منابع انسانی و مشاغل

آشنایی با رشته و شغل پرستاری

ashnaei-ba-reshte-va-shoghl-parastari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی با رشته و شغل پرستاری”

آشنایی با رشته و شغل پرستاری

اسلاید 1: عنوان:آشنایی با رشته و شغل پرستاریتهیه کننده:صادق اسکندریکافی نت صادق 09130153350مرجع ساخت پاورپوینت

اسلاید 2: پرستاریNursing

اسلاید 3: پرستار، فردی که در زمینه اصول علمی و مهارتهای حرفه‌ای مراقبت، درمان و آموزش بیماران تحصیل کرده و در آن مهارت داشته باشد.هرچند در گذشته به تمام مراقبین بیماران و ناتوانان پرستار می گفتند ولی امروزه پرستار فردی است که دارای تحصیلات دانشگاهی در این زمینه است. در ایران پرستارانی در مقاطع تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترای پرستاری وجود دارند.تعریف پرستار

اسلاید 4: پرستار یک عضو مهم در تیم مراقبت بهداشتی است و و دارای نقش های گسترده ای از جمله نقش مراقبتی، حمایتی، درمانی، هماهنگی ، مشورتی ، مدیریتی، آموزشی و تحقیقاتی می‌باشد. به این معنا که پرستار وظیفه مراقبت و حمایت از بیمار، وظیفه هماهنگی بین بیمار و پزشک و بیمار و خانواده بیمار (انتقال دهنده خواستها و نیازهای بیمار یا مددجو) ، مسوولیت مدیریت بخش و رهبری تیم پرستاری و درمانی (اولویت‌بندی برای رسیدگی به بیماران و تصمیم‌گیری به موقع در مورد بیماران اورژانسی(، وظیفه آموزش به بیمار در جهت تطابق با مشکلات و ناراحتی‌های پیش‌آمده و وظیفه تحقیق درباره روشهای مراقبتی که اعمال کرده است و تحقیق بر روی نحوه کاهش تعداد روزهای بستری یک بیمار را بر عهده دارد.نقش های پرستار:

اسلاید 5: بطور خلاصه پرستاری یعنی کمک به فرد سالم یا بیمار برای انجام آن دسته از فعالیت‌هایی که سبب حفظ و ارتقای سلامت می‌گردد به نحوی که اگر فرد توانایی، اراده یا آگاهی لازم را داشت، می‌توانست آن فعالیت‌ها را بدون کمک انجام دهد.

اسلاید 6: پرستار باید عاشق انسان و انسانیت باشد تا بتواند در شرایط سخت و بحرانی حتی زمانی که خسته است یا آمادگی جسمی و روحی لازم را ندراد، به دیگران کمک کند. همچنین باید فردی منظم و دقیق باشد و بداند که نظم و سخت گیری اساس کار پرستاری است و از لحاظ علمی نیز لازم است که به روز باشد.

اسلاید 7: در بیمارستان جسم‌هایی بیمار، روح هایی دردمند و یا روان هایی آشفته حضور دارند . پرستار باید پذیرای مشکلات بسیار و پاسخگوی نیازهای بی‌شمار آنها باشد. پرستار باید بتواند روزی ۸ ساعت در اطاق عمل با تمامی وجود در خدمت بیمار و همراه تیم پزشکی باشد. باید سالها در بخش سرطان یا سوانح و سوختگی ، دردمندترین بیماران را مشاهده کند و در حد توان به آنها رسیدگی نماید و در یک کلام باید عشق به هم‌نوع و ایثار و همیاری در ذره ذره وجودش خانه کرده باشد.توانمندی های پرستار

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید