کسب و کار سرمایه‌گذاری و بورس

آشنایی با ارکان بازار اوراق بهادار

bazar-10

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی با ارکان بازار اوراق بهادار”

آشنایی با ارکان بازار اوراق بهادار

اسلاید 1: استاد راهنما: .ارائه دهنده: .ارکان تشکیل دهنده بازار بورس اوراق بهادار در قانون جدیدارکان تشکیل دهنده ارائه از صفحه 64 تا 67 کتاب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (از تئوری تا عملی)

اسلاید 2: ارکان تشکیل دهنده بازار بورس اوراق بهادار الف- شورای عالی بورس و اوراق بهادارب- سازمان بورس اوراق بهادار (سبا)

اسلاید 3: الف- شورای عالی بورس و اوراق بهاداراین شورا بالاترین رکن بازار اوراق بهادار است که تصویب سیاست‌ کلان و خط‌مشی بازار در قالب سیاست‌های کلی نظام و قوانین و مقررات مربوط و همچنین اتخاذ تدابیر لازم برای ساماندهی و توسعه بازار اوراق بهادار و اعمال نظارت عالیه بر اجرای قانون بازار اوراق بهادار از مهم‌ترین وظایف آن است.اعضای شورای عالی بورس و اوراق بهادار1ـ وزير امور اقتصادي و دارايي که ریاست شورا را نیز بر عهده دارد2ـ وزير بازرگاني3ـ رييس كل بانك مركزي جمهوري اسلامي‌ ايران4ـ روساي اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران و اتاق تعاون5ـ رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار كه به عنوان دبير شورا و سخنگوي سازمان نيز انجام وظيفه خواهد كرد

اسلاید 4: اعضای شورای عالی بورس و اوراق بهادار6ـ دادستان كل كشور يا معاون وي7ـ يك نفر نماينده از طرف كانون‌ها - مدت ماموریت 5 سال- نماینده فردی به غیر از اعضای هیات مدیره و کارکنان سازمان بورس می باشد. انتخاب مجدد اعضا حداکثر برای 2 دوره امکان پذیر است.8ـ سه نفر خبره مالي منحصراً از بخش خصوصي با مشورت تشكل‌هاي حرفه‌اي بازار اوراق بهادار به پيشنهاد وزير امور اقتصادي و دارايي و تصويب هيات وزيران- مدت ماموریت 5 سال- نماینده فردی به غیر از اعضای هیات مدیره و کارکنان سازمان بورس می باشد. انتخاب مجدد اعضا حداکثر برای 2 دوره امکان پذیر است.9ـ يك نفر خبره منحصراً از بخش خصوصي به پيشنهاد وزير ذیربط و تصويب هيات وزيران براي هر بورس كالايي-مدت ماموریت 5 سال- نماینده فردی به غیر از اعضای هیات مدیره و کارکنان سازمان بورس می باشد. انتخاب مجدد اعضا حداکثر برای 2 دوره امکان پذیر است- اعضای مربوطه فقط در جلسات مربوط به تصمیم گیری همان بورس شرکت می کنند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید