سرگرمی و طنزسایر

آشنایی با سبک‌ های بازی‌ های رایانه‌ ای (اکشن ماجرایی)

صفحه 1:
ایان‌ای با سبک‌های بازی‌های راب اكشن ماجرايبى جلسه هفتم

صفحه 2:
اکشن ماجرایی جیست؟ * اكشن ماجراى رانرى تركيبى است كه عناصر اصلى دو رائر «اكشن» و «ماجرايى؛ را در خود دارد. 1 ie re ree cea ‏يك بازى‎ * ‏و‎ Roe Sa ‏ا‎ Te eee aa eee AS CU eC 0 aa eae ae Renee alg ee

صفحه 3:
‎ee)‏ ا ات ‏ل ا ‏تكهوياره كردنى! (512512 2 ع[1186) سندباكس (521201017) ‎Rese‏ اليل مخفی کاری (5161110) ‎(Survival Horror) es. 5 ‎

صفحه 4:
2 ۷

صفحه 5:
ی ی ‎Ea‏ *_داشتن داستان نقطه‌ی شروع بازی‌های اکشن ماجرایی است. ‎a‏ همدى عناصر كيم بلى را مى توان از دل داستان بيرون كشيد. ‎Ogee Brees a eens) 2‏ ا ا ‎ ‎

صفحه 6:
إانكيزه * قهرمان بازى اكشن ماجرايى بايد «انككيزه» داشته باشد و اين انكيزه براى مخاطب كاملا تعريف شود. * در هیچ لحظه‌ای از بازی گیمر نباید از خودش بپرسد: «من چرا این جام؟!» 2 7 لت ‎Dd EM GN,‏ 7

صفحه 7:
لحظات احساسی * بازىهاى اكشن ماجرايى هميشه لحظات احساسى مشخصى در طول بازى دارند كه در اين ‎ee Senne Beemer‏ ۱ 5300 * معمولا براى طراحى بازىهاى اكشن ماجرايى؛ وقتى داستان تكميل شد ابتدا اين لحظات ل ا ا ال ‎EP‏ ل لا ا ا م 9 اهداف او هم‌فکر است.

صفحه 8:
مکانیک‌های پایه 0 ‏و‎ TES IOC eel FIC 0 Wee ee near oS eee eA Ene ica) ‏كارهايى كه كيمر در بازى مى كند نبايد بى ربط به داستان و شخصيت اول بازى باشد.‎ اگر پیش از تکمیل شدن داستان مکانیک‌های پایه طراحی نشونده می‌توان آن‌ها را بر اساس FOO eS) Ce Ca eT PD OO ‏م‎ FS

صفحه 9:
Ce BT) در گیری‌ها همان چالش‌هایی هستند که گیمر در طول بازی با آن‌ها مواجه می‌شود. eee Ce ere Bons fee nes ie Ak See Beso en ree [ah eas TN cee ter Ita ne ‏ل‎ ‏ربطی به داستان پیدا نمی کنند.‎ ا ا ل 1

صفحه 10:
| م | مایت موی

صفحه 11:
PUBLIC ARES od PMS ۲ ‘STAIRS ‏سره‎ >) aro Rou ][420]-1

صفحه 12:
تمرین 0 el eee ae ert DEC Ne iee SIe es ‏تحلیل کنید:‎ ‏واسط کاربری - انگیزه‌ها و اهداف قهرمان‎ ‏لك‎ Dae ‏قهرمان بازی‎ ‏انواع چالش‌ها‎ ‏داستان بازى‎ 0 ges eae ارتباط محيط بازتى با داستان 0[ تتم

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان