سایر ورزشی

آشنایی با زندگی علی دایی

ali-daeyi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی با زندگی علی دایی”

آشنایی با زندگی علی دایی

اسلاید 1: آشنایی با زندگی علی دایینام نام خانوادگی : روژان هادی نژادنام درس : مبانی و فلسفه ی تربیت بدنی نام دانشگاه : دانشگاه ازاد اسلامی واحد قزوین نام استاد : سرکار خانم فریبا محمدیان زمان بندی برگزاری کلاس ها :دوشنبه 10:00 تا 12:00

اسلاید 2: چکیده ای از بیوگرافی علی دایینام و نام خانوداگی: علی داییتاریخ تولد: ۱ فروردین ۱۳۴۸محل تولد: اردبیل، ایرانقد: ۱۹۳ سانتی‌مترپست: مهاجمسمت: سرمربی فوتبال

اسلاید 3: زندگی شخصی علی داییعلی دایی در سال ۱۳۴۸ در اردبیل و درمحله خیرال متولد شد. علی دایی در سال ۱۳۶۶ در رشته مهندسی عمران در دانشگاه شریف پذیرفته شد، اما به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورود به دانشگاه رد شد. علی دایی همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب هم قبول شد و دو ترم هم به دانشگاه رفت؛ ولی در سال ۱۳۶۷ دوباره در کنکور شرکت کرد و این‌بار بدون آن که گزینش گریبانگیرش شود در رشته مهندسی متالورژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و لیسانس خود را بهمن ماه سال ۱۳۷۱ از همان دانشگاه دریافت کرد. علی دایی که به عنوان بازیکن سخت کوش و خستگی ناپذیر شناخته میشود در تحصیل به لیسانس متالوژی قانع نبوده و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد.

اسلاید 4: تیم های باشگاهی علی داییعلی دایی، فوتبال خود را از استقلال اردبیل آغاز کرد. دایی پس از قبولی در دانشگاه صنعتی شریف و اقامت در تهران، به تیم تاکسیرانی تهران پیوست و دایی پس از آن، چهار سال در تیم بانک تجارت در مسابقات لیگ تهران به میدان رفت و از آنجا بود که مورد توجه بیشتری قرار گرفت و برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد. دایی پس از آن به تیم پرسپولیس تهران پیوست و دوران فوتبال حرفه‌ای خود را با بازی در جام آزادگان آغاز کرد.

اسلاید 5: تیم های باشگاهی علی داییپرسپولیس (۱۳۷۳-۱۳۷۴)السد قطر (۱۹۹۶-۹۷)آرمینیا بیله‌فلد (۱۹۹۷-۹۸)بایرن مونیخ (۱۹۹۸)هرتابرلین (۱۹۹۹-۲۰۰۲)الشباب امارات (۲۰۰۲-۲۰۰۳)پرسپولیس(۱۳۸۲)صبا باتری (۱۳۸۳-۸۵)سایپا (۱۳۸۵-۸۶)

اسلاید 6: تیم های باشگاهی علی داییعلی دایی در نخستین تجربه خود به عنوان بازیکن - مربی در هفته ششم لیگ برتر، در مقابل تیم سابق خود پرسپولیس به میدان رفت. در این بازی که با تساوی ۲–۲ به پایان رسید، دایی هر دو گل سایپا را به ثمر رساند.با گذشت ۲۱ هفته از مسابقات لیگ برتر، سایپا با نتیجه مشابه بازی رفت در مقابل پرسپولیس به تساوی ۲–۲ رسید. در این مسابقه؛ دایی پس از ضربه سر به صورت شیث رضایی، از سوی کمیته انضباطی چهار جلسه از همراهی سایپا محروم شد.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید