asib-shnasi-ravani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ آسیب شناسی روانی”

 آسیب شناسی روانی

اسلاید 1:  آسیب شناسی روانیارائه:

اسلاید 2:

اسلاید 3: مقدمهاصطلاح “آسیب شناسی روانی” درحقیقت به مطالعه علمی اختلالات روانی، همراه با عواملی که ممکن است در ارتباط با چنین اختلالاتی دخالت داشته باشد، اشاره می کند. دلایلی که باعث اختلالات روانی می شود، ممکن است تحت طبقه بندی های مختلفی مانند علل روانی، اجتماعی یا دلایل ژنتیکی قرار بگیرند.

اسلاید 4: این رشته همچنین شرایط روحی افراد را در تمام طول عمر، مراحل رشد و آشکارسازی یا بروز آنها، و نیز روش های درمانی را که برای مداوای تظاهرات مختلف بیماری موثر واقع می شود، بررسی می کند. تعیین وضعیت سلامت روانی به وسیله راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM) هدایت می شود؛ DSM معیارهایی را که باید در اختیار متخصصان بهداشت روان قرار گیرد تا به تشخیص خاصی برسند، شناسایی می کند.

اسلاید 5:

اسلاید 6: اطلاعات بیشتر در مورد اختلالات روانیکارل جاسپرز با بنیاد این زمینه  به عنوان یک رشته علمی در سال 1913 به آن اعتبار بخشید. در واقع متخصصانی که مفاهیم موجود در این رشته را مطالعه می کنند، عمدتا روانپزشکان و روانشناسان بالینی هستند. این متخصصان بهداشت روان، به شیوه های مختلف کار خود را انجام می دهند. آنها ممکن است بر روی درمان بیماران مبتلا به انواع بیماری های روحی متمرکز شوند، و یا آنها ممکن است روشی تحقیقاتی را به منظور تشریح و تشخیص علل، گسترش و شیوه ای که در یک چنین شرایطی می تواند خود را در زندگی افراد ظاهر سازد، در نظر بگیرند. برخی نیز ممکن است هر دو روش درمان و تحقیق را انجام دهند.

اسلاید 7: تاریخچه درک بیماری های روانیاز ابتدای شروع تلاش برای تشخیص بیماری های روانی، راه های طولانی را پشت سر گذاشته ایم. اگر چه افرادی با مسائل سلامت روانی هنوز هم برچسب انگ اجتماعی دارند و توسط افراد جامعه درک نمی شوند، اما در گذشته موارد بسیار متفاوت بود. بقراط، پزشک یونانی قرن چهارم پیش از میلاد، مفهوم ارواح شیطانی را رد کرد و معتقد بود که بیماری روانی، بیماری مغزی است که مربوط به عدم تعادل مایعات بدنی می باشد. تقریبا در همان زمان، فیلسوف- افلاطون استدلال کرد که این حالت پریشانی ناشی از عدم تعادل در رابطه ی ذهن- بدن و روح است.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید