ashnaee_ba_ferghe_zaleh_bahaeyat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنائی با فرقه ضاله بهائیت”

آشنائی با فرقه ضاله بهائیت

اسلاید 1: آشنائی با فرقه ضاله بهائیت

اسلاید 2: سیدعلیمحمد شیرازی میرزا یحیی نوریچارلز میس ریمیمیرزا حسینعلی نوریعباس افندیشوقی افندیروحیه ماکسولبهاءا...بابعبد البهاشوقی ربانیصبح ازلجمشیدمعانیسيدكاظم رشتي شيخ احمد احسائي

اسلاید 3: مؤسس:سیدعلی محمد شیرازی ملقب به : باب تولد:1235(ه.ق) مرگ:1266(ه.ق) اقدامات:ابتدا ادعای نیابت امام عصر(عج) سپس ادعای نبوت- الوهیت و ربوبیت

اسلاید 4: توبه نامه : در توبه نامه خود آورده است: «...که جمعی ادعای مقام بابیت امام علیه السلام را نسبت به این بنده ضعیف داده اند و حال آنکه مدعی چنین امری نبوده و نیستم... و در ادامه می آورد: «...هر کس درباره حقیر رتبه بابیت امام علیه السلام را نماید خداوند گواه است که در ضلالت است و در آخرت در نار.

اسلاید 5: بنیان گذار آیین بهائیت: میرزا حسینعلی نوری معروف به :بهاءالله تولد:1233 مرگ:1308شهر حیفا اقدامات مهم:ادعای من یظهراللهی - رب ما یری و ما لایری مهمترین کتاب:ایقان

اسلاید 6: عباس افندی معروف به : عبد البهاء تولد: 1260 (ه.ق) مرگ: 1340(ه.ق) در حیفا اقدامات مهم: معبد و «مشرق الاذكاردر شهر «عشق آباد»

اسلاید 7: شوقی افندی ملقب به: شوقی ربانی تولد:1314 قمري مرگ: اقدامات مهم:ایجادمرکز اداری و روحانی بهائیان حیفادراسرائیل معروف به «بیت العدل اعظم الهی»

اسلاید 8: جشن صدسالگی بهائیت

اسلاید 9: عقایدبهائیت: بیشتر عقاید بهائیت در محور بهاء الله است كه در اینجا به چند نمونه اشاره می كنیم: 1. شناخت: اولین چیزی كه بر بندگان واجب شده است شناخت محل تابش وحی و طلوع امرالله است، یعنی معرفت به میرزا حسینعلی بهاء الله كه در اثر این شناخت اعمال قبول می شود. 2. بهاء الله همان خداست و پس از او شوقی افندی خدا شد. 3. بهاء مژده انبیاء گذشته و باب است، یعنی سید علی محمد شیرازی باب فقط مژده رسان بهاء الله بود و با آمدن او قیامت نزدیك می شود. 4. اسماء، صفات و افعالی كه برای خداوند تبارك و تعالی ذكر می شود رموزی است برای اشخاصی كه آنها مظهر الله هستند(یعنی خدا در آنها ظهور كرده است) و گرنه خداوند، اسماء و صفات و افعال ندارد. 5. بهاء الله، احد و واحد است و شریكی در ملك برای او نیست، چرا كه خداوند در او ظهور كرده است و این ظهور برای شناخت بیشتر خداوند است كه در حجاب غیب از نظرها پوشیده است. 6. بهائیت از همه ادیان گذشته بهتر است، چرا كه خداوند در بهاء الله ظهور كرده است و ادیان دیگر با ظهور بهاء تمام می شوند و به مرحله كمال می رسند. 7. دین اسلام تا آمدن بهاء الله معتبر بود و قرآن كریم هیچ گونه اعجازی ندارد و توسط باب نسخ شده است. 8. بهاء الله یك معجزه است، زیرا بدون اینكه به مدرسه برود توانسته الواح مقدس فارسی و عربی را املاء نماید. 9. شریعت بهائی فقط پس از هزار سال قابل تغییر است یعنی خداوند تبارك و تعالی می تواند بعد از هزار سال در شخص دیگری ظهور كند و دین بهائیت را نسخ كند، همچنانكه با ظهور خود در بهاء، دین اسلام را نسخ كرد

اسلاید 10: تقویم شمسی بهائی ازنوروز آغاز گشته به نوزده ماه، در هر ماه به نوزده روز تقسیم می شود و چهار روز(در سالهای کبیسه پنج روز) باقیمانده ایام شکرگزاری و جشن تعیین شده است. بهائیان موظف به نماز روزانه و روزه به مدت نوزده روز در آخرین ماه سال و زیارت یکی ازاماکن مقدسه ایشان، شامل منزل سید علی محمد باب در شیراز و منزل میرزا حسینعلینوری در بغدادند. بهائیان همچنین به حضور در ضیافات موظف اند که هر نوزده روز یکبار تشکیل می گردد. در آیین بهایی نوشیدن مشروبات الکلی و مواد مضر به سلامت منع شده و رضایت والدین عروس و داماد در ازدواج ضروری شمرده شده است.

اسلاید 11: احكام: 1. نماز: صبح و ظهر و شام 9 ركعت به صورت فرادی نماز می خوانند و قبله شان شهر عكا است كه قبر میرزا حسینعلی بهاء (خدایشان) در آنجاست. در بهائیت نماز آیات نسخ شده و كسی كه آب ندارد به جای وضو ، پنج بار می گوید: بسم الله الاطهر الاطهر. 2. روزه: بهائیت می گویند هر سال 19 ماه دارد و هر ماه نوزده روز پس روزه 19 روز در آخرین ماه سال واجب است كه عید نوروز عید فطرشان می شود. 3. حج: زیارت محل تولد باب در شیراز و خانه حسینعلی میرزا در بغداد در همه ایام به جای زیارت كعبه قرار داده شده است. 4. ازدواج: بیش از یك زن جایز نیست، ازدواج با زن پدر حرام ولی با بقیه محارم مانند خاله، خواهر و .... حلال است. 5. طهارت: همه اشیاء روی دنیا پاك است مانند: بول، غائط، منی، سگ و ... و این موهبت بهاء به بندگان اوست. 6. مراكز اجتماع: «حظیرة القدس» در عشق آباد و «مشرق الاذكار» در نزدیك شیكاگوی آمریكا از مراكثر اجتماع بهائیت به شمار می آیند. 7. تربیت اولاد: درس و یاد دادن احكام به فرزند بر عهده پدر است و اگر فقیر باشد هزینه آن از بیت العدل داده می شود. 8. یك سوم از دیه كسی كه كشته شده است حق بیت العدل بهائیت است نه صاحب دم. 9. زنا: حد زنا در مرحله اول 9 مثقال طلا و در مرحله بعد 18 مثقال به بیت العدل ریخته می شود. 10. مهمانی: هر ماه یكبار مهمانی بر همه واجب است هر چند با دادن آب خالی. 11. بهداشت: هر هفته یك بار غسل و ناخن گرفتن واجب است.

اسلاید 12: 12. عید: هر سال دو عید هست: كه عبارت اند از روز بعثت باب(ادعای بابیت) و روز ولادت میرزا حسینعلی بهاء. 13. دفن اموات: مرده ها باید در بلور، سنگهای قیمتی و چوب های محكم و لطیف و با انگشتر نقش دار به اسم بهاء، دفن شوند. 14. آداب و معاشرت: با ادیان دیگر با محبت و مسالمت رفتار شود تا بوی خوش رحمان(بهاء الله) را بیابند. 15. ارث: سهم دختر و پسر مساوی است همچنان كه بلوغ هر دو در 15 سالگی است. 16. اسباب منزل: هر نوزده سال یك بار، باید اثاثیه منزل تغییر یابد. با توجه به حمایت های علنی استكبار و ادعاهای بی منطق بهائیت باید بگوئیم بهائیت دین نیست بلكه نقشة استعماری است برای ضربه زدن به امت اسلامی و غلبه بر كشورهای اسلامی. زیرا اگر مردم این مكتب را بپذیرند دیگر مبارزه با ظلم، جهاد، امر به معروف و نهی از منكر مفهوم خودش را از دست می دهد و باید اشیای قیمتی را به حساب بهائیت در بیت العدل كه به جای بیت المال رایج در دین اسلام است بریزند تا استكبار با خیال راحت بر كشورهای بزرگ اسلامی تسلط یابد و هیچ رقیبی هم نداشته باشد.

اسلاید 13: بهائیت و روسیه: « ... وزیر مستعمرات حکومت اعلی حضرت پادشاه انگلستان مستر وینسون چرچیل به مجرد انتشار این خبر (مرگ عبدالبها) پیامی به مندوب سامی فلسطین سرهربرت ساموئل صادر و از معظم له تقاضا نمود مراتب همدردی و تسلیت حکومت اعلی حضرت پادشاه انگلستان را به جامعه بهائی ابلاغ نماید. مندوب سامی مصر و ایکونت النبی نیز مراتب تعزیت و تسلیت خویش را بوسیله مندوب سامی فلسطین ببازماندگان فقیدسر عبدالبها عباس افندی و جامعه بهائی تسلیت صمیمانه مرا بمناسبت فقدان قائد جلیل القدرشان ابلاغ نمائید...

اسلاید 14: 1-زمانی که علی محمد باب (همراه دستیارش محمدعلی زنوزی) در تبریزاعدام و جسدش در خندق افکنده شد، صبح روز بعد، کنسول روس در تبریز به کنار خندق آمد و توسط نقاش کنسولخانه به تصویر برداری از جسد باب و یار مقتولش پرداخت. بهاء الله در حال دریافت شهریه از قنسول سفارت روس محمدعلی فیضی، دیگر مورخ مشهور بهائی، نیز در تاریخ خود به نقل از حاج علی عسگر، به نکته فوق تصریح دارد. به تصویر برداری کنسولگری روسیه از جسد باب، حتی در نوشته رهبران بهائیت نظیر عباس افندی و شوقی نیز تصریح شده است. 2- ملا محمدعلی زنجانی (رئیس بابیان زنجان) که در آن شهر مدت ها با قشون اعزامی از سوی امیرکبیر جنگید. در خلال جنگ به یارانش اطمینان داده بود که «دولت روس به یاری آنان خواهد آمد 3- ماجرای تجمع بابیان (تحت رهبری قدوس، قره العین و حسینعلی بها) در 1264 ق در بدشت (واقع در حوالی شاهرود) در تاریخ مشهور است. در آنجا تصمیم گرفته شد که بابیان در ماکو (بازداشتگاه علی محمد باب) گرد آیند و برای رهایی وی، به مقرش حمله برند و در برابر دولت وقت ایران (محمدشاه و حاجی میرزا آقاسی) «ایستادگی» ورزند و چنانچه شکست خوردند «به خاک روسیه» پناهنده شوند.

اسلاید 15: 4- اعضای خاندان افنان (خویشاوندان باب و نمایندگان عباس افندی در ایران) با سفارت روسیه پیوند نزدیک داشتند و حاجی میرزا محمدتقی افنان وکیل الدوله (پسردایی باب) و برادران و پسرانش به عنوان نمایندگان تجاری روسیه در بمبئی و یزد فعالیت می وکیل الدوله از سوی عباس افندی دستور یافت که اولین معبد و مرکز تبلیغی بهائیان در جهان (مشرق الاذکار) را در عشق آباد روسیه بنا نهد و این ماموریت را نیز (با پشتیبانی روس های تزاری) پیش برد و نهایتاً در حیفا (محل سکونت عباس افندی) درگذشت. در همین زمینه باید به پیوند برادران باقراوف (سرمایه داران بهائی) با روسیه اشاره کرد که شرح «روس فیلی» و روابط آنها با عوامل روسیه در تاریخ آمده است. 5- اقدام کاپیتان تومانسکی، صاحب منصب روسی، به ترجمه و ترویج آثار بهائیان، مورد دیگری است که برخی از مطلعان، آن را شاهدی بر پیوند روسیه و بهائیت گرفته اند. والنتین چیرول، مخبر مشهور روزنامه تایمز، از کسانی است که وزارت خارجه بریتانیا در مورد قرارداد 1907 (تجزیه ایران به مناطق نفوذ روس و انگلیس) با وی رایزنی کرد. اهدای نشان سر به عبدالبهاء   6- تشکیل اولین مرکز تبلیغاتی مهم بهائی ها در خاورمیانه (با عنوان مشرق الاذکار) در عشق آباد روسیه و با حمایت آشکار روس ها، نشان دیگری از پیوند دولت تزاری و سران این فرقه است.

اسلاید 16: 7- در همین زمینه باید به حضور بهائیان در تشکیلات و موسسات مربوط به روس تزاری در ایران (همچون سفارتخانه و بانک استقراضی روسیه) اشاره کرد. 8- وعده های مکرر سران بهائیت (بها و عبدالبها) به اتباع خویش مبنی بر شکست ناپذیری امپراتوری تزاری و برخورداری آن از تاییدات الهی! گواه دیگر این پیوند است. 9- رد پای ارتباط بابیان و بهائیان با روسیه تزاری را، بیش از هر چیز، بایستی در پرونده خود حسنعلی بها (موسس مسلک بهائیت) بازجست که پدرش میرزا عباس نوری، دستیار شاهزاده «روس فیل» قاجار (امام وردی میرزا) بود و سه تن از منسوبین نزدیک بها (برادر، شوهر خواهر و خواهرزاده وی) در استخدام سفارت روسیه بودند و خود بها نیز در جریان ترور نافرجام ناصرالدین شاه توسط بابیان، با حمایت جدی و پیگیر سفیر روسیه (دالگورکی) از زندان و اعدام نجات یافت و تحت الحفظ سفارت از ایران خارج شد و لوحی در تقدیر از تزار و سفیرش صادر کرد. تشکیل اولین مرکز تبلیغاتی مهم بهائی ها در خاورمیانه (با عنوان مشرق الاذکار) در عشق آباد روسیه و با حمایت آشکار روس ها، نشان دیگری از پیوند دولت تزاری و سران این فرقه است.

اسلاید 17: بهائیت و انگلیس: از طرف « جمال پاشا » فرمانده كل قوای عثمانی به دلیل افشا شدن جاسوسی اش به نفع دولت انگلیس به اعدام محكوم می شود. دولت انگلیس با كسب خبر از این واقعه به جانبداری از عباس افندی برمی خیزد و بنا به نقل خود بهائیان از اجرای این حكم جلوگیری به عمل می آورد : « چون این گزارش یعنی حكم اعدام سركار آقا (عباس افندی ) به « لرد بالفور » وزیر امور خارجه وقت رسید , در همان یوم وصول , دستور تلگرافی به جنرال النبی سالار سپاه انگلیز در فلسطین صادر و تاكید اكید نمود كه به جمیع قوا در حفظ و صیانت حضرت عبدالبها , و عائله و دوستان آن حضرت بكوشد » با ورود قوای انگلیس به خاك عثمانی , عباس افندی نجات می یابد و به دلیل جاسوسی ها و خدمات بزرگی كه برای دولت استعماری انگلیس انجام داده بود نشان عالی « پهلوانی » و لقب « سر » دریافت می دارد! عباس افندی نیز با دریافت این نشانه و لقب « لیاقت » ! برای « خیانت » ! و « جاسوسی » ! علیه اسلام و امت مسلمان , دست بر دعا برمی دارد و این گونه برای پادشاه انگلیس تقاضای توفیقات رحمانیه ! می كند : « بارالها , سراپرده عدالت در این سرزمین برپا شده است و من تو را شكر و سپاس می گویم ... پروردگارا , امپراطور بزرگ ژرژ پنجم پادشاه انگلستان را به توفیقات رحمانیت موید بدار و سایه بلند پایه او را بر این اقلیم جلیل (فلسطین ) پایدار ساز »

اسلاید 18: بهائیت و اسرائیل: بن‌گوریون (نخست‌وزیر اسرائیل، و رئیس جناح تندرو و به اصطلاح «بازها»ی آن كشور). «با نهایت افتخار و مسرت، بسط و گسترش روابط بهائیت با اولیای امور دولت اسرائیل را به اطلاع بهائیان می‌رسانیم و در ملاقات با بن‌گوریون نخست‌وزیر اسرائیل، احساسات صمیمانه بهائیان را برای پیشرفت دولت مزبور به او نمودند و او در جواب گفته است: از ابتدای تأسیس حكومت اسرائیل، بهائیان همواره روابط صمیمانه‌ با دولت اسرائیل داشته‌اند.» «با رئیس‌جمهور اسرائیل و نخست‌وزیر و 5 تن از وزرای كابینه و همچنین رئیس پارلمان آن كشور تماس و ارتباط حاصل گردید و در نتیجه‌ اداره‌ی مخصوصی به نام اداره بهائی در وزارت ادیان تأسیس گردید و وزیر ادیان بیانات رسمی در پارلمان ایراد [كرد] و جنبه‌ی بین‌المللی امر و اهمیت مركز جهانی بهائی را تصریح نمود و در اثر این جریانات، رئیس‌جمهور اسرائیل مصمم گردید در اوایل عید رضوان رسماً مقام مقدس اعلی را زیارت نماید.»

اسلاید 19: بهائیت و آمریکا: عباس افندی رهبر بهائیت در سالهای قبل از 1300 هجری شمسی یعنی در اواخر عمر خود سفرهایی به اروپا و آمریكا می كند و تحت تاثیر افكار جدیدی كه در این كشورها علیه دین به وجود آمده بود , عناوین و تعالیم تازه ای به نام تعالیم دوازده گانه بهائیت به وجود می آورد. او در دیدار با جمعی از سوداگران آمریكایی ابتدا اعلام می كند كه : « نور انسانیت را در نهایت جلوه و ظهور در چهره آنان مشاهده می نماید. » , و سپس خطاب به آنان می گوید : « از برای تجارت و منفعت ملت آمریكا , مملكتی بهتر از ایران نه , چه كه مملكت ایران مواد ثروتش همه در زیر خاك پنهان است . امیدوارم كه ملت آمریكا سبب شوند كه آن ثروت ظاهر گردد . » (10 ) این اشتیاق و تمایل و رابطه و پیوند ادامه داشت و سرانجام پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حمایت های بی دریغ آمریكا از این فرقه ضاله استمرار یافت . پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در فاصله سالهای 1361 تا 1373 یعنی در طول دوازده سال , نمایندگان آمریكا شش قطعنامه به تصویب رساندند كه در آنها به جانبداری و حمایت از بهائیت پرداختند. صدور این قطعنامه ها علیه جمهوری اسلامی ایران و به حمایت دلسوزانه ! و بشردوستانه ! از فرقه استعماری بهائیت و دین و مذهب نامیدن آن و خواستار آزادی فعالیت های گمراه كننده و انحراف آفرین بهائیان ایران شدن , پس از سال 1373 نیز تداوم یافت .

اسلاید 20: بهائیت و رژیم پهلوی: یكی از خباثت‌های این فرقه حمایت آن‌ها از كشتارهای فجیع مردم توسط رژیم پهلوی است. پنج روز پس از سركوب قیام خونین پانزده خرداد نیز محفل ملی بهائیان تهران نامه تشویق‌آمیزی به تیمسار سرتیپ پرویز خسروانی، فرمانده ژاندارمری ناحیه مركز در زمان كشتار پانزده خرداد، نوشت و طی آن، قیام حق‌طلبانه ملت مسلمان به رهبری مراجع معظم تقلید و در رأس آنان امام خمینی را «تجاوز اراذل و اوباش و رجاله» و «سوء عمل جهلای معروف به علم»! نامید و ضمن «تقدیر»! از «زحمات و خدمات و سرعت عمل تیمسار» نوشت: «تاریخ امر بهائی آن جناب را در ردیف همان چهره‌های درخشان و نگهبان مدنیت عالم انسانی ثبت و ضبط خواهد نمود»! نخست وزیر بهائی:هویدا وزرای بهائی: 1- عباس شاهقلی: وزیر بهداری و وزیر علوم 2- روحانی:وزیر آب و برق و کشاورزی 3- شاهپور راسخ:مشاور عالی وگرداننده سازمان برنامه و بودجه 4-لیلی امیر ارجمند : مشاور ویژه فرح و مدیر برنامه های آموزشی و تربیتی رضا پهلوی علی قلیخان نبیل الدوله با درجه 33 ماسونی ازبهائیان سپهبد عبدالکریم ایادی پزشک مخصوص شاه و رئیس بهداری ارتش با 80 مسئولیت

اسلاید 21: طبقه‌بندی حفاظتی: خیلی محرمانه گزارش خبر صفحه یك از یك صفحه شماره یك از چهار 1ـ به: 321 2ـ از: 7 هـ(29) 3ـ شماره گزارش: 7596/ هـ 4ـ تاریخ گزارش: 18/2/50 منبع: 1699 تاریخ وقوع: 11/2/50 تاریخ رسیدن خبر به منبع: 11/2/50 تاریخ رسیدن خبر به رهبر عملیات محل: 12/2/50 موضوع: بهائیان جلسه‌ای با شركت نُه نفر از بهائیان ناحیه 15 شیراز در منزل آقای فرهنگ آزادگان و زیر نظر آقای لقمانی تشكیل شد. بعد از قرائت‌نامه، آقای ولی‌الله لقمانی در مورد ادیان جهان و آمار آن‌ها و شهدای [!] بهائیت سخن گفت. وی اضافه كرد آقایان بهائیان بهتر است بیشتر مطالعه نمایند و از روی حقیقت قضاوت كنند تا بفهمند معنی بهائیت كه امروز آزادی بیشتری دارند، یعنی چه؟ در زمان قدیم، احبّاء نمی‌توانستند بگویند ما بهائی هستیم و نمی‌توانستند تبلیغ كنند. اگر هم مبارزه‌ای می‌نمودند، فوراً آن‌ها را می‌كشتند، لیكن اكنون آن تعصب‌ها كنار گذاشته شده است. اكنون از امریكا و لندن صریحا دستور داریم در این مملكت مد لباس و یا ساختمان‌ها و بی‌حجابی را رونق دهیم كه مسلمانان نقاب از صورت خود بردارند. به طوری كه من مطالبی در منزل آقای معتمد قرائت كردم و تمام دختران و پسران بهائی خوشحال شدند. در ایران و كشورهای مسلمان دیگر هرچه بتوانید با پیروی از مد و تبلیغات، ملت اسلام را رنج دهید تا آن‌ها نگویند [امام] حسین [ع‌] فاتح دنیا بوده و [امام] علی [ع‌] غالب دنیا. اتم در قرن اتم به دست بهائیان درست می‌شود، اسلحه و مهمات به دست نوجوانان ما در اسرائیل ساخته می‌شود. این مسلمانان آخر به دست بهائیان از بین می‌روند و دنیای حضرت بهاء‌الله رونق می‌گیرد. نظریه یكشنبه(30): اظهارات شنبه(31) مورد تایید است. دریانی. نظریه چهارشنبه(32): صحت اظهارات شنبه مورد تایید است. نظریه 7/ هـ ــ نظریه چهارشنبه مورد تایید است. م بایگانی شود.(33)

اسلاید 22: امام و بهائیت: سخنرانی در شهر قم خطاب به علمای یزد در مورخ اردیبهشت 1342: …….. از چیزهائی که سوءنیت دولت حاضر (اسدالله علم) را اثبات می کند ؛ تسهیلاتی است که برای مسافرت دو هزار یا بیشتر از فرقه ضاله قائل شده است ؛ و به هریک پانصد دلار ارز داده اند و قریب هزار و دویست تومان تخیف در بليط هواپیما داده اند ؛ به مقصد آنکه آن عده در محفلی که درلندن از آنها تشکیل می شود و صد در صد ضد اسلامی است شرکت کنند . در مقابل برای زیارت حجاج بیت الله الحرام چه مشکلاتی که ایجاد نمی کنند و چه اجحافات و خرج تراشی ها که نمی شود. آقایان باید توجه فرمایند که بسیاری از پست های حساس به دست این فرقه است که حقیقتاٌ عمال اسرائیل هستند……..  سخنرانی در مسجد اعظم قم – مورخ 12 اردیبهشت 1342: ….. سکوت؛ امروز سکوت همراهی با دستگاه جبار است . نکنید سکوت. دوهزار بهائی را با پانصد دلار ارز به هریک ؛ و هزارو دویست تومان تخفیف هواپیما ؟! اینها در روزنامه دنیاست. یک شخصی به من گفت که معا مله ای کرده است شرکت نفت با ثابت پاسال (از سرمایه داران بهائی)و در این معامله تخفیفی داده است که بیست و پنج میلیون تومان در این تخفیف نفع برده است ؛ برای نفع این جمعیتی که فرستادند به لندن بر ضد اسلام . این وضع نفت ما ؛ این وضع ارز مملکت ما ؛ این وضع هواپیمائی ما ؛ این وضع وزیر ما ؛ این وضع همه ما ؛ سکوت کنیم باز ؟ هیچ حرف نزنیم ؟ حرف هم نزنیم ؟ ناله هم نکنیم ؟ خانه هایمان را خراب می کنند آخ هم نگوئیم ؟…....  نامه خطاب به سید کاظم شاهنگیان- مورخ 20 اردیبهشت 1342 ....لازم است جنابعالی متوجه باشید که اعمال ضد اسلامی دولت حاضر؛ خطر را نزدیک نموده است : اخیراٌ به دوهزار بهائی تذکره داده اند و به لندن رفتند و برای شرکت و به هریک پانصد دلار ارز و هزار و دویست تومان تخفیف در بلیط دادند. خدا می داند این مجلس ملعون چه مفاسدی برای اسلام و مذهب در بردارد. مردم را آگاه فرمائید. به علمای اعلام تذکر دهید و برای این امور فکری کنند.......  

اسلاید 23: سخنرانی در جمع روحانیون و مردم همدان در شهر قم –مورخ 23 اردیبهشت 1342 ......من از محبت شما متشکرم . سلام مرا به مردم و روحانیون همدان برسانید و بگوئید:دین شما در معرض مخاطره و هجوم قرار گرفته است . دولت شما به دوهزار بهائی ؛ هریک پانصد دلار کرایه طیاره داده که به لندن بروند ؛ جمع شوند و علیه قرآن و پیغمبر شما تصمیم بگیرند . دولت شما در یک معامله فروش روغن و مواد نفتی از شرکت نفت به ثابت پاسال (سرمایه دار بهائی) ؛ پنج میلیون تومان استفاده رسانیده است که با این پول ؛ مخارج اعزام بهائیا به لندن و تبلیغات بهائی تامین بشود. به مردم بگوئید از مالیاتی که دولت شما از شما مسلمانها می گیرد ؛ این مخارج را میکند ..........   نامه خطاب به آیت الله سید هادی میلانی- مورخ 31اردیبهشت 1342 .....به عرض عالی می رساند..... همان نقشه شیطانی است برای تشکیل محفل ضد اسلامی در لندن به دست دولت خائن و دستگاه جبار و با دسترنج ملت فقیر مسلمان دو هزار نفر یا به قولی پنج هزار نفر از فرقه ضاله دست نشانده اسرائیل را با تشریفات و تسهیلات و تخفیف در بلیط و به هریک پانصد دلار ارز به محفل ضد اسلامی لندن اعزام می کند تا شرکت کنند در افکار ضد اسلامی و وطنی........

اسلاید 24: مراجع تقلید و بهائیت: سوالات مطرح شده: 1-آیا بهائیت ضاله و منحرف است؟ 2-آیا بهائیان نجس هستند؟ 3-آیا بهائیان اجازه تبلیغ فرقه خود را در کشور از نظر شرعی دارند؟ پاسخ ها مقام معظم رهبری حضرت ایت الله عظما سید علی خامنه ای(دامت برکاته) بطور کلى از هرگونه معاشرت با این فرقه ضالّه و مضلّه اجتناب کنید.‏ 1-بله کاملا منحرف هستند 2-بله نجس هستند 3-چون موجب انحراف و گمراهی مردم می شوند اجازه تبلیغ ندارند حضرت آیت الله نوری همدانی 1-بله - فرقه ای ضاله است و بسیار منحرف 2-از سگ هم نجس تر هستند و فرقه ای من در آوردی است 3-تبلیغ فرقه آنها حرام است ، چون گرایش به کفر دارند و سبب مرتد شدن انسان ها می شوند حضرت آیت الله مکارم شیرازی 1-بله – بهائیان کافر حساب می شوند 2-بهائیان کافر و مرتد هستند و نجس 3-از نظر شرعی تبلیغ این فرقه ضاله حرام است چون بهائیان نجس و کافر هستند حضرت آیت الله وحید خراسانی 1-بله 2-نجس هستند چون کافرند 3-اجازه تبلیغ فرقه منحرف و ضاله خود را ندارند

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید