کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

آشنایی باکشور سوئیس

Switzerland

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی باکشور سوئیس”

آشنایی باکشور سوئیس

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2:

اسلاید 3: آشنایی با کشور سوئیس استاد:.................دانشجو:................دی ماه96

اسلاید 4: سوئیس با نام رسمی کنفدراسیون سوئیس، کشوری است در اروپای غربی که از شمال با آلمان از شرق با اتریش و لیختنشتاین از جنوب با ایتالیا و از غرب با فرانسه همسایه است. این کشور ۷٫۵ میلیون نفر جمعیت و مساحتی بالغ بر ۴۱٬۲۹۰ کیلومتر مربع دارد. سوئیس کشوری است با سیاست جمهوری فدرال و از ۲۶ ایالت تشکیل شده‌است که «کانتون» خوانده می‌شوند. پایتخت سوئیس شهر برن است و قطب‌های اقتصادی این کشور دو شهر جهانی ژنو و زوریخ هستند.

اسلاید 5: سوئیس یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است و درآمد سرانه در این کشور با ۳۹٬۰۰۰ دلار برای هر نفراز بالاترین‌ها در جهان است. سوئیس کشوری چندزبانی است و در آن چهار زبان آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانی به رسمیت شناخته می‌شوند. سوئیس دارای سابقه طولانی بی‌طرفی در مناسبات جهانی است به طوری که این کشور از سال ۱۸۱۵ تاکنون وارد هیچ جنگی نشده‌است.

اسلاید 6: این کشور مقر بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی چون صلیب سرخ و سازمان تجارت جهانی است. یکی از دو دفتر اروپای سازمان ملل نیز در این کشور و در شهر ژنو قرار دارد. تاسیس کشور سوئیس در تاریخ ۱ اوت ۱۲۹۱ ذکر می‌شود و این روز در سوئیس تعطیل ملی می‌باشد

اسلاید 7: آب و هوای سوئیس از منطقه‌ای به منطقه‌ی دیگر متفاوت است.آب و هوای غالب آن معتدل به همراه تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد و برفی است. بلندترین یخچال کوهستان آلپ به طول ۱۴ مایل که میراث جهانی یونسکو نیز است، در سوئیس قرار دارد. مرتفع‌ترین ایستگاه قطار اروپا Jungfraujoch با ارتفاع ۱۱,۳۳۰ پا در این کشور قرار دارد.مقر اروپایی سازمان ملل متحد،سازمان تجارت جهانی،سازمان بهداشت جهانی،کمیساریای عالی حقوق بشر در سازمان ملل متحد،مجمع جهانی اقتصاد،سازمان بین‌المللی استانداردسازی(ISO)، اتحادیه‌ی بین المللی فرودگاه‌ها و کتابخانه مجازی شبکه جهانی وب در ژنو قرار دارند.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید