تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 21 اسلاید تبيين و بررسي مدل هاي پيشگيرانه در آسيب هاي اجتماعي

حسن

صفحه 1:
دکتر حسن عبداله زاده عضو هیات علمی روان شناسی دانشگاه ییامنور

صفحه 2:

صفحه 3:
شناخت فا از سیب های اجتماعی ؟

صفحه 4:
دیدگاه سیستمی و جامع نگری چرا علی رغم سرمایه گذاری ها آسیب های اجتما افزايش داشته؟ ۲ بحتماعی داشته؟

صفحه 5:

صفحه 6:
الکوهای رفتاری ونماد ها

صفحه 7:
abdollahzedeh2002@yehoo.com

صفحه 8:
SHEP model + Systematic comprehensive Health Education and Promotion model : ‏فعالیتهای مدل 9/۶۳۴ دارای 3 فاز اصلی است‎ ۰ ‏الف- فاز ارزیابی وتشخیص‎ * ‏با توجه به مطالعات گذشته نگر . بررسی وضعیت حال جامعه و همچنین ارزیابی از‎ * ‏آينده » اقدام به نیازسنجی استخراج و ولویت بندی مشکلات مرتبط جهت انجام‎ ‏مداخلات مقتضی میشوند‎ abdollatzedeh2002@yehoo.com 8

صفحه 9:
ب- فاز احرایی : در این فاز با پهره گیری از متخصصان و کارشناسان زبده دانشگاه ها اقدام به تو دانش تخصصی به زبان ساده ۰ بومی وقابل فهم می شود . همزمان. جلب حمایت همه جانبه. بازاریابی اجتماعی .کمپینها و بسیجهای اجتماعی در محتوای آموزشی تولید شده صورت برنامه ریزی و برگزاری کارگاه های تربیت مربی است .این کارگاه ها به حالت هماهنگ و آبشاری سپس مربیان دوره دیده. مهارتها و آموخته های خود را به گروه های مختلف اجتماعی و مردمی و صنایع و . مثتقل میتمایند و با توجه به یکدست بوذان محتواها . شیوه های آموزشی و همزمانی اجرای کشوری برنامه ها .انتقال دانش بصورت اثر بخش و با قابلیت ارزشیابی صورت میگیرد. abdollatzedeh2002@yehoo.com

صفحه 10:
* در این فاز به ترتیب برون دادهاء اثرات کوتاه. میان و دراز مدت مداخلات آموزشی انجام شده مورد پایش و ارزشیابی قرار میگیرند تا نتایج بدست آمده در ارتقاء برنامه های آتی مورد استفاده واقع ‎WF‏ abdollahzedeh2002@yehoo.com 10

صفحه 11:
15. Sustain projects and initiatives 4 14, Evaluate initiatives ۳۹ ‎Evaluation‏ ع ‏تسه ‏تسس ‎B. Capacity ‎ ‎ ‎D. Implementation ‎C. Planning ‎abdollahzadeh2002@yahoo.com 11

صفحه 12:
NY ۳ ‏مدل اعتقاد بهداشتی (/۲۱/۷) در آسیب های اجتماعی‎ Health Belief Model Health Communication Theories Ow

صفحه 13:
۰ چه آموزش هايي منجر به ایجاد رفتار جدید و یا تغییر در رفتار می شود؟ model of ‘human behaviour change

صفحه 14:
حساسیت درک شدهم شدت درک شده Perecived Severity Perceived Susceptibility تهدید درک شده Perceived Threat 0 (AE ‏متفیرهای دموگرافیک‎ ‏برای‎ * Demographic Variable Cues to action متافع درک شده خود-کارآمدی ‎Benefits perceived‏ تا ‏موانع درک شده ‎Perceived Barrict ‎abdollahzedeh2002@yahoo.com 14

صفحه 15:

صفحه 16:
NY S— Risk factors Protective factors ANS Diet temperament» + Easy temperament ۳ + * Goo socal and emotional kits Negative ining style < + Optimise coping ste Family disharmony, stabiy or broak up + + Family harmony ad stably Harsh or inconsistent Serine syle = + suppertwe parenting Parenvs with menial ness or substance abuse = + song amy valves Beanie Positive schoo! climate that enhances poor cones are bolonging and connectodness. Dificut schoo tension = eer Deet of ‏او ره‎ + Supper avaliable at ental mes Discrimination ١ + Participation in community networks Isolation + + Agcess to suppor services ‘Socioeconomic aisadvantage + “Economie secunty Lack of access to support services ‘Strong cultural entity and pride abdotanzadenz002@yanoo.com

صفحه 17:
تاثیر اینترنت و فضای مجازی بر افراد (مثال خانواده) تغییرات | گاهانه

صفحه 18:
چگونه یک عامل بیروتی می تواند کلیه روط درونی ستیستم -نوده را دچاراختلال کند.

صفحه 19:
مدل فرايند موازی توسعه ین ‎(PPM)‏ 5 آموزش مهارت های زندگی (8ا 8 بر پایه مدلهای پیشگیرانه

صفحه 20:
مهارت های فرزندپروری مهارت:های زندگی(بویژه خودآگاهی:تفکر انتقادی,ازتباط موثرمقابله با استرس) نظارت پلیس گونه- آسیب پذیری بالا ارتباط صمیمی با هدف پاسخ گویی کامل به کنجکاوی ها/آموزش مقابله هماهنگی فرد- خانواده - محیط اجتماعی

صفحه 21:
21 دریافت محتوای آموزشی abdollahzadeh2002@ yahoo.com

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
13,000 تومان