علوم انسانی و علوم اجتماعیادبیات و زبان

آشنایی با ادبیات معاصر ایران

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:
وا ات ای ابر ارت ‎eee ear‏ = ——— سس تهیه کننده اسلاید:دکتر فاطمه كويا سل احد: 0

صفحه 5:
‎re‏ 2 ج22 ود 5 تتتت _———— با ادبيات ايران و انواع ادبي در استانه مشروطيت: عهد مشروطيت و ادبيات داستاني در نيم قرن اخير و كويندكان مطرح اين دوريان 1 ‏حت ‎ ‎ ‎53

صفحه 6:
Soe elon Seo ee As Ee ore eres! ‏اخیر بحث کند و اطلاعاتي نسبتا مبسوط درباره گویندگان این‎ mv) ee) pel jh ‏دورآن و‎ 3 از

صفحه 7:

صفحه 8:
لج هشرف ل و ‏ ام و2 ی سیزدهم هجری(قرن رستاخیز ادبی). ببس« بل ديدكاه ادوارد براون). سس 0 از

صفحه 9:
تال لا را مغولى در تاريخ وصاف. — سر صر = -مفلدان وصاك الحضدرة: ميرزا مهدى خان استر آبادى منشى ers) ۱۳ ۹ every) ‏نادر شاه‎ 9 از

صفحه 10:
۱ eee Tele ce oo oem ‏دربارى.‎ 20 ao.

صفحه 11:
"رل سیر دهم هجری. قرن ر ارتکد ای ‎pear eS Ee) Oe ee en‏ را ۳۳۳ 5-6 برس 3 ‎me‏ و نويسنذكان 44 9 5 “a

صفحه 12:
‎a Sees a oe 122‏ بسياري از امور از آن جمله تاسيس نخستين دستكاه جات و ‎ ‎es we

صفحه 13:
ره > درد در برس رال ههار و اوایل فقرن جمادهم قمری در داخل و خارج یرال — 2 ده -نمایندگان عمده-"نهضت ساده نویسی عبارتند از: طالبوف»زین 7 ل کرماتی»میرزا حبیب اصفهاذ es 09

صفحه 14:
تخسئین ريشه های ساده مر درنثر قأتم مقام و بيروان او:فاضل حان كروسى ور تفن 216 ‎Se) ole‏ 5-06 3 ع ا 0 es 0

صفحه 15:
‎ty Crapo eos‏ ۲ 3 وج مسب و.شيرين توام با سجعى ملايم بدون تصنع و فاضل نمايى»آوردن اا ل ل 0 ‎ ‎es 06

صفحه 16:
= اللثتكثثثةة“ة0ةة 20 وسیس در تهران به خدمت دولت درآمد.مدتی بعد از آن در تبریر در إدفتر عباس ميرزا مشغول به نويسندكى شد و وظايف يدر(وزارت ۱ © 5

صفحه 17:
تا رک -مختصات ‎lela Alen 9 Ly‏ ا قرينه مسجع» شتجع يردازى به شيوة“كلتنتان»آواستكى و ياكيزكى (بدون لفاظى و 5 6

صفحه 18:
تمتتوي جلایرنامه. = A CEOs eer es) ener lure Heep ere ‏ل‎ 520 06

صفحه 19:

صفحه 20:
سور ود اوليك ‎aw‏ چاپ به ایران به پایمردی 1 سر ‎PAR orem pe errr cre‏ رباره جنك ابران وروس. 5 oo

صفحه 21:
ye ‏دويست و ينجاه دو قمرى در ايران كه بعد ها به دستورامير كبير‎ ‏تحت عنوان وقايع اتفاقيه دوباره داير شد.‎ 1 2 all jy) cold 5 60

صفحه 22:
3 5 را ار وج ا — ‎62S UK Gigs oe 5 ALLS‏ 39 موه ‏سس ‏تن نود ۲ ار را ار ار ‎pO ‎ ‎ ‎ ‎ep CM Uy ie pe Vey) Pins ‎5 66

صفحه 23:
5522529252222 ein 22 1 ۱9 ‏روزنامه خارج از ايران با تكيه بر مسئله حاكمينت قانون؟‎ ۳۱۱ ۰ ۱ cvs ‏ات‎ — اس نون اتحاد اسلا 5 99

صفحه 24:
‎Bn‏ اك ل ا ا ل ال واه وت = ‎ ‎oa ‏کر کوپا

صفحه 25:
‎ere‏ ل همت امير كبير در تهران. ‏—— ري لم ۳ -استخدام کرو هی از۳9استادان اتریشی و آلمانی برای دارالفنون ‏غالبا پزشك و كناك" ‎ ‎5 66

صفحه 26:
عنوان مترجم و ره 3 5 5 و مترجم سب ردص ‎Ske‏ ۱0 در a ean ‏سا کر‎ 5 66

صفحه 27:
‎eee‏ سس -روشتذكرى مردم از سوى روحانيون رُوَسْتفكر نيك الديان انادف ‎ies‏ ‏-پیوستن گرو هی" ازووحانیون به نهضت ساده نویسی در ایراد خطابه ها. ‎ ‎ ‏ا ل ار اصفهانى از خطيبان برجسته مشروطه. ‎a

صفحه 28:
See eae) oe eres سو بر پایی کانون های روشنفکران مهاجرایرانی به قففاز»مصر — eee ‏ا‎ 5 66

صفحه 29:
-رجال سياسى:دولتمردان يا به اعتبارى بازوهاى استبداد. برتمردم:فر اخواندن مرئدة"تنهايك,اصلاح بنيادى. سس ys 66

صفحه 30:
با راد (a Sal seul) beg Gabe Ly as 59 Gh ge 5 y= ‎ree ee‏ جويَى »كتكاتت:از قانون. ‎ ‎ ‎pst 5 Conn, ‎5 oo

صفحه 31:
ةن ‎os‏ تک سح -سنت شكنى و مبارزه با باورهاى خرافى. ۱ و 0 ت(كتاب احمد). هه سس 5 oa

صفحه 32:
-رواج شكل بازسازى و ‎an‏ 5 2 (سده های چهارم و پنجم). -اخذ عناصر کلام از گفتار مردم. ‎Bree rake eee‏ ترکیبات ساده. ‏:اوردن جمله هاى كرثاة. ‎ ‎5 66

صفحه 33:
سکس در ‎eo‏ را زاك ۳ د ‎ ‎eee BES re SECs Ne) =I Se‏ لت ‎ere 8 8S‏ ‎ ‎ ‏و ‎5 69

صفحه 34:
‎١‏ ا ا ‎e ey MeN Cre ier) SESE‏ )7 را ار رت نفد ادبی»خاطر «میادداشت ریوزانه. ‎ ‎5 or

صفحه 35:
نفد ادبی به معنای علمی آن و به سبك اروپایی هنوزدراین دوره ایجاد نشده است هررچند رگه هایی از آن در نامه آخوند زاده به Bry ee SAS 5 66

صفحه 36:
ep ۳ 0 بر دو نوح اس کلا9لیك پا سنتی؛جدید. CF 5 66

صفحه 37:
۱ ‏ات مخاطب پر لا‎ ee ema cy CP Re ‏ا‎ 1a 2 25 ‏ا ا ا‎ eee ‏درمفايل تفاوت ۳ مکاز‎ ) ا كم امه ys

صفحه 38:
‎eae heres]‏ ل ان ‎race‏ ل ‎yas ssa pay‏ گنجایش 00060 نفر بوده است.(نمایش به صورت کمدی و 2-5 برای خاندان سلطنتی انجَرًا مى,شده است.( ‎ ‎5 66

صفحه 39:
ل و كت جم سس نخستین نمایشنامه های ایرانی به سبك خربی(آخوند زاده پیتوای ‎vicrerie)‏ لا ۱ — — 0 5 99

صفحه 40:
استخ به فيلسوف روم. = -عقیده جان اسنوارت مبل درباره آزادی.. .-ملاى رومى و مثنوى او. ance . ‏-یادداشت‎ See; 5 0)

صفحه 41:
-طريقه حكومت ززيمان خان بريوجردى. ‎eae IE‏ اك ‎ ‎5 60

صفحه 42:
‎a‏ [ د ‎cs‏ تسس ‏لا و ول ار را ‎a 77‏ باب تعلیم ‎St‏ ‎ ‎5 9

صفحه 43:
"دریاره مسائل ينكد ( 9 : Gears سیاسی و فلسفی. ‎ee‏ ند نامه مارکوس قیصر روم:ترجمه روسی به فارسی. 0لا ‏ا ل ا لكا ‏#تخبه سيهرى:خلاعدة"تَاسّخ التواازايخ درباره زندكى ند ‎ ‎5 9

صفحه 44:
..-سفرنامه اى تخيلى وداستان وار»مشتمل برسه جلد.بالحنى تند و در 000025555652 بر دک و 0 5 ee

صفحه 45:
رت وت ار( دوازدهم و اسكندر كبير. ۳۳ ۳۶ تاسیس در الفنون:تشریح بدن انسان» ‎SES)‏ ا رت بت ۳ Hens 9

صفحه 46:
‎uy‏ دح( کروزونهسفر های گالیور :تلماك. 7 تن ‎ ‎5 9

صفحه 47:
2 ee regs ‎Ste) 3‏ رس رن ی ‎a pt rape‏ .و فنى همجون كلستان با افزودن آيات»احاديث:مثلها واصطلاحات ‎are‏ - ‎ ‎ ‏م 3

صفحه 48:
5 9

صفحه 49:
eee [1 0 eee Be Pe Se MIE TeV Strep Le Sap re ۱۳-۳ ‏رم الا رل در‎ 5 9

صفحه 50:
— ei ‏بح بنیانگذار شعرنو‎ eee as eres Kr oe ‏و محمد علی جمال زاده پیشوای داستان کوتاه فارتی به سك‎ 5 Co

صفحه 51:
‎alee ۳‏ و ور ‏27 هه ‎EG‏ ‏-روی آوردن اکثر اهل قلم به شعر و نثر خنثی و به اصطلاح ‎ ‏6 کر کوپا

صفحه 52:
2 ۳ ‏:كرايش به‎ Ge م ‎esc Behr‏ يرستى_ ‎er eer Peon aE)‏ ا ‎Se‏ منجی)نوشتن رمان های تاریخی,بزرگداشت مفاخر ملی و پرداختن ‎PUR nary ye‏ 5 69

صفحه 53:
سس ات ی 7< دی ظر ‎Ee oe See)‏ 4 ۳ en. Ore TEE wre Nae sre. kee sioeie ‏مبتنی بر انديشه ناد برستانه "هیتار در خصو ترری نز اد‎ 5 69

صفحه 54:
یب کر انس های 50 i ee S 1 Eg He ‏ا سر اللا‎ ۱ ‏ا رو‎ _ = 5 6

صفحه 55:
2S ers ‏در این دوره‎ 000 ‏ل‎ (mE ETUDES و زواج يافته بود» انواع ادبى جديد ترى مانند داستان كوتاه » 5 5 66

صفحه 56:
انواع ادبی در نثر مشروطیت تا ‎FO‏

صفحه 57:
0 ree ۲ مو 5

صفحه 58:
۳ (Iadas) cs) Vs LK oly یکی بو و یکی نبود جمال زاده. ۲ ey ner 5 69

صفحه 59:
‎ea eps‏ رل ‏و ‎eS)‏ ‏8 لا اسح اك و شان نزول آن ها به شیوه الفبایی. ‎Perea ‏رب‎ rs joie grea ‎eee ese _-. ‏ی‎ ‏حت

صفحه 60:
عد هع بر كم ‎BEN Saree‏ 00 ares oy ‏سس‎ 2 ‏تت ات‎ VON ym hy = ey iy ae nies nee eee) See ey

صفحه 61:
7 ‏بر اشعار طذر واحِد او استخنان منطوم ذاهكد‎ Dera eres ‏با مضامين عاميانه و طنز آميز.‎ عد ۱ 5 60

صفحه 62:
seve ‏براى عوام الناس را رل‎ ven ‏معنوی و لغات مهجور).‎ خقاة لان اس تن خن,به ee 5 06

صفحه 63:
‎care as‏ در ‎aoe‏ عه مد ‎Meet ey | I OEIC SE Cee ID Se edi Keath ee ‎eRe Rees eo We anv Wa ‏اا ا‎ ‎ ‎ ‎5 9

صفحه 64:
مدیر و دبیر روزنامه سیم تم لءروزنامه اي ادبم و فکاهی اروص در مر( ار سر رد ...و بي سواد. ۳ 0 595 ‏ادك‎ 15 6 oe Cer peste p ES Ip Wer ee 5 or

صفحه 65:
-پایین آمدن شعر نسیم شمال تا حد نظم شعار گونه به واسطه كم 5 5 66

صفحه 66:
= ار در در ار PSOE TOD Te DY ae ee Te eo foe ‏و‎ — “توجه جدي ادكار آلن"يوبه داستان كوتاه به عنواز 53 ee

صفحه 67:
جر 2130 تر و لاس ۱ ‏و‎ ‎19 ek aE eee ‎oP‏ کر کرپا

صفحه 68:
Sars ere Wee eel eee ‏حك سورك‎ 1 eyes ‏هدایت»بزرگ علوي»صادق‎ 00 ers 7) su. cnc ۱ ‏سر زر‎ 5 66

صفحه 69:
ها 3۳:۳۳ نکر ار ‎Eee ES pe Toe‏ ‎hee‏ نی در آن و صیفل دادن هنر. باستاني داستان سرايي مردمي سر له 1 د د 5 66

صفحه 70:
‎sre) seen nens‏ 2210 هسك ‎ ‏اا ل ا ل ‎ese‏ ۱ ‏رشته حقوق. ‎ ‎ ‎cary‏ ص

صفحه 71:
يحي سا ار سر جمال زاده درانتشار مجله سياسي»فر.هنگي کر اه ‎vy) of‏ | اقتصاد» ایر ان شناسي»فر هنگ و ادب).

صفحه 72:
52۳2 ‏زر‎ et ere _ اقتصادي ایران. -انتشار مجموعه 3استان. کوتاه يكي بود و يكي نبود در سال (19000 امس چاپ داستان ‎ers‏ شکر است در همان

صفحه 73:
20 کر کرپا

صفحه 74:
(۰ — ee eS eee و الم اا ار ۱ ‎oe‏ کر کرپا

صفحه 75:
eae 0 oe ثلبیت شیوه اي جمال زاده درنثر داستاني صادق هدایت وصادق 0 کر کرپا

صفحه 76:
ol) rales es re ees ‏در دل ملفریان علي بیله دیک بیله جعندر ۶ وین وله از‎ ‏کر در سكي » اقتصادي و باورداضت هاي اخرافي‎ ‏حت‎ = ‏عوام و .سس‎

صفحه 77:
‎Biases‏ مح ع ‎ae‏ دم يسو معاصر ایران. ‎a ۹‏ 5 5 -ارتقاء آثار هدايت«اك:مرز انتقاد سطحي و سخنوري و توصيف و ی ‎ ‏00 کر کوپا

صفحه 78:
‎on‏ هك ‎eee)‏ ا ل ‎Spee ae ye‏ روانشناسی خرب از.يك سو و گرایش او به مکتب ادبي ا ا ‎Pac SNOT‏ ‎ ‏0 کر کرپا

صفحه 79:
= oa = 3 ‏مایت 31 هیئت‎ Bue ۳ ۳ yee = رز سر ‎a‏ حب 57

صفحه 80:
rare ee rere se ‏واجتماعي و فرهنگي ایران.‎ 0 ‏ات كرد با‎ aug = مندي توده ۳ ys Co

صفحه 81:
..زنده به گور.سه قطره خون, علویه خانم‌سایه روشنءبوف. ‎Petes eer‏ و حاجي آقا. 5 64

صفحه 82:
يادكار جاماسبء كارنامه اردشير بابكان» كزارش كمان شكن» ‎(Colyer: cee (eens beer ese ces‏ ديوار(زان يل سارتر). 5 66

صفحه 83:
لا 0 1 Lee 5 69

صفحه 84:
سم لا 0 — 0565 و نمايشنامه هاي«ديكر كه بيش از اقدام به خودكشي سوزانده است. 5 co

صفحه 85:
5 ‏ور‎ rer ادب ورد آن به عنوان اثري گمراه کننده از سوي گروهي دبکر. ۱ aryccteere 5 66

صفحه 86:
7 ras 2 یتح دپ — ا ‎CDE‏ الكت 5 66

صفحه 87:
‎entre gore‏ ل هك 2 سس و فهم و موقعیت اجتماعي به ویژه در حاجي فا وعلوبه خانم رز ان را ‎_ = ‏“تنوع كسترده لحن" و"كفتان شخصيت ها. ‎ ‎ ‏م6 3

صفحه 88:
5 66

صفحه 89:
‎ee‏ نوکت ‏2 -کتاب بنجاه و سه نفر نخستین اثر بزرگ علوي در زمینه ادبیات ‎eer ‏زندآن‎ ‎ ‎5 69

صفحه 90:
-مجموعه از (- نخستین اثر بزرگ علوي است. درف ی ‎eB)‏ ان »ینت9 5 oo

صفحه 91:
-به كارگيري نثري ساده وانشايي روا و بازتاباندن فر و ناكامي هاي آنان. رو ۱ 5 60

صفحه 92:
ی رت چا 9 ساده نويسي و تلاشودر به كاركيري زبان و فرهنق عامه. 5 66

صفحه 93:
مره هه سس -برخورداري جشميايش از يرداختي قوي و جاذبه اي درخور توجه. — تن FEUD WERE eNOS. hn esp ETS e 5 69

صفحه 94:
Sees ee ee ‏لا لا لا در بر‎ ‏راد ار ار اب‎ 5 co

صفحه 95:
ال 3۳۳ است اما كتاب هاي ديكر او مبتني بر واقعيت محض هستند: لور 550 ا ل 5 66

صفحه 96:
‎re reer ey yee)‏ اة يكي از انگیزه هاي (سرودن) داستان به جاي (نوشتن) آن در ا ا ا ا ا ‎FO) SI‏ | 3 ‎ ‎ ‎ ‎66 ‎53

صفحه 97:
م6 کر کرپا

صفحه 98:
تاريخي. اجتماعي»انديشه اي »حادته اي »جفايي «تمتيلي سیاسي با - رتاس -همه رمان هاي"دوتؤاة:موريد مطالعه ما از نوع تاريخي و اجتماعي به شمار ميروند. 5 66

صفحه 99:
‎co Oe eS‏ و 2 ال ااا سس رمان تاريخي به دلیل بي خطر بودن آن. ‎mm‏ و مایت پاه‌عاهاني چون کوروش؛داریوش انوشیروان ور رمان هاي تاریکتي وله به‌دلیل احساسات ناسبونا ‎ ‎5 69

صفحه 100:
‎aes ee‏ وك ‎PeeWee CED Deis rence es‏ درايران قرن هفتم وبا زبان ومضموني بي نظير و با استشهاد ‏۳ اا به أشعاري ان شاعوان بزرك ايران. ‎

صفحه 101:
ا ‎ST re‏ كبودر اهنكي. : ۲ a BETS ‏ا را ۱ اک را‎

صفحه 102:
=e aii ee ‏وح‎ pax: عبد الحسین صنعتي زاده كرماني.

صفحه 103:
وه بکتر کوپا

صفحه 104:
نوشتن این گونه رمان ها در ‎=a‏ ‏(*09006) ما 9 در در ۱۱ ۰ را مر ۱ و صادق هدایت):

صفحه 105:
جت سح رمان هاي اجتماعي این عهد بیشتر بازتاب مفاسد اجتماعي و انحرافات اخلاقي زنان و مردان طبقه اشراف آن هم بدون َيْشَهُ يابي جامعه شناختي يا سياسي آن است. 777 es ‏هه‎

صفحه 106:
است عر ‎Fen Ce xi gee keen yt}‏ اوضاع تا برخي ار یدای شرت سال (190(0) بوده ‎a ar)‏ _— —

صفحه 107:
ps yee toes ‏رورکار سیاهانقام اسان و آسرار شب.‎ — Rom ERE ON Pret sees 5 0۰

صفحه 108:
تا 7ت PCOS bye er eer iG Lal ١ Ne ‏-جنایات بر بقلم وابیع انصار ي.‎ ۱ eye eT 520 oo

صفحه 109:
ee Se ‏-تقر تحات شبءتادش معاشءاشر كك ار‎ ‏سس سس سس‎ es 9

صفحه 110:
۸ lew rae oe Sesr ee ROC EVOIS Pree genres oy SEC 20 aw

صفحه 111:
تست رو ۳ عامه مریدم در. خصوص پست و ضد اخلاق بودن بازيگري. ‎pe‏ ۳ دراستفاده ازبازیگران قفقازي و روسي. -سيردن نقش زنان به مردان اتايكر يا زبنان غير مسلماز 20 1"

صفحه 112:
هیئت هاي تصرجامعه باریدتکیسا 7 -تاسیس هنرستان تاتر. نمایشنامه هاي معروف: ‎ee‏ ی اد بر نوشته حسن مقدم. ‎mee‏ شهرريزاد. ‎ ‎520 ae

صفحه 113:
‎ee‏ سس ‎ ‎rho heiress‏ عشق:اصلي و كرم يا ‎Seo ‎ ‎520 ae

صفحه 114:
2 2 — = = تصحيح انتقادي متون»نوشتن شرح وحواشي و مقدمه بر اثار_- گذشته.‌نگارش کتب تاریخ ادبیات. تاریخ اجتماعي و سياسي؛ ترجمه و تفسیر متون فارسي میانه و اوستايي. تن es ‏تس‎

صفحه 115:
تحفيق در (يالايش ‎Snes Sire ee Fens)‏ را سار این سر رس زتبان ياك نو شت اما نوشته هاي او خالي از تصنع نبود. _ = 520 6

صفحه 116:
هر بارواج افکا تاسیرد اه لسن سس این کار همت گماشت ابراهیم پور داوود بود.صادی هدایت نیز به _دليل انس به انديشه هاي ايران كهن به اين کار پرداخت. م es 6

صفحه 117:
ا رس رس 2 تهران. — a ‏سس‎ ‎Bbyowwyenceye cetera 1 ome ery زا و ‎are‏ از

صفحه 118:
16 بکتر کوپا

صفحه 119:
‎Si —‏ ی و افراط در به کارگيري واه ‎eo ese)‏ ‎Ts‏ تا ‎ ‎520 9

صفحه 120:
—= ۱ ‏ترا‎ eee es ‎SS <Ev SY DOE oe‏ ا ا اس — ‎ ‎7 ‏ا‎ Wetec ‎ ‎es 00

صفحه 121:
تحفه احمدیه تصحیح مجمو عه و بن موی دادیب ست سس تام ا لثر دح تحت له ترجمه رده الو اریح. — وت 5 060

صفحه 122:
SU) SCM WOES SCE DED TOS VED Sete ‏امكنة) مطابقة علقت و,موصوف در تانيث (تقديرات مشكلهءتعليمات‎ جدیده). a 6

صفحه 123:
‎sees 4 1‏ مدر ‎es‏ د 2 = ذأ سس ‎۱ te DLS Tee ‎ee 5 ‏-آدامه معدن 00 تتتوارزین. <عضویت ‎BoB Oa‏ ‎ ‎520 09

صفحه 124:
لت مح التواريخ»ديوان امير مغزيءمقالات مجله يادكار. جص 520 wor

صفحه 125:
علامه قزويني,ملك الشعراي بهان مجتبي ميتوي بدیع الزمان فروز انفر »سعيدنفيسيءرشید پاسمي» علامه دهخداء ابراهیم ور لا ۱۳۱ عن سر 520 9

صفحه 126:
نفد ۳ آتار. ادبي است ‎me ore eee‏ و معاتن ار محدود نمي شودباکه منتقد ‎Sra‏ مقوله هاي ادبي واسطه خواننده و اثر ادبي مي شود و نکات ‎yea aris‏ 5 520 09

صفحه 127:
اي سس سک ظهور هر و ی در حوزه تک تست ..-توليد آثار ضعيف و مبتذل به نام آثار برجسته و والاي ادبي. ب ey. Co rere ates teres 0 دكتر كوبا

صفحه 128:
3 نغد ادبی در ایران و ‎See‏ ‏شواهد نقد ادبي به صورت نقد دو في»سنتي در خرده گرفتن شاعراني همچون عنصري غضايري به آثار دیگران دیده - مي شود. 9 بکتر کوپا

صفحه 129:
‎omy ey UcES‏ رن کر ‎Ne rae)‏ ۱ ‎Z we OS‏ ‎ ‎ ‎520 eo

صفحه 130:
از گران نقد ادبي جدید در ایران عبارتند از :نی = 2 7 يوشيج. ا ا 0 01 زرينَ کوب»محمد حقوفي دكة5؟قاضا براهذ es 060:

صفحه 131:
90 بکتر کوپا

صفحه 132:
ن دوره‌دوره پا گرفتن نهضت هاي فكري و جریان هاي . ريوشنفكري تاريخ معاصر. ایران است. ۱ ‏ی ار(‎ ater eee ۳ ‏ابراهیم رس‎ 99 دکتر کوپا

صفحه 133:
- ‏وره به‎ ۳ ere Sey ye’ ‏ار(‎ ‎۳ ‏را ار کر‎ (۴ ‏تن‎ 520 99

صفحه 134:
روزنامه هاي حزبي یا مراميمرده 7 كم جح نثر اين روزنامه ها به دليل مخاطبان آن(مردم عامي كم 'شؤاد) ._ساده و صريح است. و Fee ee ‏ل ل‎ 520 wor

صفحه 135:
ee eee sae ‏ترجمه داستان هاي نویسندگان آمريكايي:ار نست همیتکوي و یلیام‎ ‏تا وتاثير أن در آثار آل احمد»جوبك وكلستان.‎ ‎a —‏ ا ‎ ‎ ‎ ‎520 99

صفحه 136:
را ۵ كيتَوك ۷ onl 520 99

صفحه 137:
ووو و ی سس دست محثفاني همچون دکتر اسلدامي ندوشن.دکر رای ‎eS‏ ‎aoe‏ دكتر كوبا

صفحه 138:
سح — = ‎a‏ ‏لا رت ‎orgy AB ayer tne ne ieee:‏ = بیژن مفيد, علي اد رادي. = 99 دکتر کوپا

صفحه 139:

صفحه 140:
۳۳۵ ‏رت‎ lS 99 لت لته ‎١‏ ل لك ار روزی.فساد و فحشاء در ۳ 7 ‎pee‏ را ‎ ‏10 بکتر کوپا

صفحه 141:
dy ‏تد یر بروز‎ 1۳۳ ee 20000 آخر. 5 co

صفحه 142:
ا ا ل لت کر اصرار در به کار بردن كلمات نايسند. ‎a —‏ ب 520 9

صفحه 143:
کر ال را رل 0 ,و متعهد. ‎aro‏ دکتر کوپا

صفحه 144:
اورازان.تات ‎fons)‏ ‘ فارسءسفر به ولایت عزرائیل (اسرائیل) »سفر روس.خسي در میقاتسفر آمریکا و ارویا. — — ده ليك 520

صفحه 145:
وك كس د متت کت -مديريت روزنامه شاهد مجله علم و زندگي هفته نامه مهرگان. ۳ ‎EO Pee eer co acer Ly Wee EE Ce‏ se 9

صفحه 146:
حك در سته ‎our‏ -_ ‏هنك غربي‎ ۲۳ ee ‏و بازگشت به فرهنگ قومي و بومي و اسلامي).‎ 3 5 5 35 7-۳ Cova ۱ ‏-رسيدن‎

صفحه 147:
جلال آل احمد را مي توان يكي از پر ویس ترین نویسندگان - معاصر به شمار آورد. رسا راز ار الا ترجه ۳ 79۳۹ دا 5 0

صفحه 148:
اجتماعي و باورهاي قومي با ديدي سطحي و نتري ‎Sy es‏ ا ‎Be TONS Tere yO Derry‏ ‎at —‏ 520 aro

صفحه 149:
3 نجي كه ميبريم:مجموعه ‎Srey Sw re ec) ee‏ نثرجلال به انسجام و پختکي و مشتمل بر قصه هايي از شکست در مبارزات كارگري حزب توده و به سبك رئاليست سوسياليستي ‎center)‏ دسا ‎

صفحه 150:
- ‏داستان كوتاه دز فضَابِي لبريز از شكست‎ Bri ae apres ce 3 و ناکامي قشرهاي فرودست جامعه. زن ریاد حاوي يكمقدمه و نه داستان کوتاه درباره قشر هاي مختلف و متضاد رت 7۳ 00 بکتر کوپا

صفحه 151:
ل ال سه به سبك قصه هاي سنتي ايراني درباره شكست مبَارّرَات ل ا ا ل 0 — حو

صفحه 152:
35 . 1: وب -بيان مطالب أز"سؤاي»:نويسنده در جارجوبي خاص و با شكلي نهايي رد ار 99 دکتر کوپا

صفحه 153:
-سادگي و نزديكي به زبان محاوره هعراه با چاشني هايي ماهرانه_ هر ور رس ا ‎é ۳ Cts‏ -بیان تشبیهاتی که نمنایانگردرون ناسازگار و عصبي را وي است. 99 دکتر کوپا

صفحه 154:
وردن جمله هاي کوتاه بي آغاز و اتجام متداول با به ‎re‏ ‏(بي سر و بي دم)متكي بر حدس و كمان خوانئده. ا ۲ ۲ -خرد شَدَن أجِرّاي#جمله و آوردن صفت يا قيد و جز آن درجمله اي مجزا و موخر(يازو رسيد:هن هن كنان). 520 90

صفحه 155:
داستاني بلند و = ‎i‏ ‏حکومت صفویان و با زباني نسبتا کهنه. نفرین زمين:رماني روستايي و بازتابي از جریان هاي ‎ico lw‏ ك5 OPE Ew Nene er) ch wr orem roan 520 66

صفحه 156:
Seep ak Se 5 ‏جاله»در‎ Se) ‏کر ۳ ساله ار زيابي شتاب زده‌يك چاه‎ AES St Sapte Pope eager nc eal —— 520 99

صفحه 157:
یه سس سس سح عزاداري هاي نامشرو ع.محمد. 0 لك تت بیگانه و سوء تفاهم (البر کامو) » دست هاي ‎65m faye ls) Sd‏ از گشت از شوروي(اندره زید). ی موه 5

صفحه 158:
-شجاعت كم نظير نويسنده در شكستن برخي ان سنن ادبي و ‎een 7۳‏ 5 دی موه دکتر کوپا

صفحه 159:
9 بکتر کوپا

صفحه 160:
er See ie سس سس سس Pare rence ae terre pre EE aj ae ‏و کل زرد.درآزناي شب و‎ ‎ow‏ بکتر کوپا

صفحه 161:
ا ۰ هزار هلوء‌ماهي سیاه کوچولو. و 2 5 منءآبينه هاي دردار: كك 5 060

صفحه 162:
داستان نویسان دیتر 6 ۳ neeies ‏سس سس‎ نویسندکان دیکر :اسماعیل فصیح»صفدر- تقي زادهءنادر ابر اهيمي منیرو رواني پورءامین, فقيري»تقي مدرسي و ۳ 99 دکتر کوپا

صفحه 163:
painless) "نویسنده مردمي ایرانتبلور هنري يك دوره و به اوج ‎aoe‏ ‏رمان روستايي. ویسنده دو اثر برجسته و جهاني جاي خالي سلوج و کلیدر و ‎Gos Jul‏ ۳ ۳ 7 00 520 99

صفحه 164:
carey ‏كذاريءكدرت‎ a ‏بيت»‎ ‎eos ae‏ نظير (به تت ‏آوردن همه قهرمان ها در پیش روي رمعم ‏ار ۳ ‎ ‏00 دکتر کوپا

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان