کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

آشنایی با انواع شرکت ها

ashnayi-ba-anava-sherkt

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۱ اسلاید آشنایی با انواع شرکت های موجود،روش ثبت یک شرکت،شرکت های دانش بنیان و دسته بندی آنها و بررسی چند مورد شرکت دانش بنیان قابل اراِئه برای واحدهای کارآفرینی، مدیریت دانشگاهی و پروژه های مرتبط از این دست همچنین قابل ارائه برای پروژه های دانش آموزی تا به چشم دیگری به شما نگاه کنند:) ....( همون خفن خودمون)
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1566 بازدید, 7 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی با انواع شرکت ها”

آشنایی با انواع شرکت ها

اسلاید 1: آشنایی با انواع شرکت ها و مراحل ثبت آن

اسلاید 2: 1تعریف شرکت شرکت قراردادی است که بر اساس آن اعضا یا شرکا، سود حاصل از سرمایه را تقسیم می کنند.نوع شرکتزمینه فعالیت

اسلاید 3: 2دسته بندی شرکت هاشرکت ها انواع مختلفی دارند که انگیزه ایجاد آن ها، تقسیم اختیارات و مسئولیت ها، سرمایه مورد نیاز ، نحوه ی تصمیم گیری در شرکت ها و ... از جمله عواملی هستند که بر نوع شرکت تاثیر می گذارند.شرکت با مسئولیت محدودشرکت سهامیعامشرکت سهامیخاصشرکت تضامنیشرکت تعاونیشرکت نسبیشرکت مختلط سهامیشرکت مختلط غیرسهامی

اسلاید 4: 3شرکت با مسئولیت محدود یک شرکت با مسئولیت محدود با اشتراک ۲ یا چند نفر و به‌منظور انجام امور تجاری تأسیس می‌شود. در این نوع شرکت‌ هر یک از سهامداران فقط به میزان مبلغ سرمایه‌ی خود در مورد بدهی‌ها و تعهدات شرکت مسئول هستند. این نوع شرکت‌ با مشارکت حداقل ۲ نفر قابل ثبت است و نام هیچ کدام از آن‌ها نباید در نام شرکت استفاده شود. همچنین عبارت «با مسئولیت محدود» در کنار نام اصلی شرکت ذکر می‌شود.حداقل سرمایه برای ثبت :100 هزار تومان!!

اسلاید 5: 4مدارک مورد نیاز جهت ثبت تکمیل فرم تقاضانامه‌ی ثبت شرکت پرداخت هزینه‌های لازم2 جلد اساسنامه‌ شرکت با مسئولیت محدود که تمام صفحات آن باید توسط تمام سهامداران امضا شود2 نسخه صورت‌جلسه‌ی هیئت مدیره که مدیران منتخب مجمع آن را امضا کرده باشندفتوکپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده‌ی کلیه‌ی سهامدارانفتوکپی شناسنامه و کارت ملی بازرس‌هاگواهی عدم سوءپیشینهارائه‌ی تصویر روزنامه رسمی آگهی تأسیس تأییدیه‌ی هیئت مدیره‌ی اشخاص حقوقی سهامدار مبنی بر غیر دولتی بودن شرکتاخذ مجوزهای لازم برای فعالیت های شرکت‌

اسلاید 6: 5شرکت سهامی عام شرکت سهامی عام نوعی شرکت‌ سهامی است که قسمتی از سرمایه‌ی آن توسط فروش سهام به افرادی غیر از مؤسسان شرکت تأمین می‌شود. اعضای هیئت مدیره در شرکت‌ سهامی عام تنها از میان سهامداران انتخاب می‌شوند و نباید ممنوعیت قانونی برای تجارت داشته باشند و همچنین تعداد اعضای آن‌ باید حداقل ۳ نفر باشد. مدت‌زمان مدیریت در شرکت‌های سهامی عام حداکثر ۲ سال است و بعد از آن می‌تواند تمدید شود. مدیر چگونه تعیین می شود؟حداقل سرمایه برای ثبت : 500 هزار تومان!!

اسلاید 7: 7

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید