سطر 5 ، سطر 2 با سطر 6، سطر 3 با سطر 7 ، می تواند جفت شود. بنابراین به جای نه روش برای ارضا کردن CACC ، فقط سه روش می تواند RACC را ارضا کند.

اسلاید 7: 7

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید