سایر ورزشی

آشنایی بامسابقات رالی

Powerpoint-mosabeghe-rali

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی بامسابقات رالی”

آشنایی بامسابقات رالی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: آشنایی با مسابقات رالی و نحوه مسیریابی رالی

اسلاید 3: ریشه مسابقات رالی برمی‌گردد به اوایل قرن بیستم و در حال حاضر در دنیا بخصوص در اروپا طرفداران زیادی دارد. برخی از کارشناسان بر این باورند که مسابقات رالی از نظر محبوبیت، بعد از مسابقات فرمول 1 جایگاه دوم را دارد. به همین دلیل خودروسازان و هواداران این مسابقات در سراسر جهان از مسابقات رالی قهرمانی جهان حمایت می‌کنند و این مسابقات در مناطق بسیار دورافتاده و ناخوشایندی مانند صحرای آفریقا، لپ لند و مناطق نزدیک به قطب شمال برگزار می‌شود.

اسلاید 4: مسابقات رالی نوعی مسابقه اتومبیل‌رانی است که به صورت نقطه به نقطه برگزار می‌شود و شرکت کنندگان و رانندگان در تلاش برای پیدا کردن مسیرشان به نقاط مختلف هستند. با توجه به نوع مسابقه رالی تغییرات زیادی در خودر ها ایجاد می شود. برای مثال خودروهایی که در رالی داکار شرکت می‌کنند، باید بتوانند از عهده رویارویی با شرایط سخت و جاده‌های مختلف بر بیایند و خودروهایی که در رالی زمستانی شرکت می‌کنند نیز باید قابلیت‌های متفاوتی داشته باشند.

اسلاید 5: برای مواجه شدن خودروها و رانندگان با چالش‌های مختلف، مسیرهای مسابقات رالی دور از جاده های عمومی و مناطق آفرود در نظر گرفته می‌شوند. شرکت کنندگان می توانند قبل از شروع مسابقه مسیر را ببینند و ارزیابی کنند. همچنین کمک راننده یا نقشه‌خوان بهتر است از این اطلاعات استفاده کند.

13,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید